Главная » Файлы » В помощь учителю » Математика |
2015-03-21, 10:42 PM | |
Мақсаты: Білімділік: Есептер шығару арқылы формуланың дұрыс қолдана білуге қалыптастыру. Дамутышылық: Оқушылардың ой әрісін кеңейту. Математикалық тілін және логикалық ойлау қабілетін дамыту. Тәрбиелік: сабақта оқушылардың өз еркімен белсене араласуы. Білімдерін көрсете алуы. Топпен ұйымдасып жұмыс істеуі. Сабақтың түрі: аралас, қайталау, толықтыру сабағы. Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, карточкалар. Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру. А) Оқушыларды түгендеу Ә) Оқушылардың оқу құралдарын реттеп сабққа назарын аудару 2. Сабақтың мақсатын түсіндіру. 3. Сабақтың жүргізу әдісін түсіндіру. Сыныпты екі топқа бөлу. Әр топтың тапсырмасын айтып түсіндіру. Сабақ 4 деңгейлік бөлімнен тұрады. 1. Оқушылық деңгей (сұрақтар) 2. Алгоритмдік деңгей (Есептер) 3. Евристикалық деңгей. 4. Шығармашылық деңгей. 5. Қорытынды 6. Үйге тапсырма 1 саты. Міндетті оқушылық саты (Ауызша сұрақтар) 1. Қандай теңдеуді квадраттық теңдеу деп атайды? 2. Келтірілген квадрат теңдеу дегеңіміз не? 3. Толымсыз квадрат теңдеу дегеніміз не? 4. Квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласын жаз. 2 саты. Алгоритмдік (есептер шығару) 1 – топ. 2х2+5х-3 = 0 2х2+8х=0 (х+4)2 =3х+40 2 – топ. 3x2 -5x+2=0 36x 2-9x=0 (x-2) 2=2*(3x-10) 3- саты: «Эвристикалық саты». «Сиқырлы шаршы.» 1. «Е» х2-10х+25=0 Ж: х1= 5 2. «Д» х2 -5х+6=0 Ж: х1 =2; х2 =3 3. «Е» х2 +3х+2=0 Ж: х1= -2; х2=-1 4. «У» х2+30х+200=0 Ж: х1 =10; х2=20 5. «Т» х2+7х+12=0 Ж: х1 =-4; х2=-3 6. «Ң» х2 -х=0 Ж: х1 =0; х2=1 4- саты: «Шығармашылық саты» Егер тікбұрышты үшбұрыштың катеттерінің біреуі екіншісінен 4см қысқа екіні және гипотезузасы 20 см тең екені белгілі болса, осы үшбұрыштың катеттерін тап. 1.Берілген теңдеудің қайсысы квадрат теңдеу. А. 3x2-2x-5=0 В. 17x+14=0 С. -3x3 -2x2 =0 Д. 2x4 +26 =0 2.Квадраттық теңдеуге келтіріңдер (x+2)(x-1)=6 А. x2+x-8=0 В. 2x2+3x-10=0 С. X2+2x-16=0 Д. x2-3x +10 =0 3.Теңдеуді 2x2+3x-5=0 дискриминатын есепте. 4. Теңдеуді ax2+bx+c=0 түрінде жазыңдар х(3х-4) =5х-7 5. Теңдеудің 4х2= 25 түбірлерін табыңдар А. 2,5;-2,5 В.-0,8;0,8 С.-5;5 Д.-6,4;6,4 5. Қорытынды 6. Бағалау: 7. Үй тапсырмасы. Квадрат теңдеу түрлерінің формуласын пайдаланып есептер шығарып кешу. №2 | |
Просмотров: 807 | Загрузок: 0 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|