Главная » Файлы » В помощь учителю » Математика |
2015-04-07, 8:26 PM | |
Сынып: 7 Сабақтың тақырыбы: Екі өрнектің квадраттарының айырмасы. Сабақтың мақсаты: 1 Білімділік: Екі өрнектің квадраттарының айырымының формуласын енгізіп , өрнектерді ықшамдауда , есептерді шешу кезінде тиімді пайдалана білуге үйрету. 2. Тәрбиелік: Оқушыларды тиянақтылыққа, жинақтылыққа тәрбиелеу. 3. Дамытушылық: Өз бетінше білім алу дағдыларын қалыптастыру, логикалық ойлау, шығармашылық қабілеттерін дамыту, пәнге қызығушылықтарын арттыру. Күтілетін нәтиже: 1.Қысқаша көбейту формуласы туралы мағлұмат алады. 2.Екі өрнектің квадраттарының айырмасының формуласын қолданып есептер шығару біледі Сабақтың түрі: Жаңа тақырыпты меңгерту. Сабақта әдіс-тәсілдері: Топтық, саралап- деңгейлеп оқыту әдістері. Пәнаралық байланыс: информатика. Сабақтың көрнекілігі:Плакатқа жазылған карточкалар, слайдтар,электронды оқулық Сабақтың барысы: Сабақтың кезеңдері Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті Ұйымдастыру І.Тұлғалық байланысты орнату 1)Сыныппен амандасу 2) «Жүректен-жүрекке» тренингі оқушылар бір-біріне жылы тілектерін кезекпен айтып шығады. 3) Топқа бөлу. оқушыларға бірмүше, көпмүше, ұқсас мүшелер жазылған карточкалар үлестіріледі. Оқушылар сыныпта жоқ оқушыларды атайды. Шаттық шеңберінде жиналған оқушылар бір-біріне қуанышты тілектер тілейді, Оқушылар алған карточкаларына байланысты топқа бөлінеді ОЙ ҚОЗҒАУ 1-сұрақ Бірмүше дегеніміз не? 2-сұрақ Бірмүшені дәрежеге қалай шығарамыз? 3-сұрақ. Көпмүше дегеніміз не? 4-сұрақ Көпмүшені көпмүшеге қалай көбейтеміз? 5-сұрақ Көпмүшелерді көбейткіштерге қалай жіктейміз? Оқушылар экраннан шығып тұрған сұрақтарға жауап береді Мағынаны ажырату. І 1)Проблемалық ситуация арқылы жаңа тақырыпты ашу мақсатында үш топқа да төмендегідей тапсырмалар беріледі І топ: (m+n) (m-n) ІІ топ (х+y) (х-y) ІІІ топ (c-d) (c+d) 2)Нәтижесін талдап.қорытынды жасау(электронды оқулықты қолданып формула енгізу) Оқушылар топтаса отырып берілген тапсырманы орындайды. ( жақшаларды ашып,ұқсас мүшелерді біріктіреді).Нәтижесін тақтаға шығып қорғайды. ІІ Екі өрнектің квадраттарының айырымы олардың айырымы мен қосындысының көбейтіндісіне тең (а-в) (а+в) = а2-в2 Оқушылар ережені қайталап,формуланы дәптерлеріне жазып алады ІІІ Формулаға мысалдар келтіріп түсіндіріледі: 1мысал. с2-25=(с-5)(с+5) 2-мысал (3+2mn)(3-2mn)=32-(2mn)2=9-4m2 n2 3-мысал 372-232 =(37-23)(37+23)=14*60=840 Оқушылар мысалдарды түсініп дәптерлеріне жазады Ой толғаныс Оқулықпен жұмыс №152(1,5,7) №154 (1,6,7) №153(1,4,5) 1)Оқушылар оқулықта берілген есепті шығарады 2) Оқушылар деңгейлік тапсырмаларды орындайды топ басшысы бағалап отырады «Білікті бірді жығады, білімді мыңды жығады» Топ жетекшісімен жұмыс Оқулықтағы: №160 (1;2;3) Әр топ жетекшісі тақтаға шығып өздеріне берілген тапсырманы орындайды,сынып оқушылары өз тобының есебін шығарады «Іздеген жетер мұратқа... » (шығармашылық тапсырма) Топта отырған оқушылармен жүмыс ( бос орындарды толтырy) І-топқа: (х-у)(х+*)=*-у2 4а2-*=(2а-*)(*+3) (*-3к)(1,5с+*)=2,25с2-*к2 ІІ-топқа: (*-b)(a+*)=*-b2 25х2-*=(*-4)(5х+*) (*-1,3а)(4с+*)=16с2-*а2 ІІІ-топқа: (*-m)(n+*)=*-m2 64x2-*y2=(8x-*)(*+9y) (6/10 x-*)(*+5/7 y)=*- 25/49y2 1)Оқушылар бос орынға қажетті өрнектерді қойып толықтырады 2) Әр топ шығарған есептерін келесі топтар тексереді. Баға беру Сен қалай ойлайсың? Қысқаша көбейту формуласы есеп шығаруда тиімді ме? _____________________________________ ____________________________________ Оқушылар қысқаша көбейту формулаларының есептер шығаруда тиімділігін ажыратып береді Бағалау Бағалау парағы бойынша бағалау Үйге тапсырма §8 №152,153,154 есептердің қалғаны | |
Просмотров: 1332 | Загрузок: 0 | Комментарии: 2 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|