Главная » Файлы » В помощь учителю » Математика |
[ Скачать с сервера (248.6 Kb) · Скриншот ] | 2016-04-23, 5:23 PM |
Ашық сабақ. Тақырып: Комбинаториканың негізгі элементтері. Мақсаты: Комбинаториканың қарапайым бөлімдері /Орналастырулар, алмастырулар және терулер /ұғымдарының формулаларын қолданып есеп шығара білу. Сабақтың типі: Бекіту сабағы. Көрнекілігі: тақта, бор, интерактивті тақта, плакаттар, магниттер, стикерлер, карточкалар Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі. /5-7 мин/ Мұғалім: Сәлеметсіздер ме, балалар?! Отырыңыздар. Бүгінгі сабағымыз сәтті өту үшін бір-бірімізге жақсы тілек жолдайық. /Оқушылардың тілектері/ Мүғалімнің тілегі. Бағалау парағын алдын-ала қою немесе тарату. Бағаның критериі. Мұғалім:.Өткен сабақта қандай тақырып қарастырылды? Оқушы(лар): Өткен сабақта «Комбинаториканың негізгі элементтері» тақырыбын қарастырдық. Мұғалім:.Ендеше бүгінгі сабағымыздың мақсаты қандай деп ойлайсыңдар? Оқушы(лар): Комбинаториканың қарапайым бөлімдері ұғымдарының формулаларын қолданып есеп шығара білу. /1 слайд. Анимация арқылы сабақтың күні, тақырыбы, мақсаты шығады./ II. Үй жұмысын тексеру. «Қытай» десерті. /Дұрыс жауапқа 1 ұпай./ /2 мин/ /2 слайд. Үй жұмысының шешімі/ №323. С_12^4=С_12^8 тепе-теңдігін дәлелдеңдер. Шешуі: С_12^4=С_12^8 – дәлелдеу С_12^4=12!/(4!(12-4)!)=(8!×9×10×11×12)/(4×3×2×1×8!)=495 С_12^8=12!/8!(12-8)!=(8!×9×10×11×12)/(8!×1×2×3×4)=495 С_12^4=С_12^8 - дәлелденді. III. Өткен материалдың түсінігін тексеру. /Жеке жұмыс/ «Миға шабуыл». /6 мин/ /Кім бірінші қол көтереді, сол жауап береді. Дұрыс жауапқа 1 ұпай./ 3 слайд. Сұрақтар, жауаптар анимация арқылы/ 1. Орналастырулар дегеніміз не? Анықтама. Бір-бірінен ең болмағанда элементтерінің бірінің өзгешілігі немесе олардың орналасу тәртібінің айырмашылығы берілген m элементтерден тұратын әр түрлі комбинацияның топтары n элементтерден m элементтен алынған орналастырулар деп аталады. 2. Алмастырулар дегеніміз не? Анықтама. n элементтерден әр түрлі n элементтен орналастыруды әр түрлі n элементтерден құралған алмастырулар деп атайды. 3. Терулер дегеніміз не? Анықтама. Бір-бірінен кем дегенде бір ғана элементімен ерекшелеленетін элементтерден тұратын топтарды n элементтерден m элементтен алынған терулер деп атайды. 4. Факториал дегеніміз не? 1-ден n-ге дейінгі барлық натурал сандардың көбейтіндісін айтады. «Сәйкестендіру» /Жеке жұмыс, жұптық тексеріс/ /2 мин/ /Әр дұрыс сәйкеске 1 ұпай/ 4 слайд. Тапсырма және анимация арқылы сәйкес стрелка арқылы жауап/ IV. Бекіту. /Топтық жұмыс/ /17-15 мин/ /Сынып 2 топқа 1-ден 7-ге дейінгі цифрлардан жасалған карточкалар арқылы бөлінеді. Тақ сандарды таңдағандар 1-інші топ, жұп сандарды таңдағандар – 2-ші топты құрайды/ «Математикалық ағаш» /плакат/ «Математикалық ағашта» деңгейлік тапсырмалар /карточкада/ ілулі. «Ағаштан» түскен «жемістерде» есептің жауаптары жазылған. Әр топ әр деңгейлік есептерден бір-бірден алып, оларды шығарып, дұрыс жауаптарын тауып, «корзинаға» салады /немесе алынған тапсырма-карточканың орнына іледі/. Сосын жауаптарын тексереді. 1 топ 2-ші деңгейлік тапсырманың, 2-ші топ 3 деңгейлік тапсырманың шешу жолдарын тақтада көрсетеді. 1 деңгей – 3 ұпай, 2 деңгей – 4 ұпай, 3 деңгей – 5 ұпай / 5 слайд. Тапсырмаларды, сосын жауаптарын анимация арқылы «ағашта» көрсету./ Тапсырмалар: 1 деңгей: Есептеңіз. С_4^3+Р_3; С_5^4+С_4^1 Шешуі: С_4^3+Р_3=4!/3!(4-3)!+3!=(4×3!)/(3!×1)+3×2×1=4+6=10 С_5^4+С_4^1=5!/4!1!+4!/1!3!=(5×4!)/(4!×1)+(4×3!)/(1×3!)=5+4=9 2 деңгей: Мәтінді есептер. 1. 15 спортшы өзара 1 алтын, 1 күміс және 1 қола медалға күреседі. Осы спортшылар өзара медалдарды қанша жолмен бөлісіп алар еді? 2. 15 адамнан 5 адамдық бригаданы қанша жолмен құруға болады? Шешуі: 〖1. А〗_15^3=15!/(15-3)!=15!/12!=(15×14×13×12!)/12!=2730 〖2. С〗_15^5=15!/5!(15-5)!=15!/5!10!=(15×14×13×12×11×10!)/(5×4×3×2×1×10!)=3×7×13×11=3003 3 деңгей: №326. Теңдеулерді шешіңдер: ә) (m+1)!/(m-1)!=30 (m+1)m(m-1)!/(m-1)!=30 m^2+m-30=0 m_1=5 m_2=6 Жауабы: 5 немесе 6 б) A_(x+1)^2=420 (x+1)!/(x+1-2)!=420 (x+1)!/(x-1)!=420 (x+1)x(x-1)!/(x-1)!=420 x^2+x-420=0 x_1=20 x_2=-21 (есептің шартын қанағаттандырмайды) Жауабы: 20 Тест /Жеке жұмыс/ /6 мин/ 1. Есепте Р_5 А) 30 В) 100 С) 120 Д) 5 2. Есепте С_12^4 А) 128 В) 495 С) 36 Д) 48 3. Есепте А_8^4 А) 10000 В) 1680 С) 32 Д)1600 4. Әр түрлі 4 кітапты кітап сөресіне неше тәсілмен қоюға болады? А) 24 В) 4 С) 16 Д) 20 5. Футбол командасында 11 адам. Капитан мен оның орынбасарын таңдау керек. Неше тәсілмен таңдау керек? А) 22 В)11 С)150 Д) 110 Тапсырмалар 1 2 3 4 5 Жауаптар С В В А Д V. Үй тапсырмасы. §21. №324. /1 мин/ 〖а) (А〗_к^5+А_к^4):А_к^3; ә) 〖ә) (А〗_l^7+А_l^6):А_l^5 VI. Бағалау. /Оқушылар өздерін бағалағаннан кейін, бір-екі бала өзіне қойған бағасын саралайды. /3 мин/ Бағалау парағы: Оқушының аты-жөні:____________________ «Қытай десерті» 1 ұпай Миға шабуыл Әр дүрыс жауапқа 1 ұпай Сәйкестендіру /7 ұпай/ Әр дұрыс сәйкеске 1 ұпай Математикалық ағаш Тест 5 сұрақ, әр дұрыс жауапқа 1 ұпайдан Қорытынды ұпай Баға 1 деңгей 3 ұпай 2 деңгей 4 ұпай 3 деңгей 5 ұпай Бағалау критериі: «5» - 24 ұпай және одан жоғары «4» - 19-23 ұпай «3» - 13- 18 ұпай «2» 0-12 ұпай Мұғалім бағасы. VII. Рефлексия. /2 мин/ Плакатта таудың суреті салынған. /Сабақтың алдында ілінеді/. Мұғалім: Осы таудың шыңы – «Түсіндім, есепті шығара аламын», Орта белі – «Жартылай түсіндім», Таудың етегі – «Мүлде түсінбедім» мағыналарын білдіреді. Балалар, берілген «жалауларыңды» /стикелерді/ «таудың» қай тұсына жапсырар едіңдер? VIII. . Қорытынды. /Мұғалім сөзі, соңында смайликтер беріледі/ /1 мин/ Солтүстік Қазақстан облысы «Пеньково» орта мектебі Ашық сабақ. Тақырып: Комбинаториканың негізгі есептері. /10сынып/ Мұғалім: Бейсембин Д.Қ. Сәуір - 2016 жыл | |
Просмотров: 1720 | Загрузок: 51 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|