Главная » Файлы » В помощь учителю » Профессиональное образование |
2017-12-07, 11:15 AM | |
Тәжірибелік оқытуда кәсіби құзыреттілігің қалыптастыру Өндірістік оқыту шебері Бижумаев Алибек Рымбекович «Көлік колледжі» КМҚМ Қазақстан Республикасында білім беру жүйесіндегі модернизацялау үдерісі - білім мазмұны мен сапасын арттыру, білім берудің ұлттық моделін жетілдіру, ақпараттық технологиялар жөнінде жаңаша педагогикалық көз қарас қалыптатыру секілді кешенді шараларға тікелей қатысты. Әлем тәжірибесі көрсеткендей, кез-келген мемлекеттің экономикалық жетістігі сол елдің білім жүйесі мен азаматтарының білім дәрежесіне байланысты. Өйткені білім арқылы ғана қоғамның интелектуалдық капиталы мен инновациялық әлеуеті қалыптасады. Осыған байланысты адамның білім-білік капиталына қатысты экономиканың өрістеу мәселесі туындайды. Бұл орайда инновациялық экономика білім жүйесін өндіріс саласының басымдығы ретінде айқындай түседі. Бүгінгі өркениет білім парадигмасын өзгертуді талап етеді. Әрқашан қолдаумен көмекті қажет ететін білімнің орнына ауқымды жобалармен инновациялық жобаларға негізделген саланы ғана емес, қоғамды да алға тартатын инновациялық білім келуі тиіс. Ақпарттық және компьютерлік технологиялардың арқасында қазіргі саясат жаҺандық саясатқа айналды. Бұл саясат үшін ұлттық, мемлекеттік және басқадай шекара жоқ. Ол қоғамдық өмірдің бүкіл саласына, ал еңбастысы, адамның санасына дендеп ене бастады. Ақпараттың арқасында ол бұрын қалыптасқан дағдылы ұғымдарды жойып, жаңа мифтер жасау арқылы адамдардың психологиясына әсер етіп, оны өзгерту мүмкіндігіне ие болды. Дүние келбетіне бұқаралық ақпарат құралдары себін тигізуде. Осы тұрғыдан келгенде бүгін де қандай да бір мемлектеттің қуаты әскери бәлки экономикалық қауқарымен ғана емес, ақпараттық әлеуетімен де өлшенетінін айтқан жөн. Ақпараттық қоғамда жаңа ақпараттық, компьютерлік технологиялармен жұмыс істеу, игеру,сұраныстан артта қалу, пәндер интеграциясының толық деігейде ескерілмеуі гуманитарлық және жаратылыстану даярлықтарына көңіл бөлмеудің салдарынан болды. Қазіргі ақпараттық қоғам – ақпаратты ғылыми-техникалық серпіннің қоғамдық-әлеуметтік деңгейдегі интеграциясы.Сондықтан, бұл үдеріс адам өміріне жаңаша әсер етеді. Бұл ақпараттық қоғам дамуының, ақпараттық өркениеттің алғышарты. Бүгінде білім қоғамның әлеуметік экономикалық, интеллектуалдық және рухани дамуының стратегиялық бағдары ғана емес , сонымен қатар біздің қоғамымыздың қауіпсіздігінің кепілі. Білім беруде қолдананылатын интерактивтік әдістердің мәні оқыту процесінде тиімді қарым-қатынас жасау арқылы білім алушыны тыңдаушы немесе бақылаушыдан белсенді қатысушы, білімді өзі іздеп меңгеруші деңгейіне көтеру. Жоғары оқу орындарында білім алушылардың таным процестерін дамытып, білім алуға құлшынысын арттыруда лекцияның орны ерекше. Қазіргі кезде кіріспе, ақпараттық және жалпы мәлімет беретін лекцияның типтері бар. Оқылатын пәннің ерекшелігіне және дидактикалық мақсатқа байланысты проблемалық лекциялар, бейнелекциялар, пресс-конференция түріндегі лекциялар, алдын ала қателіктермен жоспарланған лекциялар болып бөлінеді. Теориялық материалдарды меңгеруді ұйымдастыруда оқытушы дайындаған бейне лекциялар қолданылады.Білім алушы лекция барсында аудиторияда меңгере лмаған немесе меңгеруіне күрделі болған мәселелерді өзіне қолайлы уақытта қайтадан тыңдап, көре алады. Сөйтіп, берілген материалдың негізгі мақсатын, ондағы түсініктрдің бір – бірімен байланысын нақты ажыратып, талдап, заңдылықтарын түсінумен қатар мазмұнын жалпылап, абстракциялауға мүмкіндігі болады. Білім алушы өздігінен істейтін жұмыстарындада интерактивтік оқыту бағдарламаларын, мультимедиалық лекцияларды пайдаланады. | |
Просмотров: 504 | Загрузок: 0 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|