Главная » Файлы » В помощь учителю » Профессиональное образование |
2014-08-03, 11:20 AM | |
«Ғани Мұратбаев атындағы №5 жалпы орта мектеп» 1 санттағы орыс тілі мен әдебиеті пән мұғалімі, Кембридж бағдарламасы бойынша І деңгейлік курстың сертификатталған тыңдаушысы Алтынбекова Шолпан Кенжеғарақызы Түркістан қаласы Коучинг жоспары Тақырыбы «Диалогтық оқыту. « Мақсаты Коучинг барысында диалогтық оқытудың модулін терең зерттеп меңгеру . Әдіс-тәсілдер Баяндау, сұрақ-жауап, жұптық, топтық жұмыс, ойын элементтері Ресурстар Нұсқаулық І деңгей, педагогика:оқу құралы, интербелсенді әдістеме:оқу құралы,Глоссарий • «Алтын қарбыз» мультфильмhttp://www.ssyoutube.com/watch?v=wzhLz_lU2l8 http://www.ssyoutube.com/watch?v=wzhLz_lU2l8 «Бақыт пен сәттілік» мультфильмhttp://www.youtube.com/watch?v=cY0AuvZrShY Коучинг барысы.: Проблемалық сұрақтар Интеллектуал-ды сұрақтар Проблемалық сұрақтар 1.Психологиялық ахуал Сергіту сәті. « Қара жорға» би 2. Топқа бөліну.Түстер арқылы екі топқа бөлінеді Сары түс,жасыл түс. Топтық ережені еске түсіреміз (бірлесіп жұмыс істейік) 3. Миға шабуыл .Екі адамның сөйлесіп отырған суреті (слайдтар көрсетіледі).Сұрақтар қойылады.Коучингтің бүгінгі тақырыбы ашылады. Диалог. Әңгімелесіп отыру. 4. Негізгі бөлім. №1 тапсырма 1. Джиксо әдісі арқылы топтар диалогты оқыту модулін оқып тану. Глоссарий: Диалогтық оқыту-мұғалімнің оқу материалын оқушыларға түсіндіріп,оқушылардың сол оқу материалын меңгеруі мақсатында оқу материалын дайындаудың жеке баяндаушы әңгіме жүргізудің нақтылы реттеуші ережелерін ескере отырып құрылған оқыту мен оқу тәсілі.Оқушыларды мәселені анықтап,оны шешуге итермелейді және олардың іс-әрекеттерін белсенді етуді көздейді. Мерсердің зерттеуіне сәйкес, әңгімелесу оқушылардың ажырамас бөлшегі болып табылады. Ғалым әңгіменің үш түрін ажыратып,сипаттама берген: 1.Әңгіме-дебат. 2.Кумулятивтік әңгіме. 3.Зерттеушілік әңгіме. №2 Тапсырма. Топпен жаңа ақпаратпен алмасу. 3.Постер жасап қорғау. 1-топ өз постерлерін былай қорғады. Әңгіме-дебаттың суретін бейнелеген,кумулятивтік әңгіменің көрінісін бейнелеген,Университеттің мұғалімі мен студенттің зерттеушілік әңгіме бейнесін салған. Қорғаған кезде даиалогтық оқыту туралы дәлелдерді Александр (2008),Мерсер (2005),Александр(2004) оқытудағы әңгіме қарым-қатынас жасаудың бірсарынды үдерісі емес , керісінше, әңгіме барысында идеялар екіжақты бағытта жүріп,соның негізінде оқушының білім алу үдерісі алға жылжитын белсенді үдеріс деп тұжырымдайды.Диалог барысында оқушылар келісілген нәтижеге жету үшін күш –жігерін бірлесіп жұмсайды және Мерсер (2000) сипаттағандай,білімді бірлесіп алуда немесе «пікір алмасу» барысында олар тең құқылы серіктестер болып табылады.Пікір алмасу оқушылармен диалог арқылы құру арқылы іске асады,дегенмен оны оқушылар бірлескен зерттеу барысында да анықтай алады деп дәлелдер келтіріп постерді тамаша қорғап шықты. Екінші топта өз постерлерін Диалогтық оқуды зерттеген ғалымдардың дәлелдеме сөздерін келтіре отырып постерлерін қорғап шықты олар мұғалім мен оқушының кумулятивті әңгімесін бейнелеген,әңгіме-дебатқа теле-шоу бағдарламасын бейнелеген,зерттеушілік әңгімеге ұстазбен шәкіртінің ғылыми зерттеу жұмыс барысын бейнелеген.Екі топ басшысына стикер беріп марапаттады коуч. №3 тапсырма Бейнежазба (мультфильмнен үзінді 1-топ «Алтын қарбыз». 2- топ «Бақыт пен сәттілік»).Жұптасып пікірлесіңіздер, түйінді жауабын қағазға түсіріңіздер.Диалогтың қай түріне жатады? А) Кумулятивті диалог түрі . 1-топ « Алтын қарбыз» үзінді мультфильмінде бұл кумулятивті әңгіме өйткені онда бір адам сөйлейді ,ал екінші кейіпкер тыңдайды.Алдар бүркітті үйіне қонақ ретінде қабылдайды жараланған қанатын емдейді.Ол алғыс ретінде бір қарбызыдң дәнін береді. 2-топ « Бақыт пен сәттілік « деген мультфильм үзіндісінде диалог түрі –кумулятивті әңгіме.Әлім деген жігіт сөйлейді перілер тыңдайды.Әлім батырлығымен ханшайымды қорғап азаттық әпереді. Диалогтық оқыту модулінің ерекшілігі неде? Эссе жазу. Әр топ мүшесі эссе жазады (5 минут) Топ спикері топтап эссені оқиды жауаптары стикермен марапатталады. Белсенді рефлексия Проблемаларды айқындауда қандай мәселелер туындады ?.. Осылай ойлауға не әсер етті ?.. Қорытынды Коучтың өзін-өзі дамытуы Кері байланыс Бүгінгі коучинг туралы пікірлеріңіз (2 жұлдыз, 1 тілек) Жеткен жетістігім Сәтті жақтары Ұстаздардың қызығушылығы өте жоғары.Топқа бөлініп сынып ережесін құрастырды.Топ басшысын таңдады.Топпен жұмыс жасады.Джиксо әдісі арқылы өз беттерінше топпен бірлесе отырып диалогтық оқыту модулін оқып танысты.тез бірлесіп жүмыс атқара білді.Диалогтық оқытудың тиімділігі туралы ғалымдардың есімдерін біліп ,білімдерін арттырды,тамаша постер жасап екі топта қорғай білді.Проблемалық сұрақтардан да сүрінбей өтті.Мультфильм бейнесюжетінен диалогтық оқытудың түрін анықтап дәлелдемелер келтіре отырып топпен бірлесе ,пікірлесе отырып шешім қабылдағандары сәтті шықты.Осы модульдің ерекшілігін аша білді оны эссе арқылы жазып оқып шықты. Екі топта тапсырмаларды орындап шықты.Кері байланыста осындай коучинг-сессиясының үйретері көп екенін атап өтті.Топпен жұмыс жасағандары ұнағанын айтты. Акт-ны пайдаланғаны ұнады .Ол әр адамның сын тұрғсынан ойлау қабілетін арттырып,адамдармен диалог арқылы жақсы қарым-қатынаста болатыны ұстаздарға ұнады.Әр ұстаз (2 жұлдыз, 1 тілек) тілектерін жазып шықты. Тілектері төмендегідей болды: Қаражан Қарлығаш:»Коучинг ұнады,Көп жаңа-әдіс тәсілдерді үйрендім,осындай коучинг-сессиялары көп болса жақсы болар еді.Миға шабуыл кезеңі ұнады. Джиенбаева Нулифар:» Диалогтық оқыту модулін жақсы түсіндім,жоспары ұнады.Мультфильм арқылы диалог түрін тапқанымыз ұнады.Осы модульде ауызша да жазбаша да жұмыс көп жасағанымыз ұнады.Рахмет апайымызға.» Кедергілер Сәтсіз жақтары Әлі де болса ұстаздар ойларын ашып айтпайды. Уақыттың жетіспеуі.Топпен жұмыс барысында сурет салғанда кейбіреулері жай отырды. Жаңа әдіс-тәсілдер қандай әсер берді Диалогтық оқыту модулі арқылы ұстаздар ойларын айтып ортаға салғаны, проблемалардың шешуін топпен бірлесіп жүмыс жасағаны,диалогтық оқытудың негізін қалаған ғалымдардың осы модуль арқылы постер жасап немесе рольдік ойындар арқылы ,эссе жазып адамдармен тығыз байланыста болуға кең көлемде жол ашатынына көз жеткізді.Диалог арқылы әр адамның жүрегіне жол ашатып бұл модуль әр ұстазға әр түрлі қырынан көрінді.Ой қозғады жаңа-әдіс екеніне көздері жетті. Ұстаздардың қатысуы Сауалнама 1-топқа 6 ұстаз қатысты ,ал екінші топқа 5 ұстаз қатысты.Бастауыш сынып мұғалімдерінен алты мұғалім қатысты,жоғары сынып мұғалімдерінен бес мүғалім қатысты. Сауалнамаға 11 мүғалім қатысты: 1.Сіз үшін өткізген коучинг маңыздылығы қандай болды? 1.А) Өте маңызды- 11 ұстаз В) Орташа 2.Өткізілген коучинг қаншалықты дәрежеде сіздің кәсіби дамуыңыздың сұраныстарына сәйкес келеді? 1.А) Ия -11 ұстаз 2.) Жоқ 3.Қатысушы ретінде коучтнг сізге жаңа серпін бере алды ма? 1.А) Ия -11 ұстаз 2.) Жоқ 4.Сіздің ойыңызша осы коучингтің сізге пайдасы болды ма? 1.А) Ия -11 ұстаз 2.) Жоқ 5. Жаңа оқу жылында осы модульді өз сабақтарыңызда пайдаланасыз ба? 1.А) Ия -11 ұстаз 2.) Жоқ | |
Просмотров: 12460 | Загрузок: 0 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|