Главная » Файлы » В помощь учителю » Дошколенок |
2017-04-30, 3:12 PM | |
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеттің технологиялық картасы Күні: Білім беру саласы: Коммуникация Бөлімі: Сөйлеуді дамыту. Тақырыбы: Біздің ойыншығымыз. Мақсаты: а)Ойыншықтар туралы әңгіме құрастыруға, ойыншықтардың аттарын атай білуге, оларды сипаттап айтуға үйрету. ә) «Ң» дыбысын қайталату, дұрыс айтуға жаттықтыру. б) Ойыншықтарды күтіп, ұқыпты ұстауға тәрбиелеу. Жаңа сөздер: жұмсақ, резеңке. Көрнекіліктер: (түрлі ойыншықтар суреттері), (түрлі ойыншықтар ). Сөздік жұмыс: ойыншықтар, қуыршақ, машина. Билингвальді компонент: ойыншықтар- игрушки, қуыршақ-кукла, көлік-машина. Оқу іс-әрекет кезеңдері Педагогтың іс-әрекеті Балалаардың іс-әрекеті Мотивациялық қозғаушылық Балалар қараңдаршы бүгін бізге көптеген қонақтар келіпті. Қане қонақтармен жақсылап амандасып алайық. Шаттық шеңбері. Кішіге де сіз, Үлкенге де сіз Баршаңызды құрметтеп, Бас иеміз біз. Балалар шаттық шеңберіне тұрып, топпен қайталайды, қонақтармен амандасады. Ұйымдастырушылық ізденістілік 1 Қазір жылдың қай мезгілі? 2 Күз мезгілінде неше ай бар? 3 Ауа - райы қандай болады? 4 Сүйікті ойыншығың қандай? • -Балалар енді «Ненің суреті жасырылған?» ойын ойнап алайық. Ойын шарты бойынша өздеріңе ұнаған пішіндерді таңдап алыңдар, олардың артында аяқталмай қалған суреттер бар сол ненің суреті екен табыңдар. Жасырылған суреттер: доп, қуыршақ, машина, ит т. б - Балалар, сонда бұлар ненің суреттері? - Жарайсыңдар, дұрыс. Осы ойыншықтарымыз қандай пішіндердің артына жасырылған? - Күз - 3 ай - Суық - Машина, қуыршақ т.б - Балалар ойынға белсене қатысады. - Ойыншықтардың Ойыншықтармен Ұйымдастырушылық ізденістілік • Балалар сендер үйде, балабақшада не істейсіңдер? Немен ойнайсыңдар? Иә, балалар бүгін біз сіздермен сүйікті ойыншықтарымыз туралы айтамыз! Ойыншықтармен қалай ойнау керек екенін білеміз бе? Мына керемет ойыншықтар барлығы балалар үшін жасалған. Олар үлкендердің еңбегінің арқасында жасалады. Күнделікті ойыншықтарымыздың неден жасалатынын білеміз бе? Иә, онда мына ойыншықтарымызға мұқият қарайықшы. Ойыншықтардың мынадай түрлері бар екен. Ойыншықтардың түрлерімен таныстырып кетейін. 1. пластмассалы 2. резиналы 3. матадан 4. ағаштан 5. темірден Балалар сендер енді өздеріңнің ойыншықтарыңды неден жасалатынын білдіңдер ме? Балалар енді сендер өздерінің сүйікті ойыншықтарың туралы тақпақ білесіңдер ме? Билингвальді компонент: ойыншықтар- игрушки, қуыршақ-кукла, көлік-машина. • Сергіту сәті • Зайчик серенький Зайчик серенький сидит (Сидим, как зайчик) И ушами шевелит, Вот так, вот так! (Шевелим ушками-ладошками) Зайке холодно сидеть, Надо лапочки погреть, Хлоп-хлоп, хлоп-хлоп. (Хлопаем в ладоши) Зайке холодно стоять, Надо зайке поскакать. Скок-скок, скок-скок. (Прыгам, как зайчик) -иә Балалар тақпақтарын айтады. Балалар сергіту сәтіне тұрады бәрі бірге қыймыл-қозғалыстарын қайталайды. Дидактикалық ойын: «Сиқырлы қапшық» Мазмұны: Балалар қапшықтар ішіндегі үлкен- кіші ойыншықтарды саусақпен ұстап сезу арқылы ажыратады. Балалар ойынға белсене қатысып отырады. Рефлексиялық түзетушілік Сендерге бүгінгі сабақ ұнады ма? Ойынға жақсы қатысқандарың үшін мына шарларды сыйға тартамын. Балаларды мадақтау Орнымыздан тұрайық, Түзу сызық құрайық. Көріскенше күн жақсы, Сау - саламат болайық! Балалар сабақтан алған әсерлерін айтады. Күтілген нәтиже: Орындайды: әр ойыншыққа сипаттама беру және оларды ойыншықтардың арасынан табу тәрізді тапсырмаларды; Түсінеді: ойыншықтарды ұқыпты, күтіп ұстау керектігін; Қолданады: дыбыстарды дұрыс айту дағдысын. | |
Просмотров: 661 | Загрузок: 0 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|