Главная » Файлы » В помощь учителю » Дошколенок |
2018-11-15, 10:57 AM | |
«*******» ясли-бақшасы» ЖШС №1-ші педагогикалық кеңесте бекітілді 01.11.2017 ж 2017 – 2018 оқу жылына арналған жылдық жоспары Семей 2017 Жылдық жоспар мазмұны І. Балабақша туралы мәлімет ІІ. Нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету және балабақша туралы жалпы мәлімет ІІІ. Тәрбие мен білім сапасын жоғарлату (жұмыс оқу жоспары, күн тәртібі) ІV. Ғылыми-әдістемелік жұмысты ұйымдастыру V. Бала өмірінің қауіпсіздік негіздері VІ. Ұйымдастырушылық-педагогикалық жұмыс VІІ. Әдістемелік кабинеттің жұмысы VІІІ. Педагогикалық кадрлармен жұмыс ІХ. Жас мамандармен жұмыс X. Тәрбие-білім беру үрдісіне үштілділікті қамтамасыз ету бойынша жұмыс ХІ. Бақшаішілік бақылау XІІ. Меңгеруші жанындағы отырыс XІІІ.Әкімшілік-шаруашылық қызмет БАЛАБАҚША ТУРАЛЫ МӘЛІМЕТ «*******» балабақшасы 2017 жылдың 1 қарашасында ашылды. 2017 жылдың 21 тамызында 1988 жылы салынған, ******** мекен жайында орналасқан. Сыйымдылығы 400 орын. 32 педагог және 30 техперсонал қызмет етеді. 13 топ, оның ішінде 1 коррекциялық топқа сөйлеуінде, психикасында бұзылуы бар 14 бала келеді. Балалардың болуы 12 сағат уақытпен белгіленген. Сенбі және жексенбі – демалыс күндері. Оқу жылы ағымдағы жылдың 1 қыркүйегінде басталып, келесі жылдың 25 мамырында аяқталады. Тізім бойынша 400 тәрбиеленуші, топ бойынша топтасақ: I кіші – 7 топ, II кіші – 3 топ, ортаңғы - 3 топ. НОРМАТИВТІК-ҚҰҚЫҚТЫҚ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ 1. «Білім туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі № 319 Заңы. 2. «Тіл туралы»Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 11 шілдедегі №151 Заңы. 3. «Ойыншықтардың қауіпсіздігі туралы»Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 21 шілдедегі №306 Заңы. 4. «Кемтар балаларды әлеуметтік және медициналық-педагогикалық түзеу арқылы қолдау туралы» Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 11 шілдедегі№ 343 Заңы. 5. «Балаларды мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқыту объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар» санитариялық қағидалары» ҚР ДМ 2017 жылғы 17 тамыздағы № 615 бұйрығы. 6. «Қазақстан Республикасы мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы №1080 қаулысы. 7. «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы» ҚР БҒМ 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығы. 8. «Тиісті үлгідегі білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидаларын,оның ішінде балаларға арналған қосымша білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидаларын бекіту туралы»Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 17 мамырдағы № 499 қаулысы. 9. «1 жастан 6 (7) жасқа дейінгі балаларды мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары» ҚР БҒМ 2012 жылғы 20 желтоқсандағы № 557 бұйрығы. 10. «Мектепке дейінгі, орта білім беру ұйымдарын, сондай-ақ арнайы білім беру ұйымдарын жабдықтармен және жиһазбен жарақтандыру нормаларын бекіту туралы» ҚР БҒМ 2016 жылғы 22 қаңтардағы № 70 бұйрығы. ҒЫЛЫМИ-ӘДІСТЕМЕЛІК ЖҰМЫСТЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ Педагогикалық кеңес отырыстары № Тақырыбы Өткізілу түрі Күні Жауапты 1 №1-ші педагогикалық кеңес: Жаңа 2017-2018 оқу жылына дайындық. Жылдық жоспарды бекіту. Дөңгелек үстел қараша Меңгеруші, әдіскер, педагог - психолог 2 №2-ші педагогикалық кеңес: «Балабақшада заманауи денсаулық сақтау технологияларын қолдану» Шығармашылық қобдиша Қаңтар Әдіскерлер 3 №3-ші педагогикалық кеңес: «Коррекциялық топта түзету технологияларын қолдану» Шеберлік сынып Наурыз Әдіскерлер 4 №4-ші педагогикалық кеңес: 2017-2018 оқу жылының қорытындысы Іскер ойын Мамыр Меңгеруші, әдіскерлер. Семинар отырыстары № Тақырыбы Өткізілу түрі Мерзімі Жауапты 1 Денсаулық сақтау технологиялары Лекция желтоқсан «Денсаулық» шығармашылық тобы 2 Түзету технологиялары Лекция Ақпан «Әлеумет» әдістемелік орталығы 3 ҰОҚ денсаулық сақтау технологияларын қолдану Дөңгелек үстел Сәуір «Дамыта оқыту» әдістемелік орталығы БАЛА ӨМІРІНІҢ ҚАУІПСІЗДІК НЕГІЗДЕРІ № Мазмұны Мерзімі Жауапты 1 Денсаулық сақтауға және өмір қауіпсіздігіне жағдай жасау Күнделікті Меңгеруші, әдіскерлер,мейірбике, тәрбиешілер 2 Бала өмірінің қауіпсіздік техникасының нұсқауларымен танысу. Жоспар бойынша ТҚ нұсқаушысы 3 Баланың денсаулығы мен өмір қауіпсіздігінің жағдайын қатаң сақтау Күнделікті Меңгеруші, мейірбике, тәрбиеші. 4 Күн тәртібін сақтауды қадағалау Күнделікті Әдіскерлер, мейірбике 5 Жеке жоспар бойынша дәрігерлік кабинеттің жұмысын қадағалау (жоспары құрылған) Күнделікті Мейірбике 6 Таңертеңгілік жаттығуды, сергіту сәтін, валеологиялық сәт, релаксация т.б. жүйелі өткізу. Күнделікті Тәрбиеші 7 Дәрігерлік тексеру Келісілген кесте бойынша Мейірбике 8 Жиі ауыратын балалардың күн тәртібінің ұйымдастырылуын тексеру. Күнделікті Мейірбике 9 Эпидемияны алдын алу іс-шараларын өткізу Күнделікті Мейірбике 10 Фтизиатрдың диспансерлік бақылауы, химиялық профилактика өткізу Күнделікті Меңгеруші, мейірбике, тәрбиеші 11 Белсенді қозғалыс үшін орайлы кесте құру Күнделікті Тәрбиеші 12 Қозғалыс белсенділігінің орындалуына басшылық Күнделікті Меңгеруші, мейірбике, тәрбиеші, әдіскерлер Жолда жүру ережелерге арналған шаралар № Мазмұны Мерзімі Жауапты 1 Тақырыптық серуін «Жол белгілерімен танысу» қыркүйек Ортңғы тобы 2 Жолда жүру ережелерімен танысу бойынша заттық дамытушы орта көрмесі қазан ІІ-кіші, ортаңғы тобы 3 Ата-аналарға кеңес беру «Жаяу жүргінші мәдениеті» қараша ІІ-кіші, ортаңғы тобы 4 «Тазша баланың туған күніне барайық» сюжеттік рөлдік ойыны желтоқсан Музыка жетекшісі ортаңғы тобы 5 Ата-аналарға арналған жолда жүру ережелері бұрышын ұйымдастыру қаңтар ІІ-кіші, ортаңғы тобы 6 «Бағдаршам біздің досымыз» викторинасы ақпан Ортаңғы тобы 7 Спроттық ойын-сауық «Қызыл, сары, жасыл» наурыз Дене шынықтыру нұсқаушысы ортаңғы тобы 8 Қауіпсіздік әліппесі сәуір ІІ-кіші, ортаңғы тобы 9 Асфальтта сурет салу «Жол белгілері» мамыр Бейнелеу өнері оқытушысы ҰЙЫМДАСТЫРУШЫЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖҰМЫС 2017-2020 оқу жылдарына арналған балабақшаның әдістемелік тақырыбы: «Мектепке дейінгі мекеменің білім беру үрдісінде денсаулықты сақтау және ынталандыру заманауи технологияларын қолдану» Мақсаты: ұйымдастырылған оқу қызметтеріне денсаулық сақтау технологияларын енгізу, бала денсаулығы деңгейін нығайту және көтеру, заманауи технологияларын қолдану бойынша педагогтардың біліктілігін арттыру. Міндеттері: - денсаулықты сақтау технологияларын қолдану арқылы тәрбие және білім беру жұмыстарын ұйымдастырудың ерекшеліктерін талдау; - заттық - дамытушы ортасын құру; -тәрбие және білім беру үдерісінде денсаулық сақтау технологияларын қолдану аясында тәрбиешілер мен педагогтардың кәсіби құзыреттілік деңгейін арттыру. - білім беру үдерісінде жаңа технология нысандарын қолдану дағдыларын дамыту. Денсаулық сақтау технологияларын ендіру кезеңдері 1. Дайындық (мотивациялық-ұйымдастырушылық); 2. Негізгі (ендірушілік); 3. Соңғы (қорытындылаушы). І. Дайындық кезеңі 2017-2018 оқу жылы Мақсаты: денсаулық сақтау технологияларын қолдану бойынша педагогикалық ұжымның қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін зерттеу. Міндеттері: - «Денсаулық сақтау технологиялары» диагностикасын жүргізу; - Заманауи технологияларды қолдану бойынша жетекші педагогикалық тәжірибелер мен ғылыми-әдістемелік әдебиеттердегі мәселелердің жағдайын зерттеу. Негізгі кезең 2018-2019 оқу жылы Мақсаты: тәрбиеленушінің негізгі дағдыларын дамытуда денсаулық сақтау технологияларын қолдануға жағдай жасау арқылы педагогтардың кәсіби құзыреттілігін арттыру. Міндеттері: - мектепке дейінгі мекеменің материалды-техникалық базасын нығайту және жетілдіру; - денсаулық сақтау технологияларын қолдану мәселесі бойынша педагогтар арасында тәжірибе алмасу жүйесін ұйымдастыру. Соңғы кезең 2019-2020 оқу жылы Мақсаты: денсаулықты сақтау және ынталандыру заманауи технологияларын қолдану тиімділігін қорытындылау. Міндеттері: - педагогтардың денсаулықты сақтау технологиясын қолдану бойынша өздерінің іс-әрекет нәтижелерін бағалаудағы рефлексиясын жүргізу; - педагогтардың педагогикалық тәжірибелерін жүйелеу және жалпылау; - педагогикалық үдерістерде инновациялық технологияларды тұрақты қолдану. Күтілетін нәтиже: - Педагогтардың «денсаулықты сақтау технологияларын қолдану» деңгейін анықтау; - инновациялық денсаулық сақтау технологияларын қолдану бойынша педагогтардың қызметіне талдау жасау; - педагогтардың озық тәжірибелерін насихаттау; - ұсыныстар жасау және әдістемелік құралдар әзірлеу; - педагогтардың шеберлігін жетілдіру, жұмыс тәжірибесін қалалық, облыстық, республикалық деңгейде тарату: іс-тәжірбиеде алмасу; тұсау кесерлер ұйымдастыру; әдістемелік көрмелер; шығармашылық есеп. Педагогикалық кадрлардың кәсіби қызметінде келесі технологиялар қолданылады: Стретчинг Динамикалық үзілістер Қимылды және спорттық ойындар Релаксация Коммуникативтік ойындар Саусақ жаттығулары Көзге арналған жаттығулар Тыныс алу жаттығулары Ортопедиялық жаттығулар Құм терапиясы Музыка терапиясы Ароматерапия Оттегі коктейлі Ритмопластика Ертегі терапися Өзіндік массаж Әдістемелік орталық тақырыптары: «Денсаулық» шығармашылық тобы: «Мектеп жасына дейінгі балалардың денсаулық сақтау дағдыларын қалыптастыруда заманауи технологияларды қолдану» «Коммуникация» шығармашылық тобы: «Тәрбиеленушілердің коммуникативтік дағдыларын дамытуда денсаулық сақтау технологияларын қолдану» «Таным» шығармашылық тобы: «Танымдық әрекеттің қарапайым дағдыларын қалыптастыруда денсаулық сақтау технологияларын қолдану» «Шығармашылық» шығармашылық тобы: «Тәрбиеленушілердің шығармашылық қабілеттерін дамытуда денсаулық сақтау технологияларын қолдану» «Әлеумет» шығармашылық тобы: «Мектеп жасына дейінгі балалардың әлеуметтік дағдыларын қалыптастыруда түзету технологияларын пайдалану» Әдістемелік кеңес жұмысының жоспары № Іс-шаралар Мерзімі Жауапты 1 Жаңа оқу жылына жоспарлар құру Қыркүйектің 1- аптасы ШТ мүшелері 2 Жұмыс жоспарларын бекіту Қыркүйектің 2- аптасы ШТ мүшелері 3 Педагогикалық құжаттарды талдау Қыркүйек ШТ мүшелері 4 Семинарларды ұйымдастыру, өткізу Жоспар бойынша ШТ мүшелері 5 Педагогикалық кеңестерді өткізуде көмек көрсету Жыл бойы ШТ мүшелері 6 Педагогтардың жұмысын талдау Наурыз ШТ мүшелері 7 ӘК жұмыс бойынша есеп Мамыр, қорытынды педагогикалық кеңес ШТ мүшелері Бақшаішілік сайыстар, көрмелер, ойын сауықтар № Мазмұны Мерзімі Жауапты 1 Сайыстар: Жаңа жылға топты безендіру сайысы Үздік қар қалашығы «Әсемпаз болма әр неге» бақшаішілік Әнші балапан -2018 Абай оқулары Ұлттық ойындар Екі жұлдыз-2018 «Әсемпаз болма әр неге» қалалық Абай оқулары Жігіт сұлтаны -2018 Үздік аула - 2018 Желтоқсан Қаңтар Ақпан Наурыз Наурыз Наурыз Сәуір Мамыр Мамыр Барлық топтар Ортаңғы топ Ортаңғы топ Барлық топтар 2 Балалар шығармашылықтарының көрмесі: Мәңгілік ел – бұл Тәуелсіздік пен Астана Шыршамыз тұр жараса Әлемге сүйіспеншілікпен қараймын Ою-өрнектер әлемі Ғарыш әлемі кең байтақ! Ұланымыз ұлы елдің Желтоқсан Қаңтар Ақпан Наурыз Сәуір Мамыр Топ тәрбиешілері 3 Саяхат: Театрға экскурссия Абай мұражайына саяхат Биологиялық орталыққа саяхат Наурыз Сәуір Мамыр Ересектер тобы 4 Мерекелік іс-шаралар, ертеңгіліктер мен ойын-сауықтар: Тақырыптық күн «Тұңғыш Президент күні» «Біздің Отанымыз – Тәуелсіз Қазақстан» мерекелік іс-шара Жаңа жыл ертеңгіліктері Аналар мерекесі Наурыз мерекесі Балабақшамен қоштасу Балалардың күлкісі - көркі, сәні әлемнің Желтоқсан Желтоқсан Желтоқсан Наурыз Наурыз Мамыр Маусым Барлық топтар ӘДІСТЕМЕЛІК КАБИНЕТТІҢ ЖҰМЫСЫ № Жұмыс бағыты Мерзімі 1 Аттестациялық папкаларды рәсімдеу формаларын жасау Педагогикалық-психологиялық әдебиеттермен танысу Рейтинг нәтижелерін шығару қараша 2 Қыс мезгілінде өткізілетін қозғалмалы ойындардың картотекасын жасау ӘБ жетекшілерімен отырыс желтоқсан 3 Үштілділікке арналған папкасын жасау Өзіндік талдау жазуға көмек көрсету қаңтар 4 Педагогикалық-психологиялық әдебиеттермен танысу Рейтинг нәтижелерін шығару ақпан 5 Аттестациядан өтетін педагогтарға көмек наурыз 6 «Жазғы уақыттаға балалардың іс-әрекеті» әдістемелік көрме ӘБ жетекшілерімен отырыс Сәуір 7 Диагностика нәтижелерін талдау Педагогикалық шеберлік карталарын дайындау Рейтинг нәтижелерін шығару мамыр Әдіскерлердің апталық жұмыс жоспары Қызмет бағыттары Дүйсенбі Сейсенбі Сәрсенбі Бейсенбі Жұма Құжаттармен жұмыс + Тәрбиешілермен жұмыс + + + + Бақылау + + + + Ата-аналармен жұмыс + Кеңестер + Шығармашылық топ отырыстары + ҰОІӘ қатысу + + + + Педагогикалық лездемеге қатысу + Ғылыми –зерттеу қызметі + + Жас маманмен жұмыс + Педагогикалық ұжымға арналған кеңестер № Тақырыбы мерзімі жауапты 1 Білім беру жүйесінің мазмұнын жаңарту жағдайында мектепке дейінгі және бастауыш білім берудің сабақтастығын қамтамасыз ету қараша Меңгеруші 2 Баланың өмірін қорғауды және денсаулығын нығайтуды қамтамасыз ететін заттық-кеңістіктік дамытушы ортаны құру қараша Әдіскер 3 Мектеп жасына дейінгі балалардың дамуына мониторинг жүргізу үшін автоматтандыру жүйесін енгізу желтоқсан Әдіскер 4 Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жаңартылған мазмұнына сәйкес ерте жастағы топтарда пәндік-дамыту ортасын құру желтоқсан Әдіскер 5 Ата-аналарға арналған консультациялық пункттің қызметін ұйымдастыру қаңтар Тәлімгер 6 Мектепке дейінгі ұйымдар мен отбасының мектепке дейінгі жастағы балаларды әлеуметтендіру үдерісіндегі әрекеті қаңтар Меңгеруші 7 Мектепке дейінгі тәрбие мен білім берудің заманауи жағдайында ата-аналар мен педагогтердің әлеуметтік серіктестігін дамыту ақпан Әдіскер 8 Қазақстан Республикасындағы мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту жүйесіне отандық және әлемдік тәжірибені кіріктіру. ақпан Меңгеруші 9 Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында педагогтардың зерттеушілік тәжірибелерін қалыптастыру наурыз Әдіскер 10 Театрландырылған әрекетті ұйымдастыру әдістері наурыз Әдіскер 11 Балалардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оларды дамытуда әрекеттік тәсіл сәуір Әдіскер 12 Интерактивтік технология негізінде флипчарт-сабақтарды қолдану сәуір Әдіскер Жас мамандармен жұмыс жоспары № Іс-шаралар Мерзімі Жауапты 1 Дөңгелек үстел Қазіргі күннің тәрбиешісі. Ол қандай? қараша тәлімгер 2 Шеберлік-сынып Тәлімгерлердің ұйымдастырылған оқу қызметтері қараша тәлімгер 3 Өздігінен білім алу Жобалар әдісі – бірыңғай білім беру кеңістігін ұйымдастыру нысаны ретінде қараша жас маман 4 Кеңес берулер Мектеп жасына дейінгі балалардың байланыс қабілеттерін театрлық ойын іс-қимылдары арқылы дамыту желтоқсан тәлімгер 5 Шеберлік-сынып Тәлімгерлердің ұйымдастырылған оқу қызметтер желтоқсан тәлімгерлер 6 Өзара қатысу Мектеп жасына дейінгі балалардың ойын іс-қимылдарын күннің екінші жартысында өз бетінше ұйымдастыру және оған басшылық жасау желтоқсан жас маман 7 Кеңес беру Ата-аналармен дәстүрлі емес жұмыс түрлері қаңтар тәлімгер 8 Өздігінен білім алу Ата-аналардың педагогикалық мәдениетін дамыту, бала мен ата-ана қарым-қатынасын үйлесімдендіру және ізгілендіру наурыз психолог 9 Семинар-практикум Педагогикалық идеялар аукционы сәуір тәлімгер 10 Педагогикалық шеберлік аптлығы Жас мамандардың ашық ұйымдастырылған оқу қызметтері сәіур жас маман 11 Сауалнама жүргізу Оқу жылы ішінде алған білімдері мен икемділіктерін анықтау мамыр әдіскерлер 12 Өзін-өзі таныстыру Өз кәсіптік қызметінің шығармашылық өздік тұсаукесерін ұсыну мамыр жас маман ТӘРБИЕ-БІЛІМ БЕРУ ҮРДІСІНДЕ ҮШТІЛДІЛІКТІ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ БОЙЫНША ЖҰМЫС № Іс-шара атауы Өткізу түрі Жауапты Мерзімі 1 Үш тілде жүргізілетін дидактикалық ойындар көрмесі Тәжірибе-семинар әдіскер қараша 2 Көптілділік – білім беру дамуының жаңаша беталысы Аймақтық - семинар ағылшын тілі мұғалімі желтоқсан 3 Тіл дамытудың әдістемелік ерекшеліктері Баяндама әдіскер қаңтар 4 «Полиглот» зияткерлік ойыны ағылшын тілі мұғалімі ақпан 5 «АБС Leaner» Презентация ағылшын тілі мұғалімі наурыз 6 Ертегілер әлемінде Ертегі қойылымы ағылшын тілі мұғалімі сәуір 7 Тілдер патшалығына саяхат Іскер ойын ағылшын тілі мұғалімі мамыр Келісілді:__________ Бекітілді:_______________ 2017 – 2018 оқу жылына құрылған қарым – қатынас жоспары № Мазмұны Мерзімі Жауапты 1 2017 - 2018 оқу жылына арналған жұмыс жоспарын бірлесіп құру Қараша Меңгеруші, әдіскер, мектеп мұғалімдері 2 Бірінші сынып оқушыларының тест нәтижелері бойынша тәрбиешілердің мектеп мұғалімдерімен кездесуі. Ересек топтың мектеп алаңына саяхатқа шығуы Желтоқсан Тәрбиешілер, мектеп мұғалімдері 3 Ересек топта ұйымдастырылған оқу қызметтері бойынша ашық көрсетілім. Тәрбиешілердің ашық сабаққа қатысуы Қаңтар Тәрбиешілер, мектеп мұғалімдері 5 Ересек топта «Мектеп» сюжеттік-рөлдік ойыны Ақпан Тәрбиешілер 6 «Мектеп пен балалабақша арасындағы сабақтастық» дөңгелек үстел Наурыз Әдіскер, тәрбиешілер, мектеп мұғалімдері 8 «Болашақ оқушы қандай?» дискуссия Сәуір Әдіскер, тәрбиешілер, мектеп мұғалімдері 9 Шығармашылық көрме «Мектептің суретін саламыз» Мамыр Бейнелеу өнері оқытушысы | |
Просмотров: 1678 | Загрузок: 0 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|