Главная » Файлы » В помощь учителю » Дошколенок |
[ Скачать с сервера (20.3 Kb) ] | 2018-12-06, 10:31 AM |
Еcтияр тобына ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы. Уақыты: Білім беру саласы: «Коммуникация» Бөлімі: «Ағылшын» Тақырыбы: «Domestic animals» Мақсаты:Балаларға жаңа тақырып бойынша жаңа сөздерімен таныстыру.Аудио жазбалардан шетел тілін қабылдау дағдыларын дамыту; шет тілін меңгеруге қызығушылық таныту.Балаларды бір-бірін құрметтеуге үйрету. Әдіс –тәсілдер: сұхбаттасу, түсіндіру, әңгімелесу, ойын. Қолданылатын көрнекіліктер: үй жануарларының суреті, ойыншықтар,видеожазба. Билигвизм компоненті: Әрекет кезеңдері Педагогтың әрекеті Балалардың әрекеті Мотивациялы – ынталандыру кезең Психологиялық сәт Балалармен амандасады: Hello children! I am glad to see you. Let’s begin our English lesson. (үлкен шеңберге тұрып,ән орындайды) Шеңбер жасап, ән орындайды Ұйымдастыру – Ізденгіш кезең Балалар бізге орманшы хат тастап кетіпті. Хатта ол бізге оның байлығы туралы айтып береді. Орманда жел соғады екен [f-f-f], орман ағылшынша - forest. Ол өзінің орманында қыдырғанда, қардың шықырлаған дауысын шығады [z-z-z] – бұл қыста, ал жазда, жапырақтың сыбдыры естіледі [ʃ-ʃ-ʃ]. Ол өзінің қолын жылытады [h-h-h], содан кейін бүкіл орманға және ондағы жануарларға: We say «Hello! » We say «Hi! » Hello and hi, Hello and hi! - Балалар орманшы бізге жай хат жазған жоқ. Оның орманында фермадағы жануарлар адасып кетіпті. Ол оларды жібергісі келмейді. Ол бізге тапсырма беріп жіберіпті,егер біз сол тапсырмаларды дұрыс орындасақ орманшы жаунарларды өз фермасына жібереді. Балалар жануарларға өз үйлеріне қайтуға көмектесеміз бе? - Are you ready? Бірінші тапсырма. Тақтаға үй жануарларының суреті ілінеді. Педагогтың соңынан қайталайды. Сөздікпен жұмыс. a cow [э кау] – сиыр a horse [э хос] - жылқы a cat [э кәт] - мысық a puppy [э паппи] - күшік This is a ... [Вис из э ...] – Бұл ... Екінші тапсырма “What can you see?” біщге қандай жануар көріп тұрғанымызды айту керек. «Көру » ағылшынша - see, «мен» - I, - «I see – мен көріп тұрмын». Балалар «Эхо»ойынын ойнайық , мен не көргенімді айтамын, ал сендер соңымнан қайталайсыңдар. Let’s play! I see a cat. I see a dog. I see a cow. I see a sheep. I see a horse. После этого преподаватель раздает детям картинку с изображением домашних животных. - Жақсы балалар, шаршаған шығармыз. Қане орнымыздан тұрайық. Stand up! Hands up, Hands down, sit down. Stand up! Hands on hips, Bend left, bend right. It’s fun! I can swim, I can run! I can jump, I can hop, I can stop! - Тамаша, енді орнымызға отырайық. балалар енді « What’s missing?» ойынын ойнайық. Close your eyes! Open your eyes! What’s missing? Балалар ілініп тұрған суреттердің ішінен қайсы жоғалғанын тауып, айтады. . Фонетикалық жаттығуды педагогтың соңынан қайталап, орындау. - Yes! Педагогтың соңынан қайталайды. Әр бала не көріп тұрғанын айтады. Рефлексиялы – түзету кезең - Тамаша балалар, орманшыға сендердің тапсырманы орындағандарың ұнады. Ол жануарларды өз фермасына жіберді. - Балалар сендерге сабақ ұнадыма? Сендермен не өттік - Осымен бүгінгі іс әрекетіміз аяқталды. Сендер сабаққа өте жақсы қатыстыңдар. Рахмет сендерге. - - Good-bye for now, See you soon. Come back again. To your classroom! - Сау болыңдар! Good bye! Балаларды мақтап мадақтау. - Балалардың жауабы Тақпақты қайталайды Күтілетін нәтиже: Біледі: үй жануарлары» тақырыбына арналған лексиканы қабылдады. Игереді: «үй жануарлары» тақырыбындағы жаңа сөздерді Меңгереді: жануарларды ағылшын тілінде атап, олардың фермада тұратынын меңгереді. | |
Просмотров: 486 | Загрузок: 12 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|