Главная » Файлы » В помощь учителю » Дошколенок |
2013-03-06, 11:07 AM | |
«Ертөстік» ІІ-інші кіші тобының ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы. Уақыты:22.10.2012ж. Білім беру саласы:Әлеуметтік орта. Бөлімдері:Көркем әдебиет. Тақырыбы: «Түлкі мен қасқыр» Мақсаты:Б.М.Ертегі мазмұнын айта білуге үйрету. Д.М.Кейіпкерлердің іс-қимылдары туралыбілім беру.,сөйлеу тілдерін дамыту. Т.М.Мейірімділікке тәрбиелеу. Көрнекілік:(08.11.№27)Жабайы аңдар. Қостілділік компоненті:Қасқыр-волк.түлкі –лиса. Әрекет кезеңдері. Тәрбиешінің іс-әрекеті. Балалардың іс-әрекеті. Мотивациялық қозғаушы. Ш.ш «Туған жер»(08.05) Балар сендер қандай ертегі білесіңдер. Сендер жабайы аңдар туралы ертегі естігілерің келеме. Туған жер-тірегім, Сенде өстім түледім, Бір сен деп үнемі Соғады жүрегім. Бауырсақ,жеті лақ,мақта қыз. Ия,деп қуанады. Іздену барлау. Жұмбақ. Өзі айлакер,өзі қу, Жүрген жері айқай шу. Барлың аң атаулысын алдап жүреді. Міне қараңдаршы түлкіні өзі сондай сұлу аңдардың бірі,бірақ қулықты көп ойлайды,сол ісіне қарай еш аң онымен дос болғысы келмейді екен. Мен сендерге «Түлкі мен қасқыр» ертегісін айтып берейін. Бір күндері түлкі мен қасқыр дос болыпты.Түлкі ылғыйда тапқан азығын қасқыр досына беріп отырыпты.Бірде түлкі осы ісінен жалығып,қасқырды қалай алдап кетсем екендеп ойланып келе жатады. Ол жолда бір кесек етті көреді.Барын алайын десе ет қақпанда тұрғанын көреді. Олқасқырға ана етті сен жей ғой дейді.Қасқыр қуаны етті ала бергенде қаөпан қасқырдың аззын тістеп қалады.Ет анадай жерге ыршып түседі.Түлкі етті ала қашады.Қасқыр түлкінің өтірік дос болып жүргенін біліп алданып қалады. Балалар досыңды алдауға болама? Өтірік дос болуға да болмайды.Түлкінің істегені дұрыс па? Сергіту сәті: Ертегі ұнады ма балалар? Түлкі екенін айтады. Тыңдап отырады. Ертегіні аяғына дейін тыңдайды. Өздерінің түсінгеніне қарай 3-4 сөз айтады. Түлкінің айлакер,қу екенін білді. Жоқ дұрыс емес. Досқа көмектесу керек. Көлбең,көлбең көлеңкем, Көлбеңдеген көлеңкем, Түлкі қалай жреді , Кім көрсете біледі. Түлкі былай-былай жүреді Оны бәрі біледі. Өз ойларын айтады. Рефлексивті қортындылау. Түлкі мен қасқыр қайда өмір сүреді: Түлкінің құйрығы қандай? Ал қасқырдың түрі қандай? Тістері қалай көрінеді? Ертегінің мазмұнын сұрау. Орманда өмір сүреді. Ұзын,өте әдемі. Қорқынышты,тістері ақсиып тұрады. Өз түсінгендері бойынша әңгімелеп береді.Тәрбиеші толықтырып отырады. Күтілген нәтиже: Білуі немесе хабардар болуы:Жабайыаңдар жайлы хабардар болды.Аңдарға мінездеме беруге үйренді. Қалыптасқан әдет:Суретке қарап аңдарды таныйды. Істей біледі:Түсінгендерін 2-3 сөзден айта алады. Толтырған:Калифанова А.Т. Тексерді: | |
Просмотров: 3152 | Загрузок: 0 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|