Главная » Файлы » В помощь учителю » Дошколенок |
2016-12-25, 11:54 AM | |
Білім беру саласы: Шығармашылық, коммуникация. Бөлімі: Мүсіндеу, драма, музыка Сабақтың тақырыбы: Бауырсақ ертегісі. Сабақтың мақсаты: Балаларға ертегі кейіпкерлерін мүсіндеуге, ертегі мазмұнын түсініп оны әңгімелеуге, есте сақтау қабілеттерін қалыптастыру. Балалрды сахналық қойылымға деген қызығушылығын арттыра отырып сөздік қорын байыту. Міңдеті: ермексазды дұрыс қолдануға үйрету, тақтайшамен таяқшаны дұрыс ұстауға үйрету. Қойылым барысында кейіпкерлердің рөліне кіре білу. Көрнекілігі: тақтайша, ертегі кейіпкерлерінің суреті, ермексаз, слайдтар. Сабақтың түрі: Кіріктірілген. Полилингвалды компонент: күз-осень-autumn,ермексаз-пластилин-clay, бауырсақ-колобок-bun Іс – әрекет кезеңдері Тәрбиешінің іс – әрекеті Балалардың іс – әрекеті Мотивациялық қозғаушылық Қонақтардың келуіне көңіл бөледі. үш тілде амандасып, көңіл-күйлерін сұрауды ұсынады. жыл мезгілдерін сұрап оның неше айы барын нақты сұрап алуға қызығады. Күз туралы тақпақтарын сұрауды хабарлайды. Апта күндерін сұрап өтуді хабарлайды. Дұрыстығын дәлелдейді. Көңіл бөледі: Мемлекеттік тілде, орыс тілінде, ағылшын тілінде амандасады. Күз мезгілі екенің байқайды. Күз мезгілінің үш айы бар екенің айтады. Өздерінің тақпақтарын айтып беруге келіседі. Дарын Голдн ин зе три топс, Голдн ин зе скай. Голдн, голдн, голдн, Октаве пэссинг бай. Таир Қазан айы басталды Құстар қайта бастады Туыстық адал достықпен Алтын күз тойы жалғасты. Рахат Итс ранинг найт ен дей. Бат наве ранс эвей Аптаның бейсенбі күні екенің растайды. Дәлелді дұрыстығын нақтылайды. Ұйымдастырушылық ізденістік Тосынсый сәті: жабық тұрған қандай заттар екенің байқайды. Сұрақ: Суреттер мен слайдтардағы ненің бейнеленгенің сұрайды. Дұрыстығын дәлелдейді. Сұрақ: Аңдардың қайда мекендейтінің, қандай дыбыс шығаратының балаларға сұрақ қою арқылы жауаптарын айтуды ұсынады. Ұсыныс: Кейіпкерлерді қалай мүсіндейтінің айтып, алдарындағы дайын ермексаздан аңдарды мүсіндеуді ұсынады. Мүсіндеу барысында қолдарын а саусақ жаттығуын жасауды ұсынады. Сергіту сәті: /ағылшын тілінде жасауға ұсыныс білдіреді. Жасап болған сон осы мүсіндерден «Бауырсақ» ертегісін сахналауды ұсынады. Ұсыныс: Ортаға шығуын ұсынады және маскамен мүсіндерін алып шығуын қадағалайды. Дайын тұрған мата астындағы заттарды байқайды. Талқылайды: Жабайы аңдар екнің анықтап айтып береді қоян, қасқыр, аю, түлкі. Ертегінің кейіпкерлерін суреттеп айтып береді. Бауырсақ жайлы түсінеді. Нақтылайды. Орманда мекендейтінің айтады, олардың әр түрлі өзіне тән дыбыс шығаратының көрсетіп жауаптарын айтады. Қабылдайды. Алдарындағы ермексаз бен тақтайшалардың дайындығын байқайды. Мүсіндеуді бастайды. Қолдарына саусақ жаттығуын жасайды және ұсынысты қабылдайды. Сергіту сәтін жасауға дайындалып ұсынысын қабылдайды. Қимылдап жасайды Ноу-ноу-ноу Ес-ес-ес Плиз-плиз-плиз Сенкю-сенкю-сенкю Сенкю-сенкю-сенкю Сенкююю. Ертегінің кейіпкерлерін жасаған балалар ұсынысты қабыл алып, өз мүсіндерін алып шығып сахналайды. Рөлге беріліп ойнайды Ортаға шығып маскаларымен мүсіндерін алып шығып маскаларын киіп рөлге бөлініп дайындалып ұсынысын қабыл алады. Рефлексивтік – Қорытынды Ертегіні қортындылайды. Сұрақ: Қандай кейіпкелер ұнағаның сурауды ұсынады. Балаларды мадақтап, оларға әкелген сыйлықтарын үлестіреді. Алтын Маханбетова, Айғаным Қазбекқызының «Бауырсақ» әнің орындауын сұрайды. Сұраққа жауап береді. Жағымды кейіпкерлердің ұнағаның айтып береді. Қуанып, сыйлықтарын алады. «Бауырсақ» әнің орындауға келіседі. Билеп ортаға шығып орындайды Күтілетін нәтиже: Қайталайды: «Бауырсақ» ертегісінің мазмұның. Түсінеді: ермексазбен ертегі кейіпкерлерін мүсіндеуді. Қолданады: ертегідегі қолданылатың жаңа сөздерді. | |
Просмотров: 1053 | Загрузок: 0 | Комментарии: 2 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|