Главная » Файлы » В помощь учителю » География |
[ · Скачать удаленно () · Скриншот ] | 2016-03-31, 9:07 AM |
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫ САБАҚ: География Канада. Мемлекеттің қалыптасуы мен құрылымы. Халқы.Табиғат жағдайы мен ресурстары МЕКТЕП: №86 ЖББОМ КҮНІ: 17.02.2016ж. МҰҒАЛІМНІҢ ЕСІМІ: Исаинова А СЫНЫП: 11 «А» ҚАТЫСҚАНДАР САНЫ: оқушы ҚАТЫСПАҒАНДАР САНЫ: САБАҚТА ҚОЛ ЖЕТКІЗІЛУГЕ ТИІСТІ ОҚУ МАҚСАТЫ (SMART МАҚСАТТАРЫ/ (СТАНДАРТПЕН БАЙЛАНЫСТЫРУ) - Канада мемлекеті туралы білімдерін ғылыми тұрғыда меңгеруге қолайлы орта жасау. -Канаданың қалыптасуы мен мемлекеттік құрылымы, халқы, табиғаты, ресурстары туралы мағлұматтарды салыстыру; -Картамен жұмыс барысында оқушылардың дүниетанымын кеңейту және сұрыптау: Канада. Мемлекеттің қалыптасуы мен құрылымы. Халқы.Табиғат жағдайы мен ресурстары мәтіннің мазмұнымен таныстырып, негізгі ойын анықтау. - Мәтіндегі негізгі ойдың өзара байланысын диалог арқылы тапсырмалар орындату. -Тақырып аясында алған білімдерін жинақтап, өзін-өзі бағалау дағдысын қалыптастырту. Барлық оқушылар (А, В, С оқушы жасай алады): - Канада мемлекеті туралы білімдерін ғылыми тұрғыда меңгеруге қолайлы орта жасауды анықтайды. Оқушылардың басым бөлігі А, В (көптеген оқушылар жасай алулары керек): - Канаданың қалыптасуы мен мемлекеттік құрылымы, халқы, табиғаты, ресурстары туралы мағлұматтарды салыстырады; Кейбір оқушылар А (кейбір оқушылар жасай алуы тиіс): - Картамен жұмыс барысында оқушылардың дүниетанымын кеңейту және оларды сұрыптайды: ТІЛДІК МАҚСАТ Өз ойларын ауызша және жазбаша жеткізе білуге, мәтіннің мазмұнын әңгімелеуге үйрету. Оқушылар: Канада мемлекетінің мән-мағынасын түсіне алады. Мәтіндегі негізгі ойдың өзара байланысын диалог арқылы тапсырмаларды орындай алады. Тақырып аясында алған білімдерін жинақтап, өзін-өзі бағалай алады. Негізгі сөздер мен тіркестер Архипелаг,Елтірі саудасы,құндыздар корольдігі,үйеңкі,Ағылшын Канадасы Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер Өз ойларын ауызша және жазбаша жеткізе алады. Канада мемлекетінің мән мағынасын түсінеді. Колорадо каньоны дегеніміз не? Ниагара сарқырамасы? Диснейленд? Майами қаласы? Жазылым бойынша ұсыныстар: «Сөздік жұмысы» Картамен жұмыс,мәтінді оқып жазбаша ой тұжырымдау. АЛДЫҢҒЫ ОҚУ Йеллоустон ұлттық саябағы,Ниагара сарқырамасы,Тас джунглилері. ЖОСПАР ЖОСПАРЛАН-ҒАН УАҚЫТ (Сабақтың жүру барысы/45 м.) Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыздар) РЕСУРСТАР Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Басталуы Оқушылармен амандасу 1 мин Шаттық шеңбер 3 минут Топқа бөлу. 2 минут «Миға шабуыл» «Жедел сұрақ» 5 мин Оқушыларды шеңбер бойына тұрғызады. Түрлі-түсті стикерлер арқылы топқа бөлу. Бір-бірлеріне сәттілік тілейді. Түрлі-түсті стикерлер арқылы топқа бөлінеді. Интербелсенді тақта, түрлі-түсті стикерлер, «Жедел сұрақ». Қосымша 1 Түрлі-түсті стикерлер Қосымша 2 Ортасы «ДЖИГСО» стратегиясы 10 минут Мақсаты:бір қатар сұрақтар мен жұмыс істеудің құрылымдық әдісі,соны мен қатар ұжымдық жұмысқа әсер етеді Сергіту сәті 2 минут «Интербелсенді тақта көз жаттығуы» «Тұжырымдамалық карта» 15 мин Мақсаты: визуалды және кинестикалық сияқты танымдық тәсілдер арқылы оқушыларды оқу үдерісіндегі байланыс туралы ойлануға итермелейді. Оқушыларға мәтінді түсініп оқуға, топта мазмұнын талқылауға тапсырма беріледі. Интербелсенді тақтада «Канада» жайлы түсіндіру. Бір – бірлерімен жұптасып мәтіннің мазмұнын түсіндіріңдер. Бұл тапсырмада әр топқа А4 форматты қағаз беріліп, 3 топқа 3 түрлі тақырып беріледі. 1 топ: қызыл Мемлекеттің қалыптасу тарихы 2 топ: жасыл Табиғат жағдайлары мен ресурстары 3 топ: көк Халқы Табыс критерийлері: -нақты -топпен -бірлескен жұмыс -уақыт сақтау Оқушылар жеке оқиды. Бір – бірлерімен жұптасып мәтіннің мазмұнын түсіндіреді. Мәтіннің мазмұнын топта талдайды. Канада: Мемлекттің қалыптасу тарихы Табиғат жағдайлары мен ресурстары Халқы Оқулық мәтіні Қосымша 3 Интербелсенді тақта А4 форматты қағаз, түрлі-түсті маркерлер Аяқталуы «Кім жылдам?» 3 минут Мақсаты: Қазіргі білім деңгейін,оларда қандай олқылықтар бар екенін анықтауға:өз оқуын табысты болуын қамтамасыз ету Үй жұмысы 2 минут Бағалау 2 минут «Кім жылдам?» Оқушыларға стикерлер таратып, - Білемін. - Білгім келеді. - Үйрендім. Бүгінгі сабақтан алған әсерлерін жаздырады. Жаңа терминдерді жаттап мағынасын айту Өзін-өзі бағалау «Бағалау парақшасы» Оқушылар жауап береді Стикерлерге бүгінгі сабақтан алған әсерлерін жазады. Әр оқушы берілген «Бағалау парақшасы» өзін-өзі бағалайды. Интербелсенді тақта Түрлі –түсті стикерлер «Бағалау парақшасы» Қосымша 4 Қосымша ақпарат Қосымша 1 –түрлі түсті стикерлер Қосымша 2 – термин сөздіктер Қосымша 3 – таратпа мәтін Қосымша 4 – «Бағалау парақшасы» Таратпа мәтін,карта, стикерлер, Интербелсенді тақта. А4, түрлі-түсті тастар. Саралау (ақпарат ретінде/еркін жазу «Миға шабуыл», «Ойлан-Жұптас-Бөліс» «Тұжырымдамалық карта», «Білдім, Білгім келеді, Үйрендім» Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? «Бас бармақ» «Ынталандыру» «Смайликтер» «Жұлдызшалар» Пәнаралық байланыс Тарих,экология (А, В, С): Канада мемлекетінің географиялық орнын,табиғат жағдайын анықтай біледі (А, В): Мәтін мен жұмыс жасай отырып, тапсырмаларды орындай алады.Постерге түсіре алады. (А) - Тақырып аясында алған білімдерін жинақтап, өзін-өзі бағалай алады. Рефлексия (соңында) Сабақ оқу мақсаттары шынайы болды. Оқушылар Канада мемлекетініңтарихын халқын географиялық орнын табиғат жағдайларын білді. Сыныптағы ахуал жақсы қарым-қатынаста болды. Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды. Мен берілген уақыт ішінде үлгере алмадым. Мен өз жоспарыма топ ережесін дайындатып тапсырмаларға түзетулер енгіздім. 1.Канада жоғары дамыған ел екенін білді. Елдің солтүстік бөлігі Канада Арктикалық топаралындағы (архипелаг)аралды қамтыса,оңтүстігі мен солтүстік-батысында Америка Құрама Шттатарымен шектесетінін білді. 2.Канаданың бай табиғи қорлары шаруашылықтың сан алуан салаларын дамытуға мүмкіндік беретінің оқушылар білді. Қорытынды бағамдау. Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Психологиялық ахуал қалыптастыруда оқушыларда сабаққа деген қызығушылығы оянды. 2:«Жедел сұрақ» арқылы бір қадам артқа үй тапсырмасын сұрауда.Топта жұмыс жасау Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1:Диалогтық оқыту барысында оқушылардың диалогқа түсе білуі. 2:Жаңа әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалану. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды нені жетілдіруге көмектесетін білдім? Александердің (2004) сыныптағы диалогтік әңгімені дамытуды және оқыту үшін бағалау мен оқытуды бағалауды негізге ала отырып, келесі сабағымда тапсырмаларды күрделендіруді жетілдірем. | |
Просмотров: 1712 | Загрузок: 287 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|