Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
2017-02-11, 6:15 PM | |
Сабақтың технологиялық картасы Сынып 1«А» Пән ана тілі Сабақтың тақырыбы Тема урока Заттың атын білдіретінсөздер. Сауысқан мен көкек. Жұмбақ. Сабақтың тақырыптық орны Место урока по теме 48/3 Сабақтың мақсаты Цель урока Оқушыларға ертегідегідей негізгі оқиғаны, идеяны ұғындыру. Құстар туралы білімділерін кеңейту. Заттың атын білдіретін сөздер туралы білімдерін жетілдіру. Ой қозғау стратегиясын пайдалана отырып, оқушыларға сұрақ қою арқылы жан - жақты ойлауға үйрету. Дамытушылық. Балалардың сын тұрғысынан ойлауын, болжау стратегиясын пайдаланып, дәлелді сөйлеуге, дискуссия жүргізе білуге үйрету. Оқушылардың есте сақтау танымдық қабілеттерін дамыту. Сөйлеу мәдениетін, оқу мен жазу дағдыларын арттыру. Тәрбиелік. Оқушыларды жаман әдеттен (еріншектік, жалқаулық) аулақ болуға, керісінше еңбекқор, әскер, жұмыскер, тиянақты, мейірімді болуға тәрбиелеу. Сабақтың түрі Тип урока/ вид урока Жаңа білім беру сабағы Жұмыстың формасы Формы работы Жаппай, дара Оқыту әдісі Методы обучения Сөздік, тәжірибелік,түсіндірмелі: Сұрақ - жауап, әңгімелеу/, дискуссия, ассоциациялық әдіс, жазбаша, ауызша, ойын, көрнекілік, диалогті сөйлеу, өзіндік жұмыс, топпен жұмыс. Пед.технология Пед. технологии Өздігінен меңгере білу Оқыту модулі Модули обучения Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер, Сыни тұрғыдан ойлауды үйрету. Оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдалану. Талантты және дарынды балаларды оқыту. Оқыту мен оқудағы көшбасшылық. Жас ерекшелігіне сай оқыту.Оқыту үшін және оқу үшін бағалау. Ресурстар Ресурсы Оқулық, тақта, дәптер сауысқан мен көкектің суреті, кесте. . интерактивті тақта, / плакат/ «Ауыл көрінісі», дидактикалық материалдар (құстар, ұялар, жемсауыт, талдар), тест тапсырмалары. Кестелер «Ой қозғау», «Ассоциациялық аймақ құру, құстардың атрибуттары» (қаз, тауық, сауысқан) Мұғалімнің әрекеті Деятельность учителя Оқушының әрекеті Деятельность ученика Компетенциялық құзірет компетен циялық аспектілер Формируемые компетенции I Ұйымдастыру сәті (уақыты 1мин) Организационный момент-время (1 мин) Кезең міндеті: Оқушылардың сабаққа қатысып, әрекеттенуге жағдай жасау Психологиялық жағдаят тудыру Оқушылармен сәлемдесу, олардың сабаққа дайындықтарын бақылау, сабаққа зейіндерін аудару Музыка ойналып Жер мен аспан көкпеңбек, Айналамыз жайнайды. Көктем! Көктем! Көктем! – деп, Құс біткендер сайрайды. Оқушылар орындарынан тұрып амандасады Өздерінің сабаққа керек құралдарын тексереді, орындарын дайындайды Оқушылар дауыстап айтады. II Білімнің өзектілігі (үй тапсырмасын тексеру–5 мин) Актуализация знаний /проверка домашнего задания–время (5 мин) Мақсаты: 1. «Келіңдер құстар» өлеңін жатқа сұрау. 2. Ережелерді қайталап өту. Өткен тақырыптар бойынша шағын толықтыру кестесін алу. Мыс: сөйлемдегі нүктелердің орнына қандай заттың атын білдіретін сөз қоюға болады? Оқушылар жауап береді. Жауаптарын салыстыра үйренеді III Мәселелі жағдайды туғызу,мақсатты тұжырымдау (мақсат пен міндетті орнату-3 мин) Создание проблемной ситуации, целеполагание (постановка целей и задач урока) – время (3 мин) Тапсырмаларды орындау арқылы жаңа сабақтың атауын табу. 1 - топ: Мына өлеңнің ұйқасын тап! Ала қанат... /сауысқан/ Өлексе жеп.../тауысқан/ 2 - топ: Жұмбақтың шешуін тап. Қайталап атымды Ән салып аламын Кез – келген ұяға Жұмыртқа саламын /көкек/ Балалар, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы:«Сауысқан мен көкек» /ертегі/ Біз бүгін сендермен «Ертегі» деген жаңа ұғыммен танысып, «Сауысқан мен көкек» ертегісін оқимыз. Заттың атын білдіретін сөздер тақырыбы бойынша жаттығу жұмыстарын орындаймыз. Оқушылар тапсырманы оқиды. Кластер Ертегі сызу Оқулықпен жұмыс. /Ертегіні тізбектей оқыту Оқушылардың жауаптары Жаттығуды орындайды Бір бірінің жауап тарын тыңдай білу, қателерін түзете білу IV Жаңа материалды меңгеру (оқу міндеттерін орындау-13 мин) Изучение нового материала /решение учебной задачи – время (13 мин) Сауатты жазу, тұтас оқу дағдыларын дамыту. Заттың атын білдіретін сөздер туралы түсініктерін еске түсіре жаттығулар орындау. 87-жаттығу. Сөйлемдерді оқыту. Әдеби мәтін тақырыбы бойынша бізге «Сауысқан мен көкек» ертегісі беріліпті. Ертегі дегеніміз адамдардың ой-қиялынан туған шығарма. Ертегінің түрлері өте көп. Солардың ішінен бүгін біз кұстар туралы ертегімен таныс боламыз. Сауысқан мен көкектің суретін көрсетіп, таныстырамын. Ертегіні кезекпен оқыту. Түсінгендерін тексеру. Сауысқанның көкекке ұя салуға ұсыныс жасау себебі не? Көкектің қандай ойы болды? Сауысқан ұяны қалай салды? Көкек қандай құс екен?. Сауысқанның ұя салу әдісін ертегіден тауып оқыту. Оқушылар білгендерін ортаға салады Осы сөйлемдердің ішінен кім? сұрағына жауап беретін сөздерді теріп жазғызу. Айжан, Мұрат,Серік, Мақсұт.? (жұмбақгы оқыту) Яғни бұл жұмбақтың шешуі не екен? Көкек Ассоциациялық аймақ құру. Сауысқан – құс, қара ала түсті болады Көкек – құс, сұр түсті болады Әр топ өз ойларын ортаға салады. Ертегіден үзіндіні тауып оқиды. Бір бірінің жауап тарын тыңдай білу, қателерін түзете білу. Дұрыс сөйлей білу V Алғашқы түсініктерін тексеру-5 мин Первичная проверка понимания-время (5 мин) «Жауабын айт» ойыны Мақсаты: құстар туралы жұмбақтар шеше білуге, тыйым сөздердің мағынасын ажырата білуге үйрету .Ойынның шартын түсіндіреді. Ертегі кейіпкерлеріне қатысты жұмбақтарды шешуді тапсыру. Қулығын асыратын, Жұмыртқасын өзі баспай, Басқа ұяға жасыратын, Өзін-өзі әйгілейтін, Қандай құс, Оңайға бас ұратын? Мәнерлеп оқиды Ағашта болса егер мең, Хабар берер тұмсықпен. Тұмсығымен емдейді, Сосын көңіл жемдейді. Шуға бөлеп жағаны, Қанаттарын қағады. Айдын судың түлегі, Шабақ іліп жүреді. Мәнерлеп сөйлеуге үйренеді. Сергіту сәті Физминутка Кешірімді боламыз, Жұлдыздай боп жанамыз. Кішіпейіл боламыз, Құстай қанат қағамыз VI Алғашқы бекіту (меңгерген білім,дағдыларын қолдану-7 мин) Первичное закрепление (применение знаний и умений в новой ситуации) – время (7 мин) Ой толғаныс. Сын тұрғысына ой қозғау І топ Дискуссия Сауысқанға мінездеме бер. Сендер сауысқанға ұқсағыларың келе ме?Неліктен? ІІ топ. Пікір Сендерге көкек ұнай ма? Не себепті ұнамайды? ІІІ топ. Ситуация Егер сендер көкектің орнында болсаңдар не істер едіңдер? Венн диаграммасын сызу Сауысқан мен көкек 4-топ: Ертегі мазмұнына сай сурет салу 1топ сауысқан кластер сызады 2 топ көкек туралы 3 топ жағдаяттан шығу жолын түсіндіреді ВЕНН диаграммасын сызады. . Сурет салады КҚ шығармашылық VII Оқыту әрекетінің рефлексиясы (сабақ қорытындысы –5 мин) Рефлексия учебной деятельности (итог урока) – время (5 мин) Қандай тапсырмалар орындадық? Заттың қимылы, заттың атын білдіретін сөздерге мысалдар келтіріп ойын ойнату«Кім жылдам» ОЙЫНЫ Ертегіден қандай ой түйдіңдер? /жалқау болмай, еңбекшіл, іскер болу керек/ Бағалау парақшасы бойынша Топ басшылары бағалау парағын толтырады. КҚ, Оқу-танымдық әрекетінде өзін өзі бағалау.Сабақта қандай әрекет, тапсырма лар орындаған дарын біліп жүру. Бағалау VIII Үй тапсырмасын ақпараттандыру, оны орындау жолымен таныстыру Информация о домашнем задании, инструктаж по его выполнению– время (1 мин) 88-жаттығу. Ертегіні оқу | |
Просмотров: 817 | Загрузок: 0 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|