Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
[ · Скриншот ] | 2017-03-01, 3:15 AM |
Бекітемін: Н.Островский атындағы орта мектебі Сабақ: қазақ тілі Сынып: 8«б» - сынып Уақыты: 03.10.15 Жұманбаева Ж.С. Сабақтың тақырыбы: : Балалар әдебиетінің атасы- Ыбырай Алтынсарин Сабақтың мақсаты: Қазақ даласының дара ұстазы Ыбырай Алтынсариннің ұстаздық жолы мен қазақ даласының, келешек ұрпақтың қамы үшін жүргізілген еңбектері туралы оқушыларға түсіндіре отырып, сабаққа деген қызығушылықтарын арттыру. а) Білімділігі: Ыбырай Алтынсариннің адамгершілік, ақындық қасиеттерін таныту және тіл шеберлігін ұғындыру. Сұрақтарға жауап беру, ойды жүйелеп айту дағдыларын қалыптастыру. ә) Дамытушылық: Оқушылардың ой тұжырымдарын, тарихи тіл байлықтарын, есте сақтау қабілеттерін, көркем сөз оқу шеберлігін дамыту. Өздерінің қиялдағы ойларын жеткізе және дәлелдей білу, сыни тұрғыдан ойлау білу дағдыларын, бір-бірімен келіссөзге келуге деген ынталарын арттыру. Оқушылардың ізденімпаздық, тапқырлық қасиеттерін қалыптастыру. б) Тәрбиелік: Ақын – жазушылардың, жалпы өнерді құрметтей білуге, басқа да ұлы адамдардың көзқарасын сыйлай білуге тәрбиелеу. Оқушының ойлау қабілеттерін шыңдау.Әр түрлі тапсырмалар арқылы сын тұрғысынын ойлау аясын кеңейту және сын тұрғысынан ойлауға үйрету,өздеріне жауапты қарау,топтарының ой пікірлерін сыйлауға, тыңдауға үйрету. Мақал-мәтелдер арқылы оқыту сабақты түсіндіру Ресурстар: Оқушылар оқулығы, Оқушы дәптерлері. Сабақтың әдісі: Ой ашар. Психологиялық тренинг Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету /топпен жұмыс, әр түрлі деңгейде сұрақтар мен тапсырмалар/ Оқытуда ақпараттық – коммуникациялық технологияларды пайдалану Сабақтың түрі: аралас сабақ ( ағылшын және орыс тілі) Сабақтың әдісі: топпен жұмыс, баяндау ,сұрақ- жауап , сын тұрғысынан ойлау стратегиялары. Көрнекілігі: Интерактивті тақта, үнтаспа, флипчарт, стикерлер, А-4 парақтары, тақта, бор. Пәнаралық байланыс:( ағылшынжәне орыс тілі) Уақыты: Жұмыс түрі: Мұғалім әрекеті: Оқушы әрекеті: Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Психологиялық тренинг Би билеу Сабақты бастамас бұрын сыныппен жылы амандасады, ынталандыру жұмысын жүргізуді ұйымдастырады, санау арқылы бөлінеді Оқушылар мұғалімнің дайындап келген тренингі арқылы сабаққа қызығады, ойын ойнау арқылы ынталанады Үй жұмысын тексеру Сұрақ-жауап /диалогтік оқыту/ Сыныпқа өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қоямын 1.Балалар әдебиетің қалай түсінесіңдер ? 2.Қазақ балалар әдебеитінің ақын-жазушыларынан кімдерді білесіңдер ? 3.Қандай шығармаларды білесіңдер ? 4. Оқыған кітаптарың бар ма ? Оқушылар мұғалімге жауап береді. Бір-бірін толықтырады Жаңа сабақ Хрестоматия,мектеп,оқулық,Балқожа,1841 ж, сөздерін тақтадан көрсету арқылы оқушылармен бірге сабақтың тақырыбын табу. Оқушылар ауызша орындайды Үш тілде постер жасау Постер жасау Сергіту сәті сергіту сәті 2-4 оқушы шығыады Деңгейлік тапсырма 162-163 беттегші мәтінді топқа бөліп аудару Оқушылар жазбаша орындайды Жаңа сөздермен жұмыс атасы-основоположник,армандайды-мечтаеть,дайындайды-готовит, үлгі етеді- ставит в пример Оқушылар берілген сұрақтар төңірегінде мұғалімге жауап береді. Топ ішінде біріне бірі сұрақтар қояды. Деңгейлік тапсырмалар 164-беттегі кестені толтыру Оқушылар жазбаша орындайды 164-бет Кел,балалар, оқылық ! өлеңін мәнерлеп оқу Оқушылар ауызша орындайды Сабақты қорыту Әр топ өткен сабақ бойынша 3 сұрақтан дайындайды соған жауап беру керек Оқушылар ауызша орындайды Үй тапсырмасын беру 164 бет Кел,балалар, оқылық ! жаттау Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады. Рефлексия Плактты тақтаға іліп қоямын Оқушылар стикерлерге бүгінгі саабаққа қорытынды жазып іледі Бағалау Сумматифті және форматифті бағалау Топ басшыларының бағалау Топ оқушылары бірін-бірі бағалайды бағалайды | |
Просмотров: 672 | Загрузок: 0 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|