Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
[ Скачать с сервера (36.8 Kb) · Скриншот ] | 2017-05-24, 10:17 AM |
7 «Г»сынып. Мұғалім Габбасова Самал Саркенқызы. Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі, №7 орта мектеп, Петропавл, Қазақстан Samal¬_15.80@mail.ru Lesson Study сабағының жоспары Сабақтыңтақырыбы: ҚасымАманжолов «Өзімтуралы»өлеңі. Сабақтыңмақсаты. 1. Білімділік. Қ. Аманжоловөмірі мен шығармашылығытуралытүсінік беру, поэзиясыныңерекшелігінтаныту, өлеңніңмән – мағынасынашу, идеясынтаныту. 2. Дамытушылық. Оқушының дүниетанымынкеңейту, өзіндікзерттеуарқылы ой қорытуғадағдыландыру; 3. Тәрбиелік. Пәнгедегенқызығушылығын, белсенділігінарттыру. Өлеңқұдіретінтаныту. Сабақтыңтипі: жаңабілімдімеңгерту. Сабақтыңтүрі: оқытаүйрену. Әдіс - тәсілі: проблемалықізденіс, көрнекілік, талдау, жекеоқушымен, топпен жұмыс Көрнекілігі: ақын портреті, видео, слайд Пәнаралықбайланыс: тарих Сабақтыңбарысы. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларменамандасып, түгендеу. Тақырыпты, мақсатын айтып өту. І.Үйтапсырмасынтексеру. «Сиқырлы сандық» нөмірленген асықтар арқылы үй тапсырмасын тексеру. Өткентақырыптыпысықтау. 1. «Ананыңанасы» әңгімесішығармасыныңидеясы? 2. Боранды түнде әңгімесінің кейіпкерлері? 3. Ғабит Мүсреповтің өмір сүрген жылдары? 4. Аңыздегеніміз не? 5. Жалпақ балуан кім? 6. Қазақпоэзиясындағыұйқастүрлеріната. 1. Жаңасабақ. ІІ. БейнетаспаданақынҚасымАманжоловтуралыөмірдереккөрсету. Топпен жұмыс. 1 топқа тапсырма. Қасым Аманжоловтың өмірінен «Фишбоун» құрастыру. 2 топқа тапсырма.«Венн диаграммасы» Қасым-Мұқағали-Абай Абайдың «Өлсеөлертабиғат, адамөлмес» дегенойыменҚасымныңөлеңіндегіқайжолүндеседі? Шаңбасқанархивтерден табылармыз» деген М.Мақатаевөлеңіқайжолдарменүндеседі? ІІІ.Мағынаны тану: «Өзім туралы» өлеңіне тоқталу. Өлеңді таспадан тыңдату. Мұқият боламыз, керек деген деректерді дәптерімізге жазып отырамыз. Өйткені осы өлең бойынша әрі қарай жұмыс жасаймыз (өлеңді тыңдау). Мәтінменжұмыс. Топпен жұмыс.1-2 топқа тапсырма.Өлең құрылысына талдау. СКТТ 4 кезең. Ой таразы кезеңі. Салыстыру.1 топқа тапсырма.«Венн диаграммасы» Қасым-Мұқағали-Абай Абайдың «Өлсеөлертабиғат, адамөлмес» дегенойыменҚасымныңөлеңіндегіқайжолүндеседі? Шаңбасқанархивтердентабылармыз» деген М. Мақатаевөлеңіқайжолдарменүндеседі? 2 топқа тапсырма.Ассоциация. Қасым кім? (постермен жұмыс). 5 кезең.«Өнерлінің өрісі кең». 3 минуттық эссе жаздыру. 1 топ. Өмірге құштарлық.2 топ Болашаққа өсиет. Оқушылар эсселерін оқиды. 6кезең.Білімдібекіту.«Сен маған, мен саған». Ақынныңадал, шыншылмінезіөзіменбіргеөлгенжоқ, тамашаөлеңдеріндежүр.(Т. Ахтанов). Модульдіктехнологияның «Қарлақтыру» әдісібойыншаоқушыларғабір - бірінесұраққойғызу. Қасымға ассоциация жасаңдар. 7. Үйтапсырмасы. Өлеңнен үзінді жаттау. 1. Бағалау. Рефлексия кезеңі. Балалар, бүгінгісабақұнадыма? Ұнаса, өз лебіздеріңді көңіл күйді«Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы көрсетіңдер. | |
Просмотров: 427 | Загрузок: 3 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|