Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
[ Скачать с сервера (349.6 Kb) · Скриншот ] | 2017-10-24, 9:19 PM |
«Менің мүшел жасым» тақырыбындағы ашық сабақтың жоспары. Мұғалімі: Ботанбаева Мөлдір Кенжебайқызы Сабақтың тақырыбы: «Менің мүшел жасым» Күні: 15.11.2017 ж – 6 Б сынып Сабақтың мақсаты:Мүшел жас туралы қызықты пікірлермен балаларды таныстыру. Сыни тұрғыдан ойлауға, өз ойларын дәлелдеуге дағдыландыру. Міндеттері:- Сабақта оқушыларғаМүшел жаста қандай сыр бар, ол қандай сөзден шыққанына түсінік беру. - Тапсырмалар бойынша өзін – өзі бағалау, бірін – бірі бағалау - «Менің мүшел жасым» – тақырыбында бірнеше жұмыс түрлерін орындау. Сабақ кезеңдері, уақыты Кезеңнің мазмұны Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Оқыту үшін бағалау, оқу үшін бағалау Ресурстар Кіріспе 7минут 1.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Күрделі тапсырмаларды орындау үшін қолайлы ортаны қамтамасыз ету 2.Топқа бөлу 3.Үй тапсырмасын сұрау. Оқушылармен амандасамын. Ынтымақтастық атмосферасын орнату үшін «Жүректен-жүрекке» стратегиясын қолданамын. Оқушыларды бүгінгі тақырыпқа байланысты (13-25-37)мүшел сандары арқылы топқа бөлемін, топқа бөлемін. «9 шаршы » стратегиясын қолданып, үйге берілген жаңа сөздер бойынша 3 топқа сөз тіркесін жасатамын. Оқушылар бір – біріне жүрек жастықты беру арқылы, комплементтер айтады. 13 санын алған оқушы, І –топқа барып отырады, 25 санын алған оқушылар ІІ – топқа барып отырады, 37 санын алған оқушылар ІІІ – топқа барып отырады. Оқушылар жылдам сөз тіркесін жасап шығу керек. Оқушылар өз көңіл күйлерін бармақ арқылы бағалайды. Оқушылар өз көңіл – күйлерін «Бағдаршам» арқылы бағалайды. Содан кейін бір-бірінің сөздердің дұрыс аудармасын санап, топ-топпен бағалайды. (Жұлдызша, төртбұрыш, үшбұрыш) Жүрек жастығы Түрлі – түсті қағаздар, сандар Қағаз қиындысы жұлдызшалар. Тұсаукесер 5минут 4.Қызығушылықты ояту.Ой шақыру «Слайд» көрсетемін. Оқушыларға өздері бүгінгі тақырыпты ашу үшін мүмкіндік туғызамын. Жетекші сұрақтар қоямын. -Сіздер қалай ойлайсыздар, біз қалай топқа бөліндік? -Қандай сандар арқылы? - Біз не көрдік? -слайдта бойынша барлығына ортақ не? -Осы сандар, көрген таныстырылымымыз бүгінгі тақырыпқа байланысты сондықтан бүгінгі тақырып қалай деп ойлайсыздар? «Ыстық картоп» әдісі бойынша жаңа сөздермен жұмыс. Көреді, тыңдайды, қайталайды, орындайды. Қазақ халқының жыл қайыру бойынша он екі жыл айналғанда бір мүшел толады. Жыл қайыру бойынша он екі жыл айналғанда бір мүшел толады. Көнекөз қариялар өткен жылдарды есептегенде немесе адам жасын айырғысы келгенде осы мүшелді колайлы көреді. Мүшел жасты анықтағанда бір ерекшелікті есте ұстаған жөн. Бала 13 жасқа толғанда – бір мүшелдепқайырады да, кейінгілеріне 12 жылданқосыпотырады.Мүшелменжылесебінжүргізуді «жылқайыру» депатайды. Оқушылар слайдқа назар аударып, тыңдайды, көреді, сөйлейді. Қойылған сұрақтарға жауап береді. Сабақтың тақырыбын анықтауға тырысады. Жаңа сөздерді ыстық картоп арқылы кім жылдам? Ойыны арқылы жүзеге асады. Оқушылар өз – өздерін айдар арқылы бағалайды. Жұлдызша, төртбұрыш, үшбұрыш арқылы бағалау АКТ Картоп Қағаз қиындылары Негізгі бөлім 22минут 5.Мағынаны тану, ажырату (12 мин) 6.Грамматикалық тақырып бойынша жұмыс (10 мин) «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету» стратегиясын қолданамын. «Жыл басына таласу» мультфильімін көрсетемін. Мультфильмнен түсінгендерін әр топ постерге түсіреді. Барлық топқа тапсырма бірдей. Сергіту сәті. Оқушылар партаны айналып жүреді, қоңырау соғылғанда сөздерден сөйлем жинай бастайды, қоңырау 20 секунд сайын соғылып тұрады. Ойын арқылы сергіту сәтін жүргіземін. «Жабық конверт» стратегиясын қолданамын. Әр топқа бір – бір жабық конверт таратамын. Конверттің ішінде әрбір оқушыға жеке – жеке мәтін болады. Оқушылар өздеріне берілген постерге, өз қиялдары бойынша мультфильмдегіберілген суреттер бойынша постер бетіне түсіреді. Оқушылар сергіту сәтінде, музыканың көмегімен, партаны айналып жүріп, музыка тоқтағанда, жылдам сөздерден сөйлем шығару керек. Оқушылар мәтінді оқып, мәтіннің ішінен1-ші топ, мәтінге ат қойып, 3 сұрақ дайындайды. 2-ші топ, негізгі ойды табады. 3-ші топ, табыс септігіне бір сөзді септеп, сұрақ қояды. Әр топ бір – бірінің жұмысын «Екі жұлдыз, бір тілек» стратегиясы арқылы бағалайды. Оқушылар өз көңіл – күйлерін бармақ арқылы бағалайды. Оқушылардың орындаған грамматикалық тапсырмаларын смайликтер арқылы бағалаймын. Постер, маркерлер, стикерлер АКТ, қағаз қиындылары Әр – түрлі көңіл – күйдегі смайликтер Қорытынды 10минут 7.Ой-толғаныс Слайд бойынша мүшел жас туралы түйіндеме бере отырып, сабақты қорытындылау мақсатында, «Кір жаятын жіп» стратегиясын қолданамын. Слайдты көре, тыңдай отырып, оқушылар берілген киім пішініндегі қағаздарға «Кір жаятын жіп» стратегиясы бойынша, бүгінгі сабақты қорытындылап, өз ойларын жазады Жиынтық баға. Киім пішіндері, жіп, киім қыстырғыш | |
Просмотров: 1569 | Загрузок: 42 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|