Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
2017-11-24, 4:58 PM | |
Қысқа мерзімді жоспар Тақырыбы: Менің оқу құрал-жабдықтарым Мектебі: №7 Күні, айы: Мұғалімнің аты-жөні: Рамазанова Г.Ж. 2 сынып Сабаққа қатысқан оқушылар саны : Сабаққа қатыспаған оқушылар саны : Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты 2.2.1.1-өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер мен сөз тіркестерін қолдану 2.4.4.1- бас әріпер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын, азат жолдың және тақырыптың өлшемін сақтап жазу Сабақ мақсаты Барлық оқушылар: • Оқу құралдарын дұрыс атай алады.Оқу құралдарын қалай пайдаланатынын айта алады. Оқушылардың басым бөлігі: • Немен? сұрағына дұрыс жауап бере алады.Оқу құралдарын көмектес септігі жалғауымен орынды қолдана алады. Кейбір оқушылар: • Оқу құралдарын қалай пайдаланатыны туралы қосымша ақпарат бере алады Сабақтың барысы Сабақтың кезеңдері Жоспарланған жұмыс Ресурстар Сабақтың басы (2-5минут) (МК) Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.оқушыларды топқа бөліп отырғызу. Сабақ мақсатымен таныстыру. Атауларын атау арқылы қызығушылығын ояту. Бағалау критерийін айтып өту. Формативті бағалау мақсатында сабақты биология сабағымен байланыстырамыз. Яғни гүлдің суретін қолданамыз. Оған түрлі түсті стикер жапсыру арқылы оқушының білім деңгейін көре аламыз. Үй тапсырмасын тексеру. Плакатка қанша сөз білетіндігін топ болып жазады. Балалар, бүгін біздің сабаққа қонаққа кім келді? Тақтаға қарайықшы - Ия, дұрыс Незнайка, қазақша Дымбілмес дейді. Ол мектепке барғалы жатыр, оның сөмкесін жинасуға көмектесейік. Оны мектепке жібереміз, барлығын үйретеміз. Слайд 1 Сабақтың ортасы (6 -30 минут) Ең алдымен мына тұрған №1 конвертті алып, ашайық. Ондағы сөздердің қайсысы артық деп ойлайсыңдар. Балалар топ бойынша жарысып тез артық сөзді тауып көрсетуі керек. Бағалау критерийі: дұрыс тапқанына 1 стикер Жаңа сабақ: Тыңдалым мәтін оқып ондағы таныс емес сөздер арқылы сөздік жасау: Мен мектепке барамын. Мектепке оқу құрал-жабықтарымды дайындап қоюым керек. Ол үшін маған қаламсауыт, қайшы, түрлі түсті қағаз, желім, қарындаш керек. Ертеңгі күнім қызықты болады. «Есте сақта!» айдары бойынша оқушыларға: Оқу құралдары- учебные принадлежности , желім-клей, түрлі түсті қағаз – цветная бумага, қаламсауыт –пенал. Не істейді?- что делает? Немен?-с чем? Берілген үлгі бойынша суреттегі заттардың не екенін, оны қалай пайдаланатынын айтады. Мысалы: Сен қаламмен не істейсің? Сен немен жазасың? сұрақтарын дұрыс қоя білуге жаттықтырады. Бағалау критерийі: сұрақ қойына 1 стикер. Оқылым: 2 конвертті ашамыз, ішіндегі мәтінді топпен оқып талдап, ішіндегі таныс емес сөзді көрсетеміз. Мәтін: «Әнел сабаққа барады. «А» әріпін қаламмен жазады. Суретті қарандашпен салады. Сызғышпен сызады..» Мәтінге сұрақ құрастырамыз. «Қар кесегі» әдісі бойынша сұраққа жауап береміз. Айтылым: Құрған сұрақтарымен ауысып топ болып жауап береді. Бағалау критерийі: сұрақ құрғанына 1 стикер, сұраққа жауап бергеніне 1 стикер. Жазылым: 2-тапсырмада оқушылар берілген суреттерге қарап, толықтырып жазып жаттығады. Әр топ бір сөйлемнен. Сергіту сәті. Денешынықтыру. Дұрыс сөзді тап. Орындары ауысқан әріптерден оқу құрал-жабдықтарын дұрыс жазып шығуы керек. Топтық жұмыс. Бағалау критерийі: топтық бағалау 1 стикерден «Бэкроним» әдісін қолданамыз. Балалардың алдына әр түрлі сөздер беріледі сол сөздерден сөйлем құрап шығады. Оны желіммен жапсырады. Қосымша тапсырма арқылы оқушылар сабақта алған білімдерін бекіте түседі. Өз бетінше жұмыс істеуге дағдыланады. Сабақты бекіту мақсатында Plickers технологиясы бойынша пликкерс ойынын ойнатамын. Оқулық Аудиодиск: 2.7.1. ; 2.7.4. Оқу құралдары ( қарындаш, қалам, өшіргіш, сызғыш, қайшы, желім ) №1 жұмыс дәптері Қосымша тапсырма: 2.7. Слайд 2,3 плакат Сабақты соңы (35-40минут) (К) Сабақты қорытындылау мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады. Сөмкеге оқу құралдарын салу арқылы сабақты қорытындылаймыз. Формативті бағалауларын негізге ала отырып суммативті бағалап шығу. Үй жұмысы: 3-тапсырма 88 бет, айылым. Сөздік жаттау Сөмкенің суреті. Оқу құрал-жабдықтар. | |
Просмотров: 1289 | Загрузок: 0 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|