Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
2017-11-25, 9:56 AM | |
Тақырыбы: Бұл кім? Мектебі: № 3 ЖББМ Күні,айы: Мұғалімнің аты-жөні: Тиштыбекова К.Б. 1-сынып Сабаққа қатысқан оқушылар саны: Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты 1.1.1.1. Құралдарын атай білуге үйрету.Кім? сұрағының қолданысын түсіндіру 1.1.2.1 Сұрау есімдігін дұрыс қолдана білу дағдысын қалыптастыру. .Отбасы мүшелеріне деген сүйіспеншілікке,үлкенді сыйлауға тәрбиелеу 1.2.3.1.Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып,түрлі тәсілдермен жауап беру. 1.3.3.1.Мәтіннің жанрын(өлең,ертегі,жұмбақ,әңгіме) ажырату. Сабақ мақсаты Барлық оқушылар: Сыни тұрғыдан ойлау арқылы еркін сөйлейді, өз ойларын ортаға салау арқылы тапсырмаларды топпн жұмыс істеуге пайдаланады Оқушылардың басым бөлігі: Сабақта үйренген цифрларды таниды,заттардың санын айта алады(үш доп т.с.с). Кейбір оқушылар: 20-нан жағары сандар қатарын да атай алады,сандарды өмірлік жағдаятта еркін қолдана алады. Сабақтың барысы Сабақтың кезеңдері Жоспарланған жұмыс Ресурстар Сабақтың басы(2-5 минут) (МК) .Сұрақ-жауап әдісі арқылы оқушылармен пікір алмасу (сөйлесу). Сұрақтар: Сенің атың кім? Сен неше жастасың? Сен нешінші сыныпта оқисың? Сөздікпен жұмыс: ана,ата,әже,әке,әпке,аға,іні,сіңлі,бұл, Жаңа сөздерді меңгертуге арналған жұмыс түрлері: Жаңа сөздерді сөздік дәптерге көшіріп жазғызу. Жаңа сөздерді дұрыс айтуға дағдыландыру. Сабақтың ортасы (6-40 минут) (МК,Ұ) Оқулықпен жұмыс жүргізу. 1.Оқылым. Мәтін Бұл кім?Бұл-ата.Бұл кім?Бұл-әже.Бұл кім?Бұл-әке.Бұл кім?Бұл-ана. .Айтылым.Сурет бойынша жұмыс. Суреттегі балалардың диалогын қайталау.Толықтырып айту.Сөздердің дұрыс айтылуына көңіл аударту. .Сергіту сәті Жел соғады бетімізге, Жайқалады ағаштар. Тыныш,тыныш,отырыңдар, Биік,биік ағаштар. .Жазылым.Жазу дәптермен жұмыс. Сызықтарды басу.Суреттерді бояу. .Тілдесім.Сурет бойынша сұраққажауап. Суретке қарап,тыңдау,қайталау.Үлгі бойынша сөйлесу. . Мәтін -Бұл не? -Кітап. -Бұл не? -Қалам. -Кітап,дәптер,қалам. Беріңізші маған. Оқулық Аудидиск: 1.5.1; 1.5.3; 1.5.4; цифрлар жазылған карточкалар.Доп,қарындаш. №1Жұмыс дәптері Сабақтың соңы( 41-45мин) (Қ) . Әкем менің егінші, Анам менің сауыншы. Ағам менің кенші, Апам менің тігінші. Отырмаймын мен текке, Кеттім мен де мектепке. - Ал, балалар, мектепке келгеннен кейін не істеу керек? - Орнымызға отырып, оқу керек. Ой сергітеді,шашағандары Басылады Сурет бойынша сұраққажауап. Суретке қарап,тыңдау,қайталау.Үлгі бойынша сөйлесу. -Бұл не? -Бұл кім? Топтық жұмыс Топтық жұмыс Ойын «Бұл кім?» Кім? Не? Ата нан Ана бор Әже піл Іні ит Сабақты қорытындылау.Жаңа тақырыпты бекіту Сұрақ-жауап -Бұл не? -Ол не? Қосымша ақпарат Қорытындылау Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз. 1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе? 2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды? Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді? 1. 2. | |
Просмотров: 802 | Загрузок: 0 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|