Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
[ · Скриншот ] | 2017-12-06, 8:21 PM |
Солтүстік Қазақстан облысы, Қызылжар ауданы, Бескөл ауылы КММ № 2 Бескөл орта мектебі Оқу пәні: Қазақ тілі Қазақ тілі мен әдебиетінің мұғалімі: Ахметова Жанна Дүйсенбайқызы Сынып: 6 сынып Тақырыбы:«Елнұрдың сыйлығы» Оқыту мақсаты: Өткен тақырыптармен байланыстырып, «сыйлық деген не?» деген сұраққа өз ойларын жеткізу, туынды сын есім жасалу жолдарын білу. Күтілетін нәтиже: «Сыйлық таңдаймын» модулі бойынша білімдерін жинақтап, мәтін бойынша деңгейлік тапсырмаларды орындайды: берілген сұрақтарға жауап береді; кластер жасап, әңгімелейді; Арайлымның туған күніне тілек жазады; «Бес жол өлең құрастырады; грамматикалық тапсырмаларын орындайды (фонетикалық талдау, морфологиялық талдау, зат есімдерді туынды сын есімдерге айналдырып жазу) Кезең Уақыт Ресурстар Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау Модуль Ұйымдастыру кезеңі 5 мин. 1. № 1 Слайд 2. № 2 Слайд Амандасу № 3 Слайд Психологиялық дайындық 3. № 4 Слайд Үй тапсырмасын тексеру 4. № 5 Слайд Жыл мезгілі бойынша топқа бөлу 5. - Қош келдіңіздер! 6. Амандасу, түгендеу. -Сәлеметсіздер ме! Хелло! Здравствуйте! 2. Психологиялық дайындық: Мен! Сен! Сіз! Ол! Біз! Сендер! Сіздер! Олар! Бақыттымыз балалар! Мектепте білім аламыз, Үлкендердің тіл аламыз! Кім үлкенді тыңдаса, Кім үлкенді сыйласа, Үлкен болған кезінде Сыйлы болар өзі де! 7. Үй тапсырмасын тексеру. -Үйге тапсырма қандай болды? (50 бет. сұхбатты толықтырып көшіру және жаттап алу, «Сыйлық» тақырыбы бойынша нақыл сөздерді тауып жазу) - Нақыл сөздерді кім жазып әкелді? № 1 - Ежелден бастап қазіргі күнге дейін адамдар бір-біріне сыйлық сыйлайды. № 2 - Сыйлық сөздерді алмастырады, жақсы қарым-қатынасын білдіреді. № 3 - Ағылшын мақалы "Кім сыйлық жасау біледі-сол өмір сүру біледі" деген. № 4 -Сыйлық сыйлау ол міндет емес, cыйлық- ол ең біріншіден көңіл, достық пен махаббат белгісі. 8. 9. ТОПТАСТЫРУ - Балалар, біз сыйлықтарды қандай мерекеде алғанымызды ұнатамыз? (Туған күнімізге) - Ал, енді туған күнің қай мезгілде болады, сондай топқа бөлінеміз: • Бір-біріне тізбекпен не сыйлайтыны туралы айтады. Мейірімді жүрекпен, Ақ ниетті тілекпен, Амандасып алайық, Бір жадырап қалайық! (получим удовольствие, улучшим настроение) Екі оқушы тақтаға шығып, үйге берілген тапсырма бойынша диалог құрастырады: Моисей К. –Тілеген Р., Пунько М. –Қазиева Д. № 1 - оқушы № 2 - оқушы № 3 - оқушы . № 4 - оқушы 1-топ: Көктем 2-топ: Жаз 3- топ: Күз 4-топ: Қыс ОмОЖТ Білу Кіріспе бөлімі 2 мин. «Блум түймедағысы» әдісі Мұғалімнің кіріспе сөзі: - Балалар, бәріміз бүгінгі сабағымыз тиімді өту үшін, жақсы көңіл-күй, тиімді де нәтижелі жұмыс істеу үшін сыйлық ретінде тілектерімізді бір-бірімізге білдіріп, сый тартайық. Әр жауап фишкамен бағаланады Оү Б Қызығушылықты ояту. Жаңа тақырыпқа шығу 5 мин. № 6 Слайд Суреттер арқылы сыйлауға болатын заттарды таңдау «Миға шабуыл» әдісі № 7 Слайд Сөзжұмбақ № 8 Слайд № 9 Слайд № 10 Слайд № 11 Слайд № 12 Слайд № 13 Слайд № 14 Слайд № 15 Слайд № 16 Слайд Ой қозғау - Интербелсенді тақтадағы суреттерге қарап, досына нені сыйлайтындарын таңдайсыңдар. «Бір-біріңе бүгін не сыйлар едіңдер?» (топта отырып, тілектер айтады. Мұғалім бірінші топқа тілек айтады: «Балалар, мен сендердің тобына пойыз сыйлаймын!» - Ал, сендер ше? -Бірінші топ екінші топқа не сыйлайды? -Екінші топ үшінші тобына. -Үшінші топ төртінші -Төртінші мұғалімге. - Ал, қонақтарға не сыйлар едіңдер? -Рахмет! Мұғалім: - Балалар, қазір бір-бірімізге не сыйладық? (Сыйлық) - Сөзжұмбақ арқылы сабақтың тақырыбын анықтаймыз. з Е р е к т а у л ы ж у а н ұ з ы н т а р д ә м д і ы с т ы қ ж і ң і ш к е + ы Ә) Сөзжұмбақ -Соңымен, бүгін тақырыбымыз қандай деп ойлайсыңдар? Б) Сабақтың мақсаты - Бүгін сабақтың мақсаты қандай болады? - өткен тақырыптармен байланыстырып, «сыйлық деген не?» деген сұраққа өз ойларын жеткіземіз; - зат есім мен сын есімдердің морфологиялық талдауымен таныстыру жұмыстарын жалғастырамыз, грамматикалық тапсырмаларды орындаймыз. * Интербелсенді тақтада суреттерге қарап, досына нені сыйлайтындарын таңдайды. Керекті суреттерді таңдап алады - «Мен саған ... сыйлаймын» (пойыз , кәмпит , сағат , алма , коньки , велосипед , доп , дәптер , түрлі түсті қарындаштар , гүл , мәшина ,сыйлық , смайлик, сурет , үтік , моншақ ) 1. Способный 2. Горный 3. Твердый 4. Длинный 5. Узкий 6. Вкусный 7. Горячий 8. Мягкий • Сөзжұмбақ арқылы сабақтың тақырыбы анықтайды. к,Ел а,й,нұр+ І.с. +ы Оқушының жауабы: -Менің ойымша, ...., себебі... -Меніңше, ..., өйткені ... • Оқушылар сабақтың мақсатын айтады. СТОү ОмОЖ АКТ Түсіну Мағынаны тану 15 мин № 17 Слайд Оқулықпен жұмыс. Сөздік: № 18 Слайд Мәтінмен жұмыс. № 19 Слайд Деңгейлік тапсырма Жазылым Флипчарт қағазы, маркер Жаңа сөздермен танысу Бал-бұл жану – глаза загорелись от счастья Тілек-пожелание Ағалық лебіз-пожелание, подобающее старшему Талдырмаш –хрупкое Нәзік дене-изящная фигура Толқынды шаш-волнистые волосы Ботадай көз-красивые черные глаза Ұзын кірпік-длинные ресницы Жыпылық- жыпылық ету-без конца моргать глазами 1-тапсырма. Жаңа сөздерді пайдаланып, 2 сөз тіркес немесе 1 сөйлем құрастырыңдар. 1) __________ ___________ . 2) __________ ___________ . Мұғалімнің сөзі: -Берілген мәтінді дауыстап оқып шығамыз. «Ойды жалғастыр», миға шабуыл Мәтінмен жұмыс жасау -51 беттегі 4 тапсырма табамыз. -Берілген мәтінді шапшаң, дауыстап оқып шығамыз. Деңгейлік тапсырма - Әр бала өз деңгейін таңдап, тапсырмасын орындайды. ІІІ деңгей 1-тапсырма. -Берілген сұрақтарға жазбаша жауап бересіңдер. ІІ деңгей 1-тапсырма. Мәтінге кластер жасап әңгімелеңдер. І деңгей 1-тапсырма. Арайлымның туған күніне тілек жазыңдар. (7 сөйлем) • Интербелсенді тақтада жаңа сөздер берілген. • Жаңа сөздермен танысып, мағынасы мен аудармасын біледі. • Алгоритм бойынша жұмыс істейді, ойларын постерге түсіреді. • Мәтінді оқытып, таныс емес сөздерді анықтайды. • Жұппен талқылайды. • Анықтап, білгендерін топпен талқылайды. Бір-бірінің білімдерін толықтырады. • Топпен талқылайды • Әр топ деңгейлік тапсырма орындайды. Андреев О., Моисей К., Протащик Д., Пунько М., Казаченко Д. Мицкевич Д. Мусанов Б., Хайдар Р., Евтушенко М., Сайлауов А., Казиева Д., Сактаганова А. Тілеген Р.,Кожакова К.,ЕлеусизовН Қолпаштау, шапалақ ұру Критерийлер арқылы бағалайды СТОү ТжДБО КжБ ОүБжОБ Сергіту сәті 2 мин № 20 Слайд Би билеу Қолдану 6 мин № 21 Слайд Айтылым Кілт арқылы тексеру. № 22 Слайд Жазылым Үлестірмелі материал - Берілген зат есімдерді сын есімдерге айналдырады. (ауызша) (Тау, ақыл, қыс, көктем, құрмет, дәм) -Сонымен, мағынасына қарай қандай сын есімдер? (қатыстық, туынды) Деңгейлік тапсырмалар: 2-тапсырма. І - «Қуаныш» сөзіне фонетикалық талдау жасаңдар. ІІ –ІІІ– «Қонақтарды» сөзіне морфологиялық талдау жасайсыңдар. ІV – Мәтіннің ішінен сын есімдерді теріп жазыңдар. Тау (гора)–таулы (горный) Ақыл (ум)-ақылды (умный) Қыс (зима) –қысқы (зимний) Көктем (весна)- көктемгі (весенний) Құрмет (уважение) –құрметті (уважаемый) Дәм (вкус) –дәмді (вкусный І - фонетикалық талдайды. ІІ –ІIІ - морфологиялық талдайды. ІV - Берілген зат есімдерді сын есімдерге айналдырады (қатты, көк, үлкен, әдемі, қажетті, нәзік, ұзын) Вербалды бағалау ОЖЕСО ТжДБО КжБ Талдау Ой толғаныс. № 23 Слайд А-4 қағазы, маркер - Мәтіннің мазмұнына сүйене отырып «Бес жол өлең» құрастырыңдар. «Бес жолды өлең» стратегиясы 1. 1. Не? (1) Сыйлық 2. 2. Қандай?(2) 3. 3. Не істейді?(3) 4. 4. Сөйлем (4) 5. 5. Синоним (1) (жүлде, бәйге) 6. «Бес жолды өлең» стратегиясы 1. 1. Гүл 2. 2. Әдемі, қызыл. 3. 3. Сыйлаймыз, иіскейміз, өсіреміз. 4. 4. Анама туған күніне гүл сыйладым. 5. 5. Өсімдік Бағалау парақтарына ұпайларын қояды. ОмОЖТ КжБ ТжД Синтез 5 мин. № 24 Слайд Жауап кілті арқылы тексереді Шығармашылық жұмыс - Соңымен, жаңа сөздер мен мәліметтерді пайдалана отырып, әр топ шығармашылық жұмыс арқылы мәтіннің мазмұнын «Бес жол өлең» құрастырады, постерге түсіріп дәлелдейсіңдер. - Өздерінің білгендерін жаңадан алған ақпаратпен байланыстырып әр жастағы адамдарға не сыйлауға болатынын постерге түсіреді, өз таңдауларын дәлелдейді. Постер Жалғау түрлерін қайталайды Формативті бағалау ТжДБО, КжБ СТО Бағалау 2 мин. Стикерлер Критерийлер бойынша жалпы ұпайларын санатады.Оқушыларды бақылайды, түсініксіз жерін түсіндіреді. Әр тапсырмалар бойынша жинаған ұпайларын санап, сабақта алған бағаларын анықтайды. Критерий арқылы бағалау. СТО, ОүБОБ Қорытындылау 3 мин. № 25 Слайд Стикерлер А) Сұрақ-жауап -Сыйлық алуды ұнатасыңдар ма? (Иә, ұнатамыз) -Сыйлық беру ненің белгісі? -Сыйлықты қалай ұсыну керек? -Сыйлықтың құнын айту керек пе? -Сыйлықты қалай қабылдау керек? - Сыйлықтарды қай кезде береді? - Балалар, өте жақсы. - Бүгінгі сабағымыз бойынша төрт топ мүшелері де өте жақсы қатысып, өз білімдерін көрсете білді. • Интербелсенді тақтада берілген сұрақтарға жауап береді. Сабақтан алған әсерлері туралы жазылған стикерлерін жапсырады. «Көңіл-күй шкаласынана өз көңіл-күйіне сәйкес суретті таңдап алыңдар.» Үй жұмысы 1 - Көңіл – күйіміз қандай? Сабақта не өттік? - «Туған күнге қандай сыйлық сыйлауға болады?» өз пікірлерін жазып келу Үйге: ережені қайталау. Сөз жаттау. Рефлексия. 1 -Алдында жатқан стикерлерге сабақтан алған әсерлерін жазып, тақтаға жапсырыңдар. - Егер сабақ ұнаса, -Егер сәл түсінбеген жерлерің болса, -Егер сабақ мүлдем ұнамаса, | |
Просмотров: 682 | Загрузок: 0 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|