Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
[ Скачать с сервера (1.02 Mb) ] | 2017-12-08, 10:18 AM |
Сабақтың тақырыбы: 100 көлемінде ауызша қосу және азайту Мұғалімнің аты-жөні: Мынбасова К.Т. Күні: 16.10.2017 СЫНЫП: 2 Б Қатысқан оқушылар саны: 23 Қатыспаған оқушылар саны: Сабақ негізделген оқу мақсаттары 2.1.2.6. Екі таңбалы сандарды: 40 + 17, 57 – 40; 35 ± 12 түріндегі өрнектерді ондықтан аттамай ауызша қосу және азайтуды орындау. Сабақ нәтижесі: Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. Бағалау критерийі Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. Ресурстар Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер, ламинатталған қағаз. Әдіс-тәсілдер Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. Пәнаралық байланыс Музыка, дүниетану. Тілдік мақсаттар: Оқушылар үшін: ережені түсіндіру, яғни бірліктерді бірліктерге қосады, бірліктерден бірліктерді азайтады. Ондықтарды ондықтарға қосады, ондықтарды ондықтардан азайтады. Пәндік лексика мен терминалогия: бір таңбалы сан, екі таңбалы сан, қосу кестесі, ондық, бірліктер, қосу және азайтудың компоненттері, қосу мен азайтудың байланысы. Сабақтың жоспары Сабақ басталуы: Ынтымақтатстық атмосферасын қалыптастыру Бүгінгі күн терезеден Бізге күліп тұр қарап. Сондай жақсы көңіл күймен Басталады бұл сабақ. Бағалау түрлері Топтарға бөлу. Жапырақтар бойынша Оқушылар жапырақтар саны бойынша 3 топқа бөлінді. Топ ережесі еске түсірілді. Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Аялы алақан» Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту. Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» — сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. Оқушылар қорапшадан өздеріне ұнайтын түске сай жапырақтар алады. «Аялы алақан» Тренинг. Топпен жұмыс Үй тапсырмасын қайталау. 20 – ға дейінгі сандардын құрамын қайталау. Ширату жаттығулары. Галерияны шарлау. Оқушылар суретте көрсетілген 12, 14, 16, сандарының қосындысын топқа бөлініп жинақтайды. (Қосындылар музейін аралайды) Оқушылар ауызша жылдам есептеуді «үйдегі жұмыстар» лексикалық тақырыбымен байланыстырады. Оқулық, мәтіндер. Топпен жұмыс Жаңа білім Топпен жұмыс. Мақсат қою. (Проблемалық жағдаят.) Мұғалім оқушыларға есептеуді ұсынады: 15 + 3, 18 – 3, 23 + 30,53-30 Оқушылар осы есептерді топта талқылайды, бұрынғы алған білімдері бойынша (санның моделін құрастыру арқылы) түсіндіреді. 35+3, 38-3, 40+34, 74-40 түріндегі есептер интерактивті тақтада талданып түсіндіріледі. Оқушылар ережені қорытып шығарады: бірліктерді бірліктерге қосады, бірліктерді бірліктерден азайтады. Ондықтарды ондықтарға қосады, ондықтардан ондықтарды азайтады Жұппен жұмыс Сергіту сәті 2 минут Түсіндіре отырып алғашқы бекіту: оқушылар есептерді жұпта талқылап түсіндіреді. 14 + 2 16 – 2 33 + 2 35 – 2 22 + 2 24 – 2 11 + 4 15 – 4 17 + 2 19 – 2 22 + 4 26 – 4 Сергіту сәті "Күміс құмған-ай" Оқушылар би билеп сергіп қалады. Ұжымдық жұмыс Өзіндік жұмыс Оқушылар ламинатталған қағазға тапсырмаларды мұғалімнің айтуы бойынша орындайды. 65 + 30 85 – 40 7 дм 8 см – 2 см 67 см + 2 см Оқулықтағы № 4 есепті оқушылар талдайды, өз бетінше орындайды Дескриптор Есептің қысқаша шартың жазады Есептің сұрағын жазады Есептің шешуін жазады Өрнектің мәнін табады Есептің жауабын жазады Шығармашылық тапсырма орындалады. "Таңда да таста" әдісі Бағалау Дифференциация - оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді жоспарлау, қабілеті жоғары оқушыларға тапсырма. «Жетістік» баспалдағы. Кері байланыс парағы. «Жетістік» баспалдағы. Үйге тапсырма: оқулықта қалған тапсырманы аяқтау. Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Сабақта болған көңіл күйді оқушылар бас бармақ арқылы көрсетеді. Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау 2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу 2: Рефлексия Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды Жетілдіруге не көмектесетін білдім | |
Просмотров: 1855 | Загрузок: 22 | Комментарии: 2 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|