Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
[ Скачать с сервера (17.3 Kb) · Скриншот ] | 2018-01-17, 8:27 PM |
Қысқа мерзімді жоспарлау Қазақ тілі Мектебі: №1 ШО Күні: 06.10.2017 Мұғалімнің аты-жөні: Спатаева Бахытгуль Болатбековна Сынып: 5а Қатысқандар : Қатыспағандар: Тақырыбы: Қожа -мектепте Сабақ негізделген оқу мақсаты: 5.3.5.1Қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәлімет алу. 5.3.6.2 Өзіндік көзқарасын білдіру және бір-бірін бағалау. Қазақша ойын жетізу арқылы коммуникативтік құзіреттілігін қалыптастару Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар орындай алады:Көркем шығармадағы көріністерді суреттей алады .Қазақ тілінде Қожа жайлы ақпарат береді.Мәтін бойынша өз ойын жеткізе алады, Оқушылардың басым бөлігі: Көркем шығармадағы көріністерді сипаттайды,жаңа тақыып аясында сөйлесе алады.Қарапайым сөйлеу үлгілері арқылы Қожаның мінез-құлқын, шығармадағы көріністерді сипаттай алады. Кейбір оқушылар орындай алады:Тақырып бойынша сыныптастарымен өзінің сүйікті кейіпкері туралы тілдесіп, сұхбаттаса алады.мәтін құрайды Пәндік мақсат: Оқушылар орындай алады: Қазақша ойын жеткізе алады.Қожа жайлы ойларын ортаға сала алады, түрлі грамматикалық тапсырмаларды орындай алады Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: сүйікті жазушы, повесть, роман, балаларға арналған Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:. Қожа – алғыр, пысық, ақылды сотқар, тентек, мейірімді, әділетті, әзілқой, тапқыр, қателіктерін терең түсіне білетін зерек бала Талқылауға арналған сұрақтар: Қожа-ұнамды кейіпкер дегенмен келісесіз бе? Ишара. Сұлтан, жантас;майқанова апай, Жанар,,Мотоцикл, бақа,күрес,Жанардың береті,балық аулау Алдыңғы оқу Жанарға мінездеме берумінездеме беру Жоспар Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар Ресурстар Басы «Сібір бұғылары »тренинг өткізу Бір-біірне Сәттілік тілейді Бір –біріне жақсы тілек айтады Ортасы Ой шақыру: «Бәйге» ойыны. 10 20 30 40 50 60 70 80 90 1-тапсырма:Жазылым. Дұрвс жазуға машықтандыру 2-тапсырма Тыңдалым. А)Тыңда,оқы,Мазмұнда «Кофе таяқшалары» Мәтін мазмұнын қаншалықты түсінгендерін тексеру 4-тапсырма: Ә)Айтылым. «Өз мектебіңнің тарихын білесің бе?» Диалог құру Бармақпен бағалау Сергіту сәті 5-тапсырма. Жазылым. Сұрақтарға жауап жаз 6-тапсырма:Суреттігі кейіпкерлер саған таныс па? Сергіту сәті. А4 Қағазын таратып «Орыс тілі сабағында» диафильм жасау 7-тапсырма:Қате жазылған сөздің мәнін тап Ой шақыру: «Бәйге» ойыны. 10 20 30 40 50 60 70 80 90 Сол жақтағы «10» .Сәйбек қарт Қожаға әкесі туралы не айтты? Ортадағы «20» .Қай уақыттан кейін Майқанова сабаққа келмей қалады? Оң жақтағы «30» .Қожа өз әкесіне деген сағынышын қалай білдіреді? Сол жақтағы «40» . Майқанова мен Қожаның арасындағы кикілжің неден басталады? Ортадағы «50». Орыс тілі мұғалімі кім? Оң жақтағы «60». Повест қалай басталады? Сол жақтағы «70». Мектеп жанында Жантас Қожаға не деп айтты? Ортадағы «80» Майқанованың сөмкесіне не салды? Себебін айт. Оң жақтағы «90» Балабекова кім? Кофе таяқшалары» Мәтін мазмұнын қаншалықты түсінгендерін тексеру Үзінді бойынша суреттер салады . Соңы Кері байланыс: «Екі жұлдыз.бір тілек» Оқушылар сабақ бойынша ұнаған және қиындай тапсырмаларды жазады- Қосымша ақпарат: 6тапсырма 46-бет бойынша диалог құрау | |
Просмотров: 2864 | Загрузок: 118 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|