Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
[ · Скриншот ] | 2018-01-25, 7:33 AM |
Пәннің аты Қазақ тілі Уақыты: Кабинет:208 Мұғалім:Рамазанова С.К. Сабақтың атауы Жан мен тәнді қатар сауықтыратын – саяхат. Мақсаты Күтілетін нәтиже Оқушылардың сауаттылық деңгейі тексеріледі. Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады Психологиялық ахуал Психологиялық дайындық «Жүректен - жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. Топқа бөлу Геометриялық фигуралар үлестіріледі Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады. Қызығушылықты ояту Жан мен тәнді не сауықтырады? Жаңа сабақ ІІ. Үй жұмысын тексеру. 1. Ереже бойынша тест сұрақтарына жауап беру. (ауызша). 2. Б:7,8. 2-тапсырма. Жаңа сөздер. ІІІ. Жаңа сабақ. Модаль сөздер - айтылған ойға айтушының көңіл- күй қатынасын білдіретін сөздер. Модаль сөздер: керек, тиіс, қажет, мүмкін, бәлки, екен, шығар, болар, шынында, екен, рас, секілді. М: Мүмкін, ертең барармын. Жолға тез шығуыңыз керек. ІV. Сабақты бекіту. 1.Б:56. 1-тапсырма. Жаңа сөздермен жұмыс. Мәтінді оқу, аудару, сұраққа жауап беру: А) Қазақ халқының қандай мақалы болған? Ә) Рекреация деген қандай сөз? Б) Н. Реймерс рекреациялық ресурсқа қандай анықтама берген? В) ХХ ғасырда туризм қалай дамыды? Г) Рекреациялық серуен- саяхат неге мүмкіндік береді? 2. Б:58. 3-тапсырма. Көп нүктенің орнына модаль сөздерді қойып, көшіріп жазу, сөйлемдерді аудару: Мынау сырға қымбат шығар. Мен оны, бәлкім, танимын. Мүмкін, бастық кеңсеге келер. Әсия, шынында, ренжіп қалдың ба? Сенің жаттығуға келуің керек. Жолсерік аялдаманы дұрыс айтқан екен. Бұл кітапты , әрине, оқыған жоқпын. Көп күттірдің ғой, әйтеуір, келгенің жақсы болды. 3. Б:59. 5-тапсырма. Мәтінді оқып, аудару, диалог құру – жұптық жұмыс. V. Қорытынды. Б:58. Тапсырма. Білгенің дұрыс! Мәтінді оқу, аудару, қазақ халқының салт-дәстүрін түсіндіру. Ой толғаныс БББ кестесі Білем Білдім Білгім келеді Үйге тапсырма Б: 58. 4-тапсырма. Жаңа сөздер, ереже. Күнделіктеріне жазып алады Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Бағалау парақшасын толтырады. Кері байланыс Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады | |
Просмотров: 932 | Загрузок: 0 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|