Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
[ Скачать с сервера (44.8 Kb) ] | 2018-04-11, 1:58 PM |
Бектемирова Карлыгаш Жангожиновна. Қазақ тілі және әдебиет пәні мұғалімі Ақмола облысы,Жақсы ауданы,Лозовое орта мектебі Жалпы мақсаттар Өтіліп отырған жаңа тақырып бойынша сөздік қорды қалыптастыру.Оқылым,жазылым,тыңдалым,айтылым әрекеттерін жүйелі түрде қолданып,тілдесім әрекетіне жету. Тілдік мақсат Оқушылар:оқиды,талдайды,салыстырады,сұрақ қояды,болжайды. Күтілетін нәтиже Оқушылар мәтінді өз бетінше оқып,мазмұнын ашады,мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді,оқығанын түсінеді,өз ойын жеткізе алады. Оқыту әдісі СТО стратегиялары,әңгімелеу,оқу түрлері,рефлексия,білім беру барысында бағалаудың түрлі тәсілдері бойынша бағалау. Жұмыс түрі Топпен, жұппен, жеке жұмыс. Керекті жабдықтар Интербелсенді тақта, стикерлер, бағалау парағы. Орындалатын іс – әрекеттер Сабақ кезендері Мұғалімнің іс-әректтері Оқушының іс-әректі Ұйымдастырукезені Оқушыларды сабаққа дайындау. Психологиялық жағдай туғызу. Мұғалім оқушыларға бір – біріне тілек айтқызады. Ынтымақтастық атмосферасын құру.Оқушылар қол ұстасып,бір –біріне жақсы тілектер білдіреді: «Бүгін мен саған сәттілік тілеймін, бес ал жақсы жауап бер». Үй тапсырмасы -мәтінді ауызша сұрау -жазбаша жұмысын тексеру Топқа бөлу тәсілі:геометриялық фигуралар бойынша топка бөлу. Қызығушылықты ояту «Театр» сөзіне ассоциативтік қатар құраңдар. Постер құрастырады. Жаңа сабақ. Ақпарат жинау, тапсырмалар беру Түсіну. 1- тапсырма 93 бет. Берліген сөздер мен сөз тіркестерін түсініп,жаттап ,жазу. Жаттап алған сөздермен сөйлем құрастыру. Тапсырма түрлерін беру. Оқылым. 2 –тапсырма. 93 бет. 1.Мәтінді өз беттерінше түсініп оқып ,тпотарға сұрақтар,қою. 2.Жазылым. Мәтіннен етістіктерді тауып есімшеге айналдырып ,бір неше есімшелерді жіктеп жазу. Топтық жұмыс. Тақтада жұмыс Сергіту сәт «Кай топ жылдам» Бұл кай қазақ фильмнің үзіндісі. Интербелсенді тақта: 1.«Қыз Жібек». 2. «Алдар көсе». 3. «Көксерек». 4. «Менің атым қожа» Видео ресурс көрсету (ағылышын тілде) Айтылым. «Стоп кадр » әдісі қолданады. Топтар видео жабық турінде тыңдайды. 1. - стоп .Фильм түрін анықтайды. 2.- стоп .қандай оқиға,қай жерде. 3. – стоп.Батырдың әрекетті. 4.- стоп .Шайқастан кейін ойлары 5. стоп. Оқушылардың әрекеттері Сабақты қорыту «Театр» сөзіне 5 жолды өлең құрастыру. Өлеңді әр топ оқиды Кері байланыс Сұрақ - жауап Критериалды бағалау КБ -парағы Оқушылар өзін –өзі бағалайды Үйге тапсырма 6 –тапсырма.94 бет.Өздерің білетін театр туралы эссе жазып келу. Үй жұмысын күнделіктеріне жазады. Оқушының сабақ бойынша рефлексиясы Рефлексия Мен бүгін сабақта ............ білдім. Өте қызықты ......................болды. Қиын ...............................болды. Мен тапсырмаларды ..орындадым. Мен енді ...........................білемін Мені ...........................таңғалдырды Менің қолымнан .................келеді. Бүгінгі сабақ мен үшін ............. Қөніл күй жағдайын аңықтау. Смайликтер арқылы. Оқушылар смайликтерді ағаштар сүлбасына жабыстырады. | |
Просмотров: 546 | Загрузок: 17 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|