Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
2018-06-05, 1:18 PM | |
Павлодар қаласы СШИКОР КГУ Исенова Алтынай Шайдуловна Қазақ тілі пәнінен сабақ жоспары Сабақтың тақырыбы: Майра Шамсутдинова мұражай-үйі Сынып: 9-сынып Сабақтың мақсаты: 1.Білімділік: Майра Шамсутдинова мұражай үйі, оның ішкі көрінісі туралы жан-жақты мәлімет беру, жүйелі түрде өз пікірін айта білу 2.Дамытушылық: Оқушыларға әр түрлі материалдардан жасауға бағыт бағдар беру арқылы шығармашылығын қалыптастыру, ойлау, есте сақтау, көру қабілеттерін дамыту,байланыстырып сөйлеу тілін дамыту,ой-өрісін кеңейту, танымдық қабілетін арттыру. 3.Тәрбиелік: Эстетикалық талғамын қалыптастыру, қазақ халқынын мәдениетін, атақты адамдарын білуге тәрбиелеу. Сабақтың әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, топтық, әңгімелеу, өз бетінше жұмыс. Көрнекіліктер: Оқулық, интербелсенді тақта, кәртішкелер. Сабақтың барысы: I.Ұйымдастыру. Сәлемдесу,түгендеу, оқушылардың сабаққа дайындықтарын тексеру. II. Үй жұмысын тексеру. Тыңдалым «Дұрыс-бұрыс» ойыны.(Интербелсенді тақтамен жұмыс) Топқа бөліну. Сынып үш топқа бөлінеді, әр топқа 4 -5 оқушыдан. Оқушылар 1 - 3 дейін санап, бір сандар бірінші топқа, екі сандар екінші топқа, үш сандары үшінші топқа отырады. Әр топ өздерінің арасынан спикерді сайлап алады. Спикерлер топты басқара отырып, берілген тапсырмаларды дұрыс түсіндіреді. Әр оқушыға бағалау парақ таратылады. ІІІ. Жаңа тақырыпқа шығу. Сөзжұмбақ шешу арқылы сабақтың тақырыбына шығу, мақсаттарын анықтау. IV.Негізгі кезең -Презентациямен жұмыс. Оқылым. Мәтінмен жұмыс (таратылады) 1 топ- Майра Шамсутдинова 2 топ- Майра Шамсутдинова атындағы ән-өнер шығармашылық мұражай-үйі. -мәтінді оқып, оның негізгі идеяларын топтаса отырып, түсінгендерін кластерге сурет арқылы салып, қорғайды.Топтар жауаптарын стикер арқылы бағалайды. Тілдесім. Топтарға сұрақ беріледі (текше бойынша) 1. Майра Шамсутдинова тұрған үйді кім салды? 2. Майра ойнаған гармон қалай аталады? 3. Неліктен мұражайда ақын Иса Байзаков, халық әртісі Естай Беркімбаев, әнші Әміре Қашаубаев, палуан Қажымұқан көрсетілген? 4. Майраның дауысы диапозон жағынан қандай болған? 5. А.В.Затаевич Майраның қанша өлеңін жазып алған? 6. Бүгінде Майраның неше әндері белгілі болып отыр? -Сергіту сәті «Қара жорға» Айтылым: Видеофильмды қарап шығып, өз пікірін айту. Жазылым –дәптермен жұмыс -Кәртішкімен жұмыс 1) Мәтіннен жалқы зат есімдерді теріп жазу. 2) Семантикалық картаны толтыру (интербелесенді тақтада тексеру). 3) Сын есімдерді 2 бағанаға жазу (интербелесенді тақтада тексеру). V. Рефлексия. Синквейн құрастыру. VII. Қорытынды. «Не білдім?», «Не қызықты?» сұрақтарына жауап беру. VI. Бағалау. Оқушылар бағалау парақтарын толтырып, қорытынды жасайды. VIII. Үй тапсырмасы: Тақырыпқа сай эссе жазып келу. | |
Просмотров: 776 | Загрузок: 0 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|