Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
[ Скачать с сервера (144.5 Kb) · Скриншот ] | 2019-03-25, 8:04 AM |
Қарағанда теміржол колледжі Қазақ тілі және әдебиеті пәнінің оқытушысы: Султанбекова Молдир Далабаевна Пән: Қазақ тілі мен әдебиеті Топ: ТМК-17 Сабақтың Тақырыбы: С.Мәуленовтың өмірі және «Менің Республикам» өлеңі Мақсаты Білімділік: Дамытушылық: Тәрбиелілік: С.Мәуленовтың өмірі мен шығармашылық жолынан қысқаша мәлімет беру. Өлеңнің идеялық мазмұнына талдау жасау, өз ойларын ашық айтуға үйрету, мәнерлеп оқуға дағдыландыру, ізденімпаздылыққа, шығармашылыққа ынталарын арттыру . Елін, жерін, отанын сүюге, құрметтеуге тәрбиелеу. Күтілетін нәтижелер 1.Ақын өмірі, шығармашылығынан мәлімет айта алады. 2. Өлеңдегі басты идеяны көрсете алады. 3.Әлеуметтенді; 4.Өзін-өзі реттеді; 5. Топта жұмыс жасауға дағдыланады. Сабақтың түрі Жаңа білімді игерту сабағы Сабақтың типі: Аралас сабақ. Қолданылатын әдістер Сын тұрғысынан ойлау стратегияларын қолданамын: қызығушылығын ояту, мағынаны ашу, « Жоба қорғау технологиясы», АКТ, миға шабуыл Керекті жабдықтар Оқулық, интербелсенді тақта, А3, стикер, слайд, Қазақстанның рәміздері, маркер т.б. Сабақтың барысы: Сабақ кезеңдері Уақыт Оқытушының іс -әрекеті Студенттің іс- әрекеті Сабақта қолданылатын құрал жабдықтар Кіріспе 15мин Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі. 1. Сәлемдесу 2. Оқушылардың сабаққа дайындықтарын тексеру 3. түрлі түст сикерлер арқылы топқа бөлінеді.Топ ережесін құру, топ басшыларын сайлау. ІІ. Үй жұмысын тексеру. а) Ж. Молдағалиевтың өмірі мен шығармасына арналған тест Сәлемдеседі, кезекші мәлімет береді. Топқа бөлінеді. Үй тапсырмасына берілген тест жұмысын орындайды Стикерлер А4 парақшасы Негізгі бөлім Білу 12 минут Жаңа сабақ түсіндіру. Үнтаспадан Бекболат Тілеухановтың орындалуында «Менің елім»әнінен үзінді тыңдау. - Балалар, тыңдаған әндерің не туралы? - Отан туралы. - Ал «Отан»дегеніміз не? - Отан дегеніміз - адамның туып өскен жері. Туғандарымен, отандастарымен бірге тұратын жері. - Ал, біздің Отанымыз қалай аталады? - Қазақстан Республикасы. - Олай болса, балалар, біздің көптеген ақын ағаларымыз осы Республика туралы өлеңдер шығарған. Соның бірі С. Мәуленов ағамыз. Студенттер алдарында тұрған нотбуктен bilimland.kz/kk сайтынан С.Мәуленов туралы мәліметті ашып бейнебаян арқылы тыңдайды. https://bilimland.kz/kk сайтынан С.Мәуленов туралы бейнебаян көрсетіледі. Сырбай Мәуленов 1922ж Қостанай облысы, Жангелдин ауданында дүниеге келген. - ақынның «Өлеңдер»атты тұңғыш жинағы1948ж жарық көрді. -«Жолдас», «Жас жүрек», «Жұлдыз жырлар» «Жол үстіндегі жалындар»т. б қырыққа жуық жыр жинақтың авторы. - Балаларға арнап «Барлаушы бала», «Құлыншақ», «Бала жолбарыс» «Қорқақ торпақ» т. б жазған - А. С. Пушкин, М. Ю. Лермонтов, Т. Г. Шевченко, Ә. Науай шығармаларын қазақ тіліне аударған. -«Құрмет белгісі» ордені, Қазақстан Мемлекетінің лауреаты(1970ж), Әуенді тыңдап , сұрақтарға жауап береді. Берілген мәтін бойынша жұмыс жасайды, мәтінді оқиды. Бұл слайд түрінде беріледі. Ақын өмір жолы бойынша хронологиялық кесте жасайды. Интербелсенді тақта, А4 қағазы, дәптер, қалам Түсіну 6 мин 1-тапсырма «Менің Республикам» өлеңінің мағынасын түсіндіру. Менің көгім-мөлдіреген сол аспан « деп ақын бейбіт өмірді айтып тұрғанын өз сөзімен түсіндіру. Өлеңде тау,Күн,Ай,аспан,көк, дала, көк теңіз қандай ұғымда қоланылғанын айту. Сөздік жұмысы Kún-сонце- sun Aı-луна-moon Aspan -небо- sky Kók -синий- blue «Аспан көрсең Ай мен Күнге жол ашқан » деп ақын қандай ойды суреттеген? Өлеңді мәнерлеп оқиды. Сұрақтарға жауап береді. Интербелсенді тақта, ватман, маркер, клей, түрлі түсті суреттер Қолдану 20 мин 2-тапсырма 1-топқа тапсырма. Бірінші шумақтың суретін салып, постер түрінде өз сөзіңмен түсіндіріп бер. 2-топқа тапсырма. Екінші шумақтың суретін салып,постер түрінде өз сөзіңмен түсіндіріп бер. Топпен жұмыс жасайды.Тапсырмаларды орындайды. Постер қорғайды. Сергіту сәті 2 мин Студенттер патриоттық ән айтады Экраннан дайын караоке арқылы орындайды Интербелсенді тақта Талдау 7 мин 3-тапсырма 1 топқа Өлең құрылысына талдау • Шумақ; • Тармақ; Ұйқас түрі 3 шумақты, 12 тармақты, қараөлең ұйқасына құрылған. 2 топқа С.Мәуленов «Республикам менің» К.Ахметова «Қазағым менің» Венн диаграммасы Берілген тапсырманы жұппен орындайды. Жинақтау 15 мин 4-тапсырма Жеке жеке тапсырмалар https://bilimland.kz/kk сайтынан алынған тапсырмаларды орындайды болған соң дұрыс жауаптарын сайттан көрсетемін Осы тапсырмадан кейін Тапсырманы орындайды. . Қорытынды Рефлексия Бес жолдан тұратын қорытынды 1. Қазақстан 1. Туған жер 1. Тәуелсіз 2. Егемен, тәуелсіз 2. егемен, тәуелсіз 2. аңсаған, тұғырлы 3. дамиды, өркендейді, гүлденеді 3. дамиды, көркейді, жаңарды 3. нығаяды, жарияланды, қол жеткізді 4. Қазақстан - егеменді, тәуелсіз мемлекет. 4. Туған жерім - Атырауым ардақты. 4. Тәуелсіздік - еліміздің жарқын болашағы Сұрақтарға жауап береді Стикерге өз ойларын жазып, плакатқа іледі. Үйге тапсырма 1мин 1-тапсырма. Өлеңді жаттау. Оқушылар күнделіктеріне жазып алады. Бағалау 2 мин Мұғалім қорытынды бағаны өзі қояды. Топ басшылары бағалау критерийлер арқылы топтағы студенттерді бағалайды. | |
Просмотров: 610 | Загрузок: 19 | Комментарии: 3 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|