Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
[ Скачать с сервера (443.8 Kb) · Скриншот ] | 2019-04-26, 9:08 AM |
САБАҚ: қазақ тілі Бөлім: Табиғат құбылыстары Тақырыбы: Көл туралы не білесің? Мектеп: «Возвышенка орта мектебі» КММ Күні: 19.04.19 Мұғалімнің аты-жөні: Шупанова Сандугаш Жакслыковна СЫНЫП: 4 Қатысқандар: 18 Қатыспағандар: Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: 4.Т.3.1 Тыңдалған материалдың (ұзақтығы 2-2,5 мин) мазмұны бойыншы сұрақтарға жауап беру/сөйлемді толықтыру және түйінді тұстарын анықтау/кесте толтыру/кластер құрастыру. 4.А.3.1 Белгілі бір тақырыпта диалогке қатысу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру,сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріпсөйлеу. Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар орындай алады: Тыңдалған материалдың мазмұны бойыншы сұрақтарға жауап береді, дауыс ырғағын келтіріп сұхбаттасады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Сөйлемді толықтырады және түйінді тұстарын анықтайды. Кейбір оқушылар орындай алады: Диалогке қатысу барысында сөйлеу стилін сақтап, шағын мәліметті баяндайды, кері байланыс береді. Жетістік критерийлері: Тыңдалған материалдың мазмұны бойыншы сұрақтарға жауап береді, дауыс ырғағын келтіріп сұхбаттасады. Сөйлемді толықтыру және түйінді тұстарын анықтайды. Диалогке қатысу барысында сөйлеу стилін сақтап, шағын мәліметті баяндайды, кері байланыс береді. Тілдік мақсат Оқушылар орындай алады: сұрақтарға жауап береді,кесте толтырады, мәліметті баяндайды,сөйлемдерді толықтырады,түйінді тұстарын анықтайды. Пәнге қатысты сөздікқор мен терминдер: Тұма, ну, бұлақ,құрлық,ойпаң Диалог құруға/ шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Талқылауға арналған сұрақтар: Табиғат туралы не білесіңдер? Табиғат құбылыстарын қалай түсінесіздер? Ишара: қолдау беру Құндылқтар: Қоршаған ортаны қорғау,құрметтеу Алдыңғы оқу: Табиғат,су туралы біледі Жоспар Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар Басы 1 мин 4 мин Психологиялық ахуал: «Жақсы тілек» бір-біріне гүл сыйлап,жақсы тілек айтады Топқа бөлу: көлдер мен өзендердің суреттері арқылы топқа бөлу. «Адасқан әріптер», «Сурет қиындысы» 1 топ(өзен): адасқан әріптерден сөз құрастырады. 2 топ(көл): сурет қиындысынан көлдің суретін құрастыру (Сабақтың тақырыбын анықтайды) Гүлдер Қиынды әріптер мен суреттер Ортасы 8 мин 8 мин 8 мин 8 мин Сөдікпен жұмыс. 1-тапсырма: Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беріңдер, дауыс ырғағын сақтап сұхбаттасыңдар. «Пицца » әдісі. ТЖ Дескриптор - мәтінді түсінеді; - сұрақтарға жауап береді; - дауыс ырғағын келтіріп сұхбаттасады Кері байланыс: «Дәмді, дәмсіз» әдісі ҚБ: бір-бірін бағалау. 2-тапсырма: Мәтінді оқып, кестедегі сөйлемдерді толықтырыңдар, түйінді тұстарын анықтаңдар. «Кесте» әдісі. Жеке жұмыс. Кері байланыс: «Дұрыс, бұрыс» әдісі ҚБ: өзін-өзі бағалау. 3-тапсырма: «Қазақстанның көлдері» тақырыбына диалог құрастырыңдар. Сөйлеу стилін сақтап оқыңдар. «Сұрақты төңкеріңіз» әдісі. ЖЖ. Кері байланыс: «Бас бармақ»әдісі ҚБ:«Сұрақтар салоны» әдісі 4-тапсырма: «Көл туралы не білесің?» тақырыбын баяндандар. «Ішкі және сыртқы шеңбер»әдісі.ЖЖ БО: тақырыпқа байланысты сөйлемдер жазады; ОК: 4-5 сөйлемді мәліметті баяндайды; КО: кері байланыс береді. ҚБ:бір-бірін бағалау Бағалау критерийлері Дескриптор Тыңдалған материалдың мазмұны бойыншы сұрақтарға жауап береді, дауыс ырғағын келтіріп сұхбаттасады. Сөйлемді толықтыру және түйінді тұстарын анықтайды. Диалогке қатысу барысында сөйлеу стилін сақтап, шағын мәліметті баяндайды, кері байланыс береді. - мәтінді түсінеді; - сұрақтарға жауап береді; - дауыс ырғағын келтіріп сұхбаттасады - мәтінді түсінеді; - сөйлемдерді толықтырады; - түйінді тұстарын анықтайды. - сұрақ-жауап құрастырады; - сөйлеу стилін сақтап оқиды. - тақырыпқа байланысты сөйлемдер жазады; - 4-5 сөйлемді мәліметті баяндайды; - кері байланыс береді. «Пицца» Сұрақтар үлгісі Оқулық, кесте Оқулық Соңы 3 мин Рефлексия: «Шеңбердегі доп» (бір сөйлеммен сабақты тұжырымайды) Қосымша ақпарат «Қазақстанның табиғаты» кітабы Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушығатапсырманы қалай түрлендіресіз? Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыс –Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі). Барлық оқушыларға: Тыңдалған материалдың мазмұны бойыншы сұрақтарға жауап береді, дауыс ырғағын келтіріп сұхбаттасады. Оқушылардың басым бөлігіне: Сөйлемді толықтыру және түйінді тұстарын анықтайды. Кейбір оқушыларға: Диалогке қатысу барысында сөйлеу стилін сақтап, дауыс ырғағын келтіріп сөйлейді. Шағын мәліметті баяндайды, кері байланыс береді. «Дәмді, дәмсіз» - бір- бірін бағалау. «Дұрыс-бұрыс» (өзін-өзі бағалау)- кестедегі ақпараттың дұрыс немесе бұрыстығын белгілеу арқылы бағалайды. «Сұрақтар салоны» (жұптық жұмысты бағалау)жұп болып пікірлерімен бөліседі, топта талқылайды. Рефлексия «Шеңбердегі доп» бір сөйлеммен сабақты тұжырымайды; Дүниетану- Қазақстанның көлдері, су, табиғат құбылыстары туралы біледі. Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? Сабақта мақсатыма жеттім. Оқушылар көлдер туралы біраз жаңа мәліметтералды. Тапсырмалар оқу мақсатына сәйкес болды. Сабақ жақсы деңгейде өтті. Берілген уақыт ішінде жоспар толық орындалды. | |
Просмотров: 557 | Загрузок: 17 | Комментарии: 3 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|