Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
[ Скачать с сервера (568.0 Kb) ] | 2013-03-28, 10:50 AM |
Кожахметова Ляззат Далабаевна Сабақтың тақырыбы: . Ғалымдардың еңбектері. Ыбырай Алтынсариннің кітаптары. Сабақтың мақсаты: білімділік: жаңа сөздерді меңгертіп, Ы.Алтынсариннің кітаптары, әсіресе «Қазақ хрестоматиясы » еңбегі туралы түсінік беру. Ы.Алтынсарин «Қазақ хрестоматиясының » қазақ әдебиетіндегі орны туралы оқушы білімдерін толықтыру. Дамытушылық: тіл дамыту, сөздік қорларын молайтуға жағдай туғызу. Тақырып бойынша сөйлей мен сөйлесе білу дағдыларын арттыру. Ревин әдісін меңгерту. Тәрбиелік: оқушылардың ағартушы - жазушыға деген құрмет сезімін тәрбиелеуге, еңбектің адам өміріндегі маңыздылығын түсінулеріне ықпал ету. Сабақтың түрі: жаңа білімді игеру сабағы. Көрнекіліктер: тірек сызба,слайдтар, суреттер , шығаралар көрмесі, кеспелер,портреті фотосуреттер, қосымша мәліметтер,сабақтың айдары Пәнаралық байланысы: Қазақстан тарихы, қазақ әдебиеті Сабақтың әдіс тәсілдері: баяндау, мәнерлеп оқу, көрнекілік қолдану, сұрақ жауап, Ревин әдісі, проблемалық сұрақтарды шешу. Сабақ барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі. Сабақ тақырыбын , мақсаттарын түсіндіру. Сабақ айдары: Кел , балалар,оқылық! Оқығанды көңілге Ықыласпен тоқылық! Оқысаңдар , балалар, Шамнан шырақ жағылар... ІІ. Үй жұмысын сұрау: «Activstudio» интерактивті тақтасында орындалады. Модуль тақырыптарын қайталау: Қазақ халқының тұңғыш ғалымдары кімдер? а) Шоқан Уәлиханов пен Ахмет Байтұрсынұлы туралы сөйлесу (2 слайд) Ыбырай Алтынсарин туралы әңгімелеу. - Ыбырай Алтынсарин кім? Қай жылдары өмір сүрген? (3 слайд) а) қысқаша өмірбаяны(4 слайд) ә) Алтынсарин мектептері (5 слайд) Сұрақтар бойынша оқушылардың зерттеу жұмыстарын слайд түрінде қорғату. ІІІ. Жаңа сабақ. «Менің ұмтылған тілегім қалай да пайдалы адам болып шығу» Ыбырай Алтынсарин Жаңа сөздермен сөздік жұмысын өткізу : Аса мазмұнды Өсиет Нақыл сөздер Жетік Тапқырлық Шешендік Жомарттық Сараңдық А.мәнерлеп оқу ә.қайталау б. Сөз құрамына қарай талдау В. жаттау /1-2 минут/ г.жатқа айтқызу 2. Оқушылар назарына проблемалық сұрақтар қою (7 слайд) 3. Мәтінмен танысу. Ұстаздың Алтынсарин кітаптары туралы сөзі. (8 слайд) а) Ы. Алтынсаринның кітаптарына арналған оқулық мәтінімен оқушылар өз бетімен танысады. Мәнерлеп оқып шығады. (кезекпенен) ә) мәтін мазмұны бойынша тірек сызба жұмыс. (9 слайд) б) проблемалық сұрақтарға жауап беру (10 слайд) ІV . Сабақты бекіту: 1. - Модульдың грамматикалық тақырыбы қандай екен? а) Сабақтас құрмалас сөйлемнің сызбасымен жұмыс. (11 – 14 слайдтар) ә) Берілген сөйлемдерге талдау жасау (бірінші сөйлем - тақтада, екінші сөйлем - сыныпта) ( 15 слайд) Ревин әдісімен жұмыс. Кел , балалар,оқылық! Оқығанды көңілге Ықыласпен тоқылық! Оқысаңдар , балалар, Шамнан шырақ жағылар... Сабақты қорытындылау: «Өнер білім бар жұрттар» өлеңін тыңдау (Милер Оля) - Ыбырай кітаптарының ішіндегі ең мазмұнды кітап қандай? - “Қазақ хрестоматиясы” қай жылы шыққан? - Хрестоматияда Ыбырай қандай мысалдарды көптеп келтіреді? - Хрестоматиядағы материалдар нені көрсетті? - Мұнда қандай мәселелер сөз болады? Ы. Алтынсарин жинаған мақал-мәтелдер арқылы сабақты қорытындылау : Білмеген мың бәлеге тұтылар, Білген мың бәледен құтылар. Өнерлі өлмес, Өнерсіз күн көрмес. Жақсыға ерсең, жетерсің мұратқа, Жаманға ерсең, қаларсың ұятқа. Оқығанның-көңілі жарық, Оқымағанның-беті күн шарық. ІV. Оқушылар білімін Бағалау. Үйге тапсырма : 96 беттегі жаңа сөздерді қайталап, - 2 тапсырма орындау “Әке мен бала”. Мәтінді оқып, аударыңдар. Сабақтас құрмалас сөйлемдерге талдау жасаңдар | |
Просмотров: 4460 | Загрузок: 141 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|