Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
[ Скачать с сервера (465.5 Kb) ] | 2013-04-18, 10:36 AM |
«Баушы мен Бала» әңгімесі. Сабақтың мақсаты: 1. «Баушы мен Бала» әңгімесін оқу, әңгіменің мазмұнын талдау. 2. Оқушыларды әңгіменің мазмұнын түсініп айтуға дағдыландыру. 3. Әке өнегесі, еңбек тәрбиесін беру. Сабақтың түрі: жалғас сабақ. Сабақтың әдісі: М.М.Жанпейісованың модулдік оқыту технологиясын қолдану, топпен, жеке жұмыс, «Ең бастысы» («Негізін таңда» оқыта үйрету ойыны) Сабақтың көрнекілігі: тірек сызбалар, ақынның портреті, кестелер, слайдтар, хрестоматия. Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі. 1.Оқушылармен амандасу 2. Оқушылардың назарын сабаққа аударту. II. Үй тапсырмасын (сұрау) тексеру. Мұғалімнің сөзі: -20 ғасыр әдебиетінің бағыттары, ақын-жазушылар туралы не білеміз? -Оқушылардың ықтимал жауаптары, тірек сызба арқылы әңгімелеу. -Ж.Аймауытұлы туралы қандай пікірлер жазылды? -Оқушылардың жауабы: мысалы: Ә.Тәжібаевтың ақын туралы пікірі Пікірлер Қазіргі оқырманның бірі білер, бірі білмес- Жүсіпбек Аймауытұлы ағаштан түйін түйген шебер, ісімер де еді. Әбзелдетіп ер- тоқым жасауда, етік тігуде алдына жан салмайтын. Үйіне барғанда, оның бәрі сөреде тізіліп тұрғанын көреміз. Ал бармағынан бал тамған оның жасаған домбырасының үні қандай әуезді еді десеңші! Ә.Тәжібаев. -Аймаутұлының өмірі туралы не білеміз? Жүсіпбек Аймауытұлы -Оқушылардың жауаптары: -Ақын(прозашы), жазушы, сыншы, публицист, аудармашы. Туған жері: Павлодар облысы, Баянауыл ауданы. әңгімелері Повестері Романдары Пьесалары «Әнші» «Баушы мен бала» «Жапырақтар» «Қара бақсы» «Елес» «Жол үстінде», т.б. «Күнекейдің жазығы» «Ақбілек» «Қарт қожа» «Ел қорғаны» «Шернияз» «Қанапия –Шәрбану» «Рабиға» «Мансапқорлар» - Ж.Аймаутовтың қандай шығармаларын білеміз? Қандай әңгімесімен таныс болдық? -Оқушылардың ықтимал жауаптары: «Әнші» әңгімесімен таныстық, «Баушы мен Бала» әңгімесін оқып , мазмұнын айтуға берілді.Оқушы қысқаша мазмұнын әңгімелейді. III. Жаңа сабақ. Бүгінгі сабақта Жүсіпбек Аймауытұлының «Баушы мен Бала» әңгімесін талдап, меңгру, модулдік технологиясы арқылы жүзеге асырамыз. Сабағымыздың эпиграфы: «Өлді деуге бола ма айтыңдаршы, Өлмейтұғын артына із қалдырған» (Абай). Дәптермен жұмыс. 1. Сөздік жұмысы шажа- тұт- шабдалы- өзімшіл- талшық қылу- тораңғыл- 2. Оқулықпен жұмыс. Хрестоматия 57-61 бет. «Ең бастысы» («Негізін таңда» оқыта үйрету ойыны арқылы жүзеге асырылады). Ойынның барысы: 1.Қағаз бен қарындаш даярлаңыз. 2.Мәтінді жылдам, әрі мұқият, зейін қоя оқыңыз. 3. Тағы бір қарап өтіңіздер. 4. Мәтіннен негізгі ойды білдіретін «құпиясын», яғни онсыз мәтін мағынасыз болатын бір ерекшелігін табамыз. Бәрін белгілейміз немесе жазамыз. Оқушыларды үш топқа бөлемін. Әр топ оқушылары мәтінді кезектесіп, мәнерлеп оқиды, бірегей, қызықты жауапты таңдайды. (1 кезең –сөздер, 2 кезең-сөйлемдер, 3 кезең- «құпиясы») ең жақсы нұсқасын айтады. Жарыс қорытындысын шығарамыз, жүргізуші ең жақсы нұсқа ұсынған топ оқушылар атайды. Мысалы: бақша, бау, жеміс ағаштары, кәрі ағаш,Адам ырысқа талпынады, ағаш күнге талпынады... Оқушылар өз абзацтары бойынша ең бастысын табады. IV. Әңгіме бойынша білімдерімізді бір жүйеге келтіріу үшін «Қазымыр оқушы» оқыта үйрету ойынын жүргіземіз. Төменгі сұрақтар бойынша жүзеге асырылады.. 1. Мәтінді мәнерлеп және мұқият, жылдам бір оқып шығады. 2. Оқушылар кезегімен сұрақтарға жауап іздеп, жауап береді. 3. Оқушылар кезегімен бір-біріне сұрақ қояды., бір оқушы оған қысқаша жауап береді. Кім сұраққа жылдам, бірінші жауап берсе, сол жеңімпаз атанады. Сұрақтар: 1. Әңгіменің негізгі кейіпкелері кім? 2. Бау –бақшада не өседі? 3. «Бағ» деген сөз нені білдіреді? Қай елдің сөзі? 4. Бақша деген немене? 5. Ағашты кім кесті? 6. Бала сұрағына бақшы қалай жауап береді? 7. Адамның ақыл, айласы неге жетеді? 8. Баушы балаға қандай өсиет айтты? V. Бекіту. Жүсіпбек Аймауытұлының екі шығармасымен таныстық, білімімізді бір жүйеге келтіру үшін «Блиц-турнир» ойынын жүргіземіз. 1. Ж.Аймауытұлының өмірі 10 20 30 2. «Әнші», «Баушы мен Бала» әңгімелері бойынша сұрақтар 10 20 30 3. тақырыпқа сай мақал-мәтелдер, өлеңдер білу 10 20 30 1.Ж.Аймауытұлының өмірі (10) Ж.Аймауытұлы қашан ,қайда туды? 2. «Әнші», «Баушы мен бала» әңгімелері бойынша (10) Жеті шатыр қандай қала? Бұл қала қалай аталады? 3. Тақырыпқа сай мақал-мәтелдер, өлеңдер білу. (10) Мақалдың жалғасын тап: Өнер алды-..... 4. Ж.Аймауытұлының өмірі (20 Жүсіпбек Аймауытұлының өмірі туралы не білесіңдер? 5. «Әнші», «Баушы мен бала» әңгімелері бойынша(20) “Бағ” деген сөз нені білдіреді? Қай елдің сөзі? 6. Тақырыпқа сай мақал-мәтелдер, өлеңдер білу. (20) Берілген мақал-мәтелдердің қайсысы тәрбие туралы: 7. Ж.Аймауытұлының өмірі (30) Жүсіпбек Аймауытұлының шығармаларының негізгі тақырыбы мен идеясы неде? 8. «Әнші», «Баушы мен бала» әңгімелері бойынша 30 Әмірқан қандай әншінің прототипі? Баушы балаға қандай өсиет айтты? 9. Тақырыпқа сай мақал-мәтелдер, өлеңдер білу. 30 “Өнер білім бәрі де оқуменен табылар” кімнің өлеңі? Идеясы неде? VI. Үй тапсырмасы: Салт-дәстүр, өнеге туралы 5 мақал-мәтел жаттап келіңіздер. Мағжан Жұмабаев туралы пікірлер, хрестоматия 63-64 бет , оқып келу. VII. Бағалау. Бағалау парағы № Оқушының аты-жөні Үй жұмысы 10 ұпай «Ең бастысы» ойыны 5ұпай «Қазымыр оқушы» ойыны 5 ұпай «Блиц –турнир» ойыны 36 ұпай Қорытынды 50-40-«5» 35-28-«4» 27-15-«3» | |
Просмотров: 1669 | Загрузок: 235 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|