Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
[ Скачать с сервера (16.8 Kb) ] | 2013-05-10, 8:38 AM |
Марьям Есентайқызы Капанова, Павлодар облысының Екібастұз қаласындағы №17 жалпы орта білім беретін мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Пәні: қазақ әдебиеті орыс сыныбы:5б Сабақтың тақырыбы: Ахмет Байтұрсынов. «Балаларды оқуға шақыру» Сабақтың мақсаты: 1. Ахмет Байтұрсыновтың өмірі мен шығармашылығымен оқушыларды таныстыру, «Балаларды оқуға шақыру» мазмұны туралы түсінік беру. 2. Оқушылардың сұрақ қоя білулерін, оқығанды жеткізе білуге, тілдік қорларын дамытуға бейімдеу. 3. Оқушыларды А.Байтұрсыновтың шығармаларын оқыта еңбексүйгіштікке, білімге құштарлыққа, мейірімділікке тәрбиелеу. Әдісі: әңгімелеу, аудару,баяндау,түсіндіру, сұрақ-жауап Түрі: аралас Типі: жаңа білім беру Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, тарих, халықтық педагогикамен байланыстыру. Көрнекілігі: А.Байтұрсыновтың портреті, шығармалары. Сабақ барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Түгендеу. Сабаққа назарларын аударту. Мақсатын айту. ІІ. Үй жұмысын сұрау: Қазақ әдебиеті туралы айтып беру. ІІІ. Сабақ: Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Ахмет Байтұрсынов. «Балаларды оқуға шақыру» Мұғалімнің сөзі: Қазақ халқының атақты ақыны, дарынды журналисі, қазақ тіл білімінің атасы- А.Байтұрсынов 1873 ж. Торғай облысында туған. Сауатын ауыл молдасынан ашқан Ахмет Торғай қаласындағы екі сыныптық мектепте,1891-1895 жылдары Орынбордағы мұғалімдер даярлайтын мектепте оқиды. Ағартушылық жол А.Байтұрсынұлын әдебиетке алып келеді. Ол өлең жазып, аудармамен айналысады. И.А.Крыловтың мысалдарын аударып, сол үлгіде өзі де қазақ өміріне лайықталған мысалдар жазады. 1909 жылы Петербургте «Қырық мысал»деген кітабы, 1911 жылы Орынборда «Маса» атты өлеңдер жинағы жарық көреді. А.Байтұрсынұлы қазақ әндерін зерттеуші А.Затаевичке бірнеше әндер жаздырған композитор, домбыра, скрипка тартқан, пианинода ойнаған, күреске де түсіп палуан атанған ұлттық мәдениетіміздің мақтанышы. Сөздікпен танысу. Тіл білімі-языкознание, тіл білімінің атасы-радоначальник языкознания, беделді-авторитетный, ағартушылық жол-просветительный путь, мысалшы-баснописец, іргесін қалаушы- основатель, айып-обвинение, мақтанышы-гордость, жер аударылады-был сослан. Сергіту сәті. Үнтаспадан «Қошақаным» әнін тыңдату. Сөз сыры. Қарап жатпау, тек тұрған жоқ, жүк сүйреу, ашық күн, ың-жың орман... ІV.Бекіту. Ауызекі сөйлеу. Білімнің, оқудың пайдасы туралы парталастарыңмен сұхбат құрыңдар. Сабаққа қызығушылықты арттыру үшін не істеу керек? | |
Просмотров: 6588 | Загрузок: 343 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|