Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
[ Скачать с сервера (49.0 Kb) ] | 2013-05-14, 3:01 PM |
Солтүстік Қазақстан облысы Ғ.Мүсірепов атындағы ауданы Новоишим ауылы №2 Новоишим орта мектебінің Қазақ тілі мен әдебиет мұғалімі Алтынбекова Мөлдір Күзенбайқызы Сабақтың тақырыбы: Домбыра үйірмесі Сабақтың мақсаты: −оқушыларды өздігімен жұмыс істей алуға үйрету −олардың шығармашылық қабілетін дамыту; −балаларды өнерге баулу, қазақ халқының музыкалық қорын құрметтеуге тәрбиелеу. Көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдттар, домбыра, қима қағаздар. Сабақтың түрі: аралас сабақ БАРЫСЫ: І. Ұйымдастыру кезеңі: Сыныппен сәлемдесу. Психологиялық мотивация: • Мы желаем вам мира и любви, • Желаем молдости вечной! • Пусть будут радости длинны, • А огорчения быстротечны. • Пусть будет все, как в доброй сказке: • Удачи тысячи цветов, • Здоровье, смех, улыбки, счастье, • Дела достойные стихов! Топқа бөліну: ортаға сын есімдер мен зат есімдер жазылған парақтар тастаймын. Сол арқылы топтасады. Аспап, домбыра, музыка, күй, күйші : І топ Ұлттық, білімді, өнерлі. Музыкалық, әдемі: ІІ топ ІІ.Тақырыпқа шолу: Слайд «ұлттық аспаптар» Мынау не? Оларды бір сөзбен не деп айтамыз? Осы суреттерді көре отырып нені байқадыңдар? Қалай ойлайсыңдар, не туралы айтамыз? ІІІ. Жаңа тақырып: «Домбыра үйірмесі» Домбыра үйірмесінің қатысушысы Тұрсынып Әділетті сабаққа шақырдым. Ол өз үйірмесінің жұмысы туралы айтты. Домбыра үйірмесі. Біздің мектепте домбыра тартуға үйренуге болады. Аптасына екі күн домбыра үйірмесі жұмыс істейді. Үйірме жетекшісі Нұрболат Әлиұлы.Үйірмеге түстен кейін сәрсенбі, бейсенбі күні баруға болады. Бір барғанда екі сағат боламыз. Ең алдымен ноталармен таныстық. Қазір күйші композиторлардың шығармаларын үйреніп жүрміз. Біз де Нұрболат ағай сияқты домбыра тартуды армандаймыз. Әділет Құрманғазының «Түркмен» күйін орындап береді. ІV. Мәтінмен жұмыс: А) мәтінді оқу (І топ: Ә) сөздік жұмыс (асты сызылған сөздердің аудармасын сөздіктен тауып жазу) Домбыра үйірмесі. І топ Біздің мектепте домбыра тартуға үйренуге болады. Аптасына екі күн домбыра үйірмесі жұмыс істейді. Үйірме жетекшісі Нұрболат Әлиұлы. Үйірмеге түстен кейін сәрсенбі, бейсенбі күні баруға болады. Бір барғанда екі сағат боламыз. Ең алдымен ноталармен таныстық. Қазір күйші композиторлардың шығармаларын үйреніп жүрміз. Біз де Нұрболат ағай сияқты домбыра тартуды армандаймыз. Домбыра үйірмесі. Біздің мектепте домбыра тартуға үйренуге болады. Аптасына екі күн домбыра үйірмесі жұмыс істейді. Үйірме жетекшісі Нұрболат Әлиұлы.Үйірмеге түстен кейін сәрсенбі, бейсенбі күні баруға болады. Бір барғанда екі сағат боламыз. Ең алдымен ноталармен таныстық. Қазір күйші композиторлардың шығармаларын үйреніп жүрміз. Біз де Нұрболат ағай сияқты домбыра тартуды армандаймыз. Б) мәтінді аудару В) тақырып бойынша қарама қарсы топқа сұрақ дайындау. V. сергіту сәті: «Жұбыңды тап» ойыны Оқушылардың арқасына жеке сөздер жазылған парақшаларды ілемін. Олар сөз тіркесі шығатындай өзінің сөздік жұбын табу керек. Домбыра үйірмесі Біздің мектепте Үйірме жетекшісі Нұрболат Әлиұлы Мен армандаймын VІ. Дәптермен жұмыс: Берілген сөздер қатарынан сөйлем құрастырындар. І топ 1. қазақтың, домбыра, аспабы, халық. 2. бұл, екі шекті, аспап, ежелгі. 3. күй, шерткен, домбырада. ІІ топ 1. күй, шерткен, домбырада. 2. мектепте, біздің, үйірмесі, бар, домбыра. 3. домбырашы, жақсы, армандаймын, мен, болуды. VІІ. Деңгейлік тапсырма: ІІІ деңгей: мәтін ішінен сын есімді сөздерді теріп жаз. Сөз тіркестерін құрастыр. ІІ деңгей: тақырып бойынша сын есімдерді пайдаланып, сөйлемдер құрастыр. Жақсы, әдемі, ұлттық, білімді, қызық, ескі, атақты. І деңгей: Төрт жол өлең құрастыр: Үйірмеге, үйренемін, концерттерге, көрінемін. VІІІ. Қорытынды: топтар бір біріне тақырып бойынша сұрақтар қояды. ІХ. Рефлексия: № Мен нені білемін? Өте жақсы жақсы орташа нашар 1 Мен ұлттық аспаптар туралы айта аламын. 2 Ұлттық аспаптардың түрлерін білемін. 3 Мен өзімнің сүйікті аспабым туралы айта аламын 4 Мен домбырада ойнай аламын 5 Мен сын есім туралы білемін 6 Сын есімдерді мәтін ішінен таба аламын Х. Үйге: деңгейлік тапсырма: ІІІ деңгей: мәтінді оқу. Сөздерді жаттау ІІ деігей: сөздерді жаттау. Мәтіннің мазмұнын айту. Қазақтың атақты күйшісі Құрманғазының күйін тауып келу. І деңгей: Қазақстаң атақты күйшілерінің бірі туралы ақпарат жинап келу. Презентация жасау. ХІ. Бағалау | |
Просмотров: 4572 | Загрузок: 214 | Комментарии: 2 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|