Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
[ Скачать с сервера (19.1 Kb) ] | 2013-05-16, 1:21 PM |
Ашық сабақ Тақырыбы : « Күнтізбе туралы мәлімет» Мақсаты: Күнтізбе туралы алғашқы мәлімет беру. Сөздік қорларын молайту. Шығармашылық жұмысқа жетелеу. Мәтін мазмұнын өз сөздерімен жеткізіп, өз бетімен жұмыс жасауға дағдыландыру. Оқушылардың ой-өрісін дамытып, дүниетанымдарын кеңейту Топта бірігіп жұмыс жасауға, бір-бірінің пікірін сыйлауға,ауызбіршілікке итермелеу. Сабақтың түрі: жаңа білімді меңгерту сабағы Әдіс-тәсілі: түсіндіру, СТО стратегиялары( топтастыру, «Авторлық орындық» )критериалды бағалау. Сабақтың көрнекілігі: мультимедиялық слайдтар,бағалау парақтары, постерлер, Пайдаланатын уақыт Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Ескерту, қандай материалдар қолданылады 10 минут Сәлемдесу Ұйымдастыру кезеңі. Сабақтың мақсатымен таныстырады. Топтарға бөлу Бағалану тәртібімен таныстырады Оқушылар шеңберге тұрып, бір-біріне комплимент сөздер айтады. экран 5минут Сабақтың тақырыбымен таныстырып,оқулықтағы мәтінді оқытып, мазмұны бойынша сұрақтарға жауап алады. топтарға тапсырма бередін Оқушылар өз бетімен мәтіннің мазмұнын игеріп, сұрақтарға жауап береді. Слайд Бейнежазба оқулық 6 минут 5минут Слайдтағы мәтін бойынша 3 топ тапсырмалар орындайды. 1топ – көне Рим күнтізбесі 2 топ- Майя күнтізбесі 3топ- Гри горий күнтізбесі 4топ- Мұсылман күнтізбесі туралы постер дайындап қорғайды. Мультимедиялық Слайдтар арқылы Жұмыс жасайды. Компьютер Интерактивті тақта Сөздік Постер кесте 2-3минут Сергіту Жеке оқушы дайындаған 6 «Б»кл өмірі күнтізбесі көрсетіледі. (слайд-шоу) 3-4минут 4минут 4минут «Отбасылық мерекелер күнтізбесі»- «Самопрезентация» 3 кезеңнен тұрады. Әр оқушы берілген уақыт аралығында аталған тақырып бойынша мәлімет Жазады.Уақыт өткен соң топтағы әр оқушы тізбекпен 1минут аралығында өз әңгімесін ортаға салады. Әрі қарай 1 оқушы ортаға шығып, өзіне ұнаған әңгімені ортаға салады. Жазу дәптерлері 7 минут «Авторлық орындық» Сабақты қорытындылау: Күнтізбе дегеніміз не? Күнтізбеге нелер кіреді? Ең бірінші күнтізбе қайда пайда болған? Олар қалай аталған? Ортаға өз еркімен 1оқушы шақырылып, оқушылардың тақырып бойынша қойған сұрақтарына жауап бер. 4 минут Мұғалім тақтаға бағалау парақтарын іліп,шолу жасайды. Қорытынды жасау, Бағалау. Бағалау парақтары Толтырылып, стикерлеріне сабақтан алған әсерлері туралы жазып, тақтаға іледі. Стикер, плакат Үй тапсырмасын беру Топтастыру жасап келу. Көмек-нұсқау жасау Бағалау парағы № Оқушының аты 1. Әңгіме құру 2. «Отбасы күнтізбесі» Мұғалімнің бағасы 1 2 3 4 | |
Просмотров: 1206 | Загрузок: 197 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|