Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
[ Скачать с сервера (51.5 Kb) ] | 2013-11-27, 2:56 PM |
Мерзімі: 22.10.2013ж Пәні: Қазақ тілі класс: 3 «А» Сабақтың тақырыбы Жыл мезгілдері Сілтеме Оқулық, интерактивті тақта,суреттер, Мақсаттары Жыл мезгілдерінің ерекшеліктері туралы білімдерін толықтыру, жаңа сөздерді меңгерту, ауызекі сөйлеу тілін дамыту,еңбекке баулу, табиғатқа деген сүйіспеншілік сезімдерін ояту. Оқыту нәтижесі Жыл мезгілдерінің ерекшеліктері туралы білімдерін толықтыру, жуан және жіңішке сұрақтар қоя алу, оларға жауап бере алу дағдысын қалыптастыру. уақыты стратегиялар ресурстар Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті диалог арқылы оқыту Көңіл-күй экраны смайликтер Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу. Сәлеметсіздерме? Балалар, көңіл-күйлеріңіз қалай? Класта бүгін кезекші кім? Сабақта кім жоқ? Оқушылар орындарынан тұрып,мұғаліммен амандасады,көңіл-күйлерін смайликтер жапсыру арқылы көрсетеді диалог арқылы оқыту ассоциациялар Оқушыларды 4-топқа бөлу: Қыс, көктем, жаз, күз. Топ басшыларын белгілеу. Тапсырма: әр топ мезгілге байланысты ассоциациялар жазады. Сонымен сабақтың тақырыбы қандай,айтыңдаршы? Дұрыс. Бүгінгі сабақтың тақырыбы: Жыл мезгілдері. 1-топ-қыс 2-топ-көктем 3-топ -жаз,4-топ- күз туралы,әр топ жұмыстарын тақта алдында оқиды(топтық бағалау-3шапалақ) Талантты және дарынды балаларды оқыту сызба ,баағалау парағы Үй жұмысын топтық бағалау әдісімен тексеру. Оқушылар сызба бойынша сөйлемдер құрастырады. Топ басшысы топ мүшелерін бағалайды.(5 сөйлем-5балл,4 сөйлем-4 балл,3 сөйлем-3балл) Оқытуды басқару және көшбасшылық Жуан және жіңішке сұрақтар тәсілі, «Сиқырлы сандық» ойыны Негізгі бөлім. Мәтінмен жұмыс. Мұғалім оқушыларға тақтадағы мәтінді оқуға береді. Топтар «Жуан және жіңішке сұрақтар»тәсілін пайдаланып мәтін бойынша –2 сұрақ дайындайды. Ойын «Сиқырлы сандық».Сұрақтарды қағазға жазып, сандыққа салады. Басқа топтың оқушылары орындыққа отырып сұрақты өздері таңдап,жауап береді(2сұрақ-4балл,1сұрақ-2балл) Топта оқушылар мәтінді оқып,аударады, талдайды. Оқушылар топта 1сұрақтан дайындап стикерге жазады. Жазған сұрақтарды сандыққа салып, бір-бірінің сұрағына жауап береді. стикерлер Ойын «Қай топ көп сөз жазады» Әр топ мәтіндегі сөздерді есте сақтап стикерлерге жазады, тақта алдында тексереміз( әр сөзге 1балл беріледі) бағалау-3шапалақ Постер құру Постер құрастыру.Топтарға тақырыпқа байланысты суреттер беріледі. Әр топ суреттер бойынша,шағын әңгіме құрастырады, тақта алдында қорғайды. Сергіту сәті. Сергіту сәті «Австралиялық жаңбыр» Оқушылар орындарынан тұрып, қимылдарды қайталайды. «Жуан және жіңішке сұрақтар» тәсілі Интерактивті тақта Тақырыпты бекіту. Тапсырмаларды орындау1) Жыл мезгілдерін тап,2)сөйлемдердің байланысын тап Әр топтан 2 оқушыдан шығып тапсырмаларды тақта бойынша орындайды. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету сұрақтар ы бар парақшалар Ой қорыту Сабақ ұнады ма? Не ұнады? Сабақ қалай өтті? Кімнің жауаптары ұнады?сұрақтары бар парақшылар беріледі. Оқушылардың формативті бағалауы мен өз бақылауы бойынша баға қояды. Әр оқушы стикерге сабақ туралы өз ойын жазады да,тақтаға жапысырады Үйге тапсырма беру оқулық, күнделік Үйге тапсырма беру: 115 беттегі №3 тапсырманы жазбаша ,№5 тапсырманы ауызша орындау Бағалау Мадақтау(өзара бағалау), топтық бағалау-3 шапалақ,2 жұлдыз,1 тілек айту. Оқушылардың формативті бағалауы мен өз бақылауы бойынша оқушыларға баға қояды. Не сәтті өтті? Топқа бөлінуі, ассоциациялар жазу,оқушылар сабақтың тақырыбын өздері айтты, интерактивті тақта бойынша үй жұмысын тексеру, «Сиқырлы сандық» және «Қай топ көп сөз жазады» , постер құрастыру, сергіту сәті, топта жұмыс жасау(оқушылардың жазғаны бойынша). Не сәтсіз өтті? Оқушылар көбінде жіңішке сұрақтарды құрастырды, бағалау парағы, Нені дамыта аласыз? Оқушылардың ауызекі сөйлеу тілін дамыту, жуан және жіңішке сұрақтарды құрастыру. | |
Просмотров: 1514 | Загрузок: 252 | Комментарии: 2 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|