Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
[ Скачать с сервера (38.6 Kb) ] | 2014-01-13, 12:09 PM |
Сабақтың тақырыбы: «Мейірім» «Үстеу, оның мағыналық түрлері» Орал қаласы Дарынды балаларға арналған мамандандырылған №8 облыстық мектептің қазақ тілі пәні мұғалімі Хамитова Ғ.Ж. Сабақтың өту барысы: І.Кіріспе Мұғалімнің әрекеті Оқушылармен амандасу, түгелдеу, сабаққа қатысын қадағалау. Бүгінгі сабақтың мақсат, міндеттерін қою. Сабақтың жалпы мақсаты: «Мейірім» сөзінің мағынасын ұғындыру. Үстеудің мағыналық түрлерін қайталау; Күтілетін нәтижелер: Суреттер бойынша жаңа сабақтың тақырыбын айқындай алады, табиғат пен табиғат арасындағы мейірімділік туралы өз ойларын жинақы жеткізе алады, мәтінмен танысу нәтижесінде адам мен адам адам арасындағы мейірімділік әрекеттерін іс жүзінде көрсете алады; оқушылар тапқырлық, ізденімпаздық қасиеттерін өз дәрежесінде қолдана алады, табиғатты және оның байлықтарын қорғау – баршамыздың міндетіміз екенін ұғынады; үстеулердің мағыналық түрлерін біледі, үстеулерге морфологиялық талдау жасай алады; Тапсырмалар: «Көктем» тақырыбындағы өлеңдер мазмұны бойынша сурет салу, топтық, жұптық жұмыс түрлері, көктемгі жұмбақтарды шешу, мақалдарды толықтыру, постер арқылы «Күн» бейнесіне толық сипаттама беру, жобаны қорғау; Дерек көздері, құрал-жабдықтар: оқулық, «Мейірім» әңгімесі, маркерлер, интербелсенді тақта, бағалау парақтары, слайд материалдары, суреттер салатын парақтар, флипчарттар, стикерлер, Р.Рымбаева «Көктем» әні; Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті Оқушыларды топқа бөлу. Сабаққа даярланады, (оқушылар мұғалімнің қолындағы парақшаларды жинақталады және суырып өлеңнен үзінді оқу арқылы топқа бөлінеді сабаққа ден қояды. (Абайдың «Қыс», «Жазғытұрым» өлеңдерінің атауы жазылған) Модуль: Жаңа әдіс-тәсілдер Әдісі: топқа бөлу тренингі. Уақыты: 3 минут ІІ. Тұсаукесер. (сабақ басталмас бұрын оқушылар нені білетіндіктерін анықтау) Модуль: Сыни тұрғыдан ойлау Әдісі: Жұптық, топтық жұмыс «Оқытудағы серіктестермен әңгімелесу тәсілі» Тапсырма мазмұны: 1. Берілген өлең мазмұны бойынша сурет салу І –топ: Көлдің мұзын гүл тесті, Әппақ тонын жер шеешті Жан-жақтан күн күркіреп, Жаңбыр жауды сіркіреп. Жерді жапты көк кілем Ондай кілем жоқ білем! Көктем келді күлімдеп, «Міне, саған, гүлім!» деп. ІІ – топ: Ұя жасап тақтайдан Талға апарып байладым Жыл құсының шаттанған Күттім қашан сайрауын Сол ұяна талдағы Қараторғай мекендеп Күні бойы сайрайды, Жылы пәтер екен деп. Модуль: Сыни тұрғыдан ойлау Әдісі: зерттеушілік әңгіме; «Оқытудағы серіктестермен әңгімелесу тәсілі» жұпта, топта сұхбаттасу, пікірлесу; Мұғалімнің әрекеті: Оқушының әрекеті: жұпқа, топқа бөлу Жұптасып, топтасып жұмыс істейді, арқылы оқушыларға тапсырмалар әр оқушы өз ойларын қосады, беру, талдау, жинақтау. Бірігіп атқарған жұмыс нәтижесін бір оқушы көрсетеді. Модуль: АКТ интербелсенді тақтамен жұмыс Тапсырмалар мазмұны: 2.Берілген өлеңдерді толықтыру: 1)Құстар, құстар келеді Жерді шуға бөледі «... ...!» - деп бізге (көктем келді) Жақсы хабар әкелді. 2)Әсем әнді біртүрлі Айтып келді ... (қарлығаш) Ұясына былтырғы Ұшып келді ... (қарлығаш) 3)Мен ..., ... (торғаймын, торғаймын) Суықтан да тоңбаймын Құрт-құмырсқа, шіркейден Бау-бақшаны қорғаймын. 3.Осы құбылыстардың қайсысы көктемде болады? -Өзенде сең жүреді. -Жапырақтар пайда болады. -Сүңгі - (сосульки) -Күннің көзі жайнап тұрады. -Аю ұзақ ұйқыға кетеді. -Бәйшешек гүлдейді. -Құстар ұшып келеді. -Шие пісіп жетіледі. -Қар еріп ойдым ашылады (проталины) 4.Көктемгі жұмбақтар 1.Мойны сұрақ белгісі, Бұл қандай көл құсы? (Аққу) 2.Жайнаған бақтың әншісі, Тамсанған оған сан кісі. (Бұлбұл) 3.Ұшып жүрген көл көрдім Қонғанда ұстап үлгердім. (Көбелек) 4.Сөз үйретсең қайталайды Өздігінен айта алмайды. (Тоты) 5.Жылт-жылт еткен Жырадан өткен. (Су) 6. Еркін самғап ұшсын деп, Мәпелейміз, баптаймыз. Бейбітшілік құсы, -деп Қайсы құсты мақтаймыз? (Көгершін) 5.Сергіту сәті: (Р.Рымбаева «Көктем» әні) 6.Негізгі бөлім: (оқушылардың жаңа тақырыпты оқып-үйренуіне көмек көрсету) (суреттер көрсету арқылы сабақтың тақырыбын анықтау. Модуль: Сыни тұрғыдан ойлау, диалогтық. Әдісі: зерттеушілік әңгіме, оқытудағы серіктестермен әңгімелесу тәсілі Мұғалімнің әрекеті: Оқушының әрекеті: дәптерлеріне жаңа тақырыпты жазғызу, дәптерлеріне жаңа тақырып туралы қысқаша мәлімет беру, тақырыпты жазады, назарларын кітапқа, тақырыпқа аудару; тапсырма бойынша жұмыстанады; Ой қозғау: Осы суреттерден адамдар арасындағы қандай сезімді көріп тұрсыңдар? (жылулық, махаббат, сүйіспеншілік, мейірімділік, қамқорлық, жақсы көру) 7.Сөздік: міз бақпастан – қозғалмастан жалықпайтын – шаршамайтын қолын қарып алатын – қолын тоңдыратын өткен-кеткендер – адамдар өзін құрбан ету – өмірін қию күн ұзақ – күні бойы 8.Жаңа үстеу сөздермен танысу, ереже шығару жорта-шутя қасақана, әдейі – специально, шутя дереу- быстро лажсыздан-поневоле бозалаңда - с утра пораньше құлан таза /айығу/ мүлдем – совсем ебіл-себіл –небрежно дәлме-дәл –точь в точь кешқұрым-вечером жазғытұрым –весной Оқулықпен жұмыс. 9.«Мейірім» мәтінін топпен танысып, бір-біріне түсіндіреді. Мұз сұп-суық еді. Күн ұзақ шатырға ілініп ап, міз бақпай тұра беруден жалықпайтын. Балалар қызығып ұстағысы келсе, өзінің сұп-суық денесімен қарып алатын. Оған адамдардың мейірімі жетпейтін еді. Ол өткен-кеткендерден мейірім күтіп ұзақ тұрды. Мейірім үшін өзін құрбан етуге, су болып ағып кетуге даяр еді. Көктем келді. Күн шықты. Күн жер бетіндегі тіршіліктің бәрін бірдей көретін. Кенет мұзға көзі түсті. Сол-ақ екен, күлімдеді. -Неткен сұлу едің? – деді Күн. -Сен де, - деді Мұз. Мұздың тұла бойы балқып, бірте-бірте еріп бара жатты. І топ: Мәтін мазмұнын әңгімелеу ІІ топ: Мәтін мазмұны бойынша диалог құру. Мәтіннен үстеулерді теріп жазып, морфологиялық талдау. Бүгін, қазақша, ең. Жұптық, топтық жұмыс. Әр топқа Блум таксономиясының өлшемдеріне сай келетін сұрақтар беру: Топтық, жұптық жұмыс. І топ: Сұрақтар: (Блум таксономиясы) 1.-Бүгін сабақта не туралы айтттық? (білу) 2.Әңгіменің кейіпкерлері нелер? 3.-Әңгіме неге «Мейірім» деп аталған? (түсіну) ІІ топ: 1.-Басты кейіпкері қайсысы? 2.-Неге мұз еріп кетеді? (қолдану) 3.-«Мейірім» деген сөзді қалай түсінесіңдер? (талдау) жылы сөз, қайырымдылық жақсы көру қамқор болу көмек беру жақсылық жасау жанашырлық Енді балалар, қазір сіздер бір-біріңізге деген мейірімділікті қалай жеткізер едіңіз... (жинақтау) Оқушылар бір-біріне қарап жылы сөз айтады. (Карина, сен әдемісің, ақылдысың, нағыз доссың, адалсың, ұқыптысың...) І, ІІ топ: Әңгіме кейіпкерлері сіздерге қандай әсер қалдырды? (бағалау) Модуль: «Дарынды балалармен жұмыс» Мұғалімнің әрекеті: Оқушының әрекеті: Әр топтан екі дарынды оқушыны Әр топ өздеріне берілген кубик лақтыру арқылы бөліп алып, тапсырмалармен жұмыстанады, 2-ші топқа отырғызу. флипчарттарды толтырады, ой-пікірлерін бір арнаға тоғысты- рады, бірігіп атқарған жұмыс нәтижесін бір оқушы көрсетеді. Тапсырма: Күннің толық сипаттамасын беру. -Күннен біз не аламыз? -Күн бізге не береді? Постер құру: жақсы көңіл-күй сыйлайды жылулық түсі сары жарық береді туда бейнеленген бәрімізге ортақ күнбағыс өсімдігі сүйеді мәңгі өлмейді, мейірімін таратады Әр топ өзара бірін-бірі бағалап отырады. Сабақты қорытындылау. | |
Просмотров: 1947 | Загрузок: 1192 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|