Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
[ Скачать с сервера (435.0 Kb) ] | 2014-01-16, 3:57 PM |
Мұғалімнің аты-жөні – Абеуова Малике Касиевна Жұмыс орны – Қарағанды облысы Абай ауданы Көксун жалпы білім беретін орта мектебі Қызметі: қазақ тілі және әдебиеті мұғалімі Жұмыс өтілі –17 жыл Санаты – І Сыныбы – 5 Пәні – Қазақ тілі Байланыс телефоны – т. 8-7755063801; Сыныбы: 1 Сабақтың тақырыбы: «Көмекші достарым» Сабақтың мақсаты: Оқу құралдары мен түстердің атауларын қазақ тілінде айта білу. Міндеттері: Білімділік: Айтылым, тыңдалым әрекеттерін іске асыра отырып, сөздердің жуан – жіңішке әуезін ажырата білуге үйрету. Оқушыларды қазақ тілінде тез, нақты жауап беруге, жылдам ойлауға дағдыландыру. Дамытушылық: Оқушылардың қисынды ойлау қабілеттерін дамыту. Тәрбиелік:Оқушыларды өз мектептерін, ұстаздарын, достарын құрметтеуге тәрбиелеу. Сабақтың типі: сайыс сабақ Сабақтың түрі: дәстүрлі емес Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап, ойын Көрнекілігі: суреттер, оқу құралдары, слайдтар, карточка Әдіс-тәсілдер: топпен жұмыс. Сабақ барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі 1. Оқушылармен амандасу. 2. Оқушылардың сабаққа психологиялық дайындықтарын тексеру. 3. Оқушыларды топқа бөлу. 2. Жаңа сабақ. «Көмекші достарым». Құрметті оқушылар, бүгінгі сабағымыздың аты «Көмекші достарым». Бүгін Қожанасыр деген бала бізге қонаққа келіп отыр. Ол біздің қайдан білім алатынымызды білмейді. Қане, көмектесейік! Қай топ жылдам көмектеседі екен! 1-тапсырма. Сөзжұмбақты шешу. Суретпен Аударма жұмысы. М ұ ғ а л і м т Е р е з е К ү н д е л і к п а р Т а Е с і к д ә П т е р 2-тапсырма. «Сөздік ойын». «Көмекші достарым». Мақсаты: Оқушылардың есте сақтау қабілетін дамыту және жылдам, шапшаң жауап беруге дағдыландыру. Біз мектепке келіп, білім аламыз. Қожанасыр да мектепке бару үшін өзінің дорбасын алып келіпті. Оған біз оқу құралдарын жинап берейік. Мектепке қандай оқу құралдары керек? І топ. ІІ топ Дәптер-тетрадь Кітап-книга Қалам - ручка Бор - мел Тақта –доска Өшіргіш-резинка Сызғыш- резинка Күнделік-дневник 3-тапсырма. «Сиқырлы әріп» ойыны. Мақсаты: 1. Қазақ тіліне тән дыбыстардың дұрыс айтылуына, сауатты жазуына дағдыландыру. Балалар! Қожанасыр мектепке келді. Бірақ ол жазу мен оқуды білмейді. Келіңдер, үйретейік! Тақтада сөздер жазылған. Көп нүктенің орнына тиісті әріпті жазу керек. М...ғалім, д...птер, сыз...ыш, к...нделік, ...алам, қар...ндаш. (Жауабы: ұ, ә, ғ, ү, қ, ы) 4-тапсырма. «Пирамида тұрғызамыз» ойыны. Мақсаты: Балаларды сөздерде неше буын бар екенін және жуан, жіңішке әуезін анықтауға жаттықтыру. Ойынның барысы: Бүгін біз мына суреттерден пирамида тұрғызамыз. Пирамиданың төменгі жағына үш буыннан тұратын суреттерді қоюымыз керек, ал екінші қатарға екі буыннан. Суреттер: дәптер, сызғыш, күнделік, қарындаш. І топ. ІІ топ. Жуан дауысты сөзді жазады. Жіңішке дауысты сөзді жазады. 5-тапсырма. «Мәнерлеп оқу». Ойынның барысы: Оқытушы өлеңді өзі оқып, таныс емес сөздердің мағынасына түсінік беріп, айтылуы қиын дыбыстарға ерекше көңіл бөледі. Жаттығу үшін бірнеше рет оқытылады. Содан соң оқушыларға іштей оқуға 5 минут уақыт беріледі. Тапсырма: Өлеңді дұрыс оқуы керек.Қатесіз оқығаны үшін ұпай беріледі, ал әр жіберілген қатесі үшін бір ұпай алынып тасталады. Мен мектепке барамын Қолыма гүл аламын, Дайын дәптер, қаламым. Мен мектепке барамын. (Ж.Қалжанова) 3. Қорытынды. Қожанасыр рахмет айтып, жеңіске жеткен топты марапаттайды. | |
Просмотров: 1065 | Загрузок: 87 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|