Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
[ Скачать с сервера (33.5 Kb) ] | 2014-01-24, 10:51 AM |
Сабақтың тақырыбы: «Ұлттық киімдер» Сабақтың мақсаты: Ұлттық киімдер туралы түсініктерін молайту. Тіл байлығын, ойлау қабілеттерін арттыру. Тазалыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу. Сабақтың міндеттері.: 1.Оқушылардың сабаққа қызығушылықтарын оятып, белсенділіктерін арттырады. 2. Оқушылардың сөздік қоры молаяды, топта жұмыс істеуге дағдыланады. 3. Мәтінді талқылап, алған білімін қазіргі өмірге сай қолдана, салыстыра білуге үйренеді. Сабақтың түрі: жаңа білім беру сабағы. Сабақтың көрнекілігі: ұлттық киімдердің түрлі-түсті суреттері, буклет, көрме. Сабақтың әдістері: ой шақыру, топтастыру, Венн диаграммасы, бес жолды өлең. Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларды түгендеу. Тіл дамыту сұрақтарын қою. - Қазір қай жыл мезгілі? - Қазір қай ай? - Бүгін ауа райы қандай? - Бүгін қай күн? - Қазақстан Республикасының рәміздерін атаңдар. - Көкбайрақтың авторы кім? - Бір аптада неше күн бар? - Бүгін нешесі? ІІ. Үй тапсырмасы: «Алтын киімді адам» мәтінінің мазмұнын сұрау, сұрақтарға жауап алу. ІІІ. Жаңа сабақ: Ұлттық киімдер 65-бет Қызығушылықты ояту сатысы: «Топтастыру» стратегиясы. Топқа бөлу: жеке, жұпта, одан соң топта пікірлесіп, ортақ пікірді қағазға түсіреді. бөрік киеді сәнді тігеді тақия Ой шақыру стратегиясы. Сіздер дәптерлеріңізде өзіңіз білетін кез-келген ұлттық киім туралы ойланып жазыңыздар. Жазғандарыңызды көршіңізбен бөлісіңіз, талқылаңыз, пікірлесіңіз. Көршіңіздің не білетінін сұраңыз. Шағын топта бір-бірлеріңізді тыңдаңыздар. Орталарыңыздан сіздердің ойларыңызды жеткізетін лидерге сөз беріледі. ІІ. Мағынаны ажырату сатысы. Оқушыларда белгілі бір ой қалыптасқаннан кейін, мәтінмен жұмыс жасалады. Сөздік жұмыс: Бір оқушы жаңа сөздерді оқып шығады. Оқушылар мәтінді тізбектеп оқып, аударады. Сұрақтарға жауап береді. Алғашқы топтастыруды одан әрі жаңа білімдермен толықтырады (сөздерді оқып, сол сөздермен сөйлем құрайды) бөрік бір киер киеді күнделікті сәнді үкілі тақия тігеді жұмыс киімдері тақия әшекейлейді Ой толғаныс Венн диаграммасын құрастырамыз. Енді кез келген ұлттық киім түрін және қазіргі үлгідегі жай киім үлгісін салыстырамыз. Мәсі Етік Айырма- Айырма- шылықтары не ортақ? шылықтары 1. Өзің жаз 2. Көршіңмен талқыла 3.Топпен талқыла 4. Топтың лидері сөз алады (қорғайды) Енді бес жолды өлең құраймыз. 1. Мәсі 2. Жеңіл, жұмсақ 3. Киеді, тігеді, сатады 4. Мәсі – ұлттық аяқ киім 5. Аяқ киім Бағалау: Оқушыларды бағалау. Үйге тапсырма беру: «Қазақтың ұлттық киімдері несімен ерекше, несімен бай?» тақырыбына эссе жазу. Бекіту: -Қандай ұлттық киімдермен таныстық? -Қазақ халқының ұлттық киімдері неше түрге бөлінген? | |
Просмотров: 1265 | Загрузок: 108 | Комментарии: 2 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|