Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
2014-01-31, 12:33 PM | |
Сабақтың тақырыбы : Наубайшы. Грамматикалық тақырыбы: Дауыссыз дыбыстар Сабақтың мақсатты: Білімділік: «Наубайшы» тақырыбына байланысты сөздермен таныстыру; мәтінмен жұмыс жасау, әр тапсырмалар арқылы бекіту. Дамытушылық: Жаңа сөздерді күнделікті өмірде қолдана білуге үйрету. Мәнерлеп оқу дағдысын қалыптастыру. Ауызша және жазбаша тілдерін дамыту. Көру және есту қабілеттерін дамыту. Тәрбиелік: «Нан – ас атасы» деген мақалға сүйене отырып, нанды қадірлеуді айтып түсіндіру. Оқушыларды еңбек адамдарын құрметтеуге, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу. Сабақтың көрнекілігі: бейнетаспа макеті, сөздік жұмысы, суреттер интерактивті тақта, т. б. Сабақтың әдіс - тәсілі: көрнекілік, топпен жұмыс, сұрақ - жауап, тіл дамыту, ойын ойнату, т. б. Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі. Бүгін аптаның қай күні? Қазір қай ай? Бүгін қарашаның нешесі? (Тақтаға мұғалім жазып отырады) Бүгін сабаққа деген көңіл-күйлерін қандай? (смайлик көрсету) ІІ. Үй жұмысын тексеру. - Балалар, үйге қандай тапсырма берілді? (мамандықтың іс әрекетін білдіретін сөздерді жаттап алу. (Үй жұмысын тексеру флипчарт арқылы) Фонетикалық жаттығу: Жақсы сөйлеу үшін, тілді жақсы білу үшін Ә Әже Әке Әпке Әтеш Ө Өрік Өрнек Өріс Сөздік Ғ Торғай Қарға Сағат Қағаз Қ Қарға, қарға, қарғалар Қар үстінде жорғалар. Ң «Дың-дың» - қоңыраумын. «Дың-дың» - соғыламын. «Дың-дың» - қағыламын. Мектептен табыламын IV. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау. Мұғалім.: Балалар, бүгін жаңа сабақтың тақырыбы Наубайшы, ал грамматикалық тақырыбы: Дауыссыз дыбыстар дегенді жалғастырамыз. Балалар, азық - түлік дегенде қандай сөздер еске түседі?(Ответы методом «Мозгового штурма») Мұғалім.:- Дұрыс, балалар. Дастарқанға бірінші қойылатын тағам – ол нан. Нан адамға қажетті азық - түліктің бірі. Бүгінгі сабағымыз нан және наубайхана туралы. - Бүгінгі сабақта сіздер жаңа сөздермен танысып, мәтінмен жұмыс жасайсыздар, шығармашылық қабілеттеріңізді көрсетесіздер. Жаңа тақырыпты әр түрлі тапсырмалар арқылы бекітеміз. V. Сабақтың тақырыбын түсіндіру. А) Сөздік жұмысы: Мұғалім.:-. Тақтаға назар аударыңыз, жаңа сөздермен танысайық Наубайхана – пекарня. Наубайшы – пекарь. Тұрғындар – жители. Пісіреді – пекут. Қадірлеу – ценить. Керек – нужно. Нан атасы – нан – хлеб всему голова ә) Мәтінмен жұмыс. «Наубайхана» мәтінімен жұмыс жасау Наубайхана. Бұл – наубайхана. Менің шешем наубайханада жұмыс істейді. Наубайхана қаланың ішінде. Онда көп адамдар жұмыс істейді. Олар барлық қала тұрғындарына нан пісіреді. Нанның түрлері өте көп. «Нан – ас атасы» деген мақал бар. Нанды қадірлеу керек. Мәтін бойынша тапсырма: 1) Тізбектеп оқу. 2) Орыс тіліне айдару. 3) Сұрақтарға жауап беру (Асық+ сандық) 1. Менің шешем қайда жұмыс істейді? 2. Наубайхана ненің ішінде? 3. Онда кім жұмыс істейді? 4. Олар кімге нан пісіреді? 5. Ненің түрлері көп? 6. «Нан атасы нан» ол не? 7. Нені қадірлеу керек? 4) «Нан – ас атасы» деген мақалды түсіндіру. Сергіту сәті Грамматикалық тапсырма: ал, енді балалар, маған осындай сұраққа жауап беріңдер. Қазақ тілінде дыбыстар қалай бөлінеді? Дауыссыз дыбыстардың түрлерін атаңдар. (Ұяң, қатаң, үнді). Ал енді (наубайхана ) сөзіне фонетикалық талдау жасаймыз. Наубайшы - нау – бай - шы ( 1буын - бітеу, 2 буын - бітеу, 3 буын - ашық) Н - дауыссыз, үнді А - дауысты, жуан, езулік, ашық У - дауыссыз, үнді Б - дауыссыз, ұяң А - дауысты, жуан, езулік, ашық Й - дауыссыз, үнді Ш - дауыссыз, қатаң Ы - дауысты, жуан, езулік, қысың 8 әріп, 8 дыбыс Шығармашылық зертханада жұмыс. Мұғалім:- Бізде 2 топ бар: 1. Денсаулық 2.Мол дастархан Балалар, сіздер 3 - 4 минут аралығында дастарханға нан қалай келеді деген тақырыбына байланысты шығармашылық тапсырма орындайсыздар. Жасап болғаннан кейін тақтаға шығып қорғайсыңдар. (Музыка во время выполнения работы күй) Мұғалім.:-Жарайсыңдар! балалар, зертханада жақсы жұмыс жасадық. VI. Сабақтың тақырыбын бекіту. Нан оңай келмейді. Көктемде тракторшылар жер жыртып, сеялкашы тұқым себеді. Егіншілер оны күтіп, баптайды. Көп еңбек сіңіреді. Міне, көрмеге қарандар балалар, осының бәрі көп еңбектің жемісі. (Мұғалім көрсетеді). Нан еңбек арқылы табылады. Сондықтан нанды қадіреу керек, жерге тастамау керек. VII. Бағалау. Сабақтың басында мен сендерге смайлик бердім, онда сендер өздерінің сабақтың алдындағы көңіл күйлеріңізді белгіледіңдер, ал енді сабақтың соңында көңіл күйлерін өзгерді ме? (наклеить) класс!!! VIII. Үйге тапсырма беру. 82 бет. Наубайхана мәтіннің мазмұнын айту. Балалар, топ атауларына көңіл бөліңдер. Оқып беріндерші. 1. Денсаулық 2. Мол дастарқан Сабақты аяқтай отырып мен де сендерге денсаулық, мол дастарқан тілеймін. IX. Сабақты қорытындылау. | |
Просмотров: 2370 | Загрузок: 0 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|