Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
[ Скачать с сервера (19.1 Kb) ] | 2014-02-01, 11:54 PM |
Солтүстік Қазақстан Облысы, Тимирязев ауданы Сәбит Мұқанов атындағы Тимирязев жалпы білім беретін мектеп-гимназияның Қазақ тілі және қазақ әдебиеті пәнінің мұғалімі Төлебаева Гүлшат Атығайқызы Сабақтың тақырыбы: Дастарқан - отбасының дарқандығы. Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік: өткенді қайталау, дастарқан туралы постер жасап, қорғау, білім деңгейінде сөйлетіп, тілдесім әрекетіне жетелеу. 2. Дамытушылық: Сөздік қорларын молайту, тілге тән дыбыстарды дұрыс айтуға тілдерін жаттықтыру. Тыңдап түсіну, сөйлеу, жазу әрекеттерін дамыту. 3.Тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа, тиянақтылыққа, білімнің қажеттілігін терең ұғына білуге тәрбиелей түсу, қазақ халқының салт - дәстүрін құрметтей білуге, мейірімділікке, сыйластыққа тәрбиелеу. Сабақтың типі: жаңа сабақ Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ Сабақтың әдіс-тәсілі: түсіндіру, аудару, сұрақ-жауап Сабақтың көрнекілігі: интербелсенді тақта Оқыту формалары: жеке, топтық. Сабақтың барысы: І Ұйымдастыру кезеңі 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Бір-біріне сәттілік тілеу 3. Психологиялық дайындық. Жүректен - жүрекке Қолымызға мына кішкене жүрекшелерді ұстап тұрып мына өлең жолдарын бірге айтамыз. Бәрін де жақсы көремін, Үнемі көмек беремін. Үлкенді сыйлау - кішілік, Үлгілі мінез - кісілік. Осындай жылы жүректерге толы шеңбер аясында тұрып, қуанышты көңілмен сабағымызды бастайық. Оқушыларды II топқа бөлу. 1. Оқушылармен топқа бөлу ойынын ойнап топқа бөлу. (музыка ойнап тұрады балаларға мотоцикл дегенде 2 баладан жұптасады, машина дегенде төрт-төрттен бөлінеді, автобус дегенде алты алтыдан бөлінеді,вокзал дегенде бір-бірден жүреді) 2.Топ басшысын сайлау. ( Мультикпромотивацию в команде) Мультфильм қарау топ ережесін шығаруға көмек көрсетеді. Топ ережесін шығару. Бағалау критерилері таратылады, бағалау парақтарына топ жетекшілері баға қояды. Сабақтың соңында топ жетекшісінің бағалауын ескере отыра мұғалім бағалайды. ІІ Үй тапсырмасын тексеру. Балалар, кешегі өткен сабақта қонақ күту рәсімі туралы мәтінмен жұмыс істедік. Мәтіннің мазмұнын айту. Енді, бүгінгі сабағымыз не туралы болатынын білейік. «Қазақ дастарқаны» деген ән жүреді, қатар тағамдардың суреттері бар слайдтар көрсетіледі. - Балалар бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай деп ойлайсыңдар? - Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Дастарқан - отбасының дарқандығы. Ал сабағымызға қандай мақсат қоямыз? Сабағымыздың мақсаты Қазақ халқының дастарқаны қандай болады соны білу. ІІІ Жаңа сабақ. 1. 1. Дастарқан деген не? 1. 2. Презентация. Жаңа сабақ түсіндіру. Қазақ халқы дастарқанға аса мән – маңыз береді. Дастарқан басында бірінші үлкендер жайғасады, содан кейін барып жасы кішілер орналасады. Қазақ халқы «Дастарқанның көркісі – нан» - дейді. Дастарқанды әзірлегенде бірінші нан, бауырсақ қояды. Содан соң қымыз немесе шәй беріледі. Қазақ ұлттық тағамдар қойылады. Шәй беру үлкен рәсімі. Дастарқан әзірлеу де бір үлкен өнер. Сөз тіркестерді жинау.Синонимдер көркі – сәні, дастарқан басы – дастарқан төрі 1. Мәтінді мәнерлеп оқу. 2.Сөздікпен жұмыс: жомарт - щедрый қонақжай -гостеприимный; хлебосольный дәм-тұз - хлеб-соль дәм татыру - угощать ; приглашать в гости татуластыру - сплотить ас-адамның арқауы - еда придает силы человеку қонақасы - специально устроенный обед (по случаю) а) өтетін сөздер мен сөз тіркестерінің мағыналарын түсіндіріп аудару; ә) дұрыс айтуға дағдыландыру; Тапсырма екі топ оқушылары жаңа сөздерді қолданып диалог құрастырады. Бүгінгі сабағымыздың грамматикалық тақырыбы: Сын есім, қазір екі топ оқушылары сын есім тақырыбына тірек сызба жасайды. Ережені қайталау. Тапсырма. Екі топқа слайд көрсетіледі. Бірінші топ Наурыз тойына әзірленген дастарқан туралы, екінші топ жалпы той-думандарда әзірленетін дастарқан жайлы постер жасайды ІV.Сұрақ – жауап. Постерді қорғау. 3 Сергіту сәті Тапсырма. Енді балалар, қазақ халқаның және орыс халқының тағамдарын салыстыра отырып ортақ тағамдарын жазайық. Кестетолтырайық. Қазақ ұлттық тағамдары Ортақ тағамдар Орыстағамдары бата. Бата беретінкөрініс. V. Сабақты қорытындылау. - Балалар, бүгінгітақырыбымыз нетуралы? - Қазақдастарқанытуралы - Қазақдастарқанқандайболады? Рефликсия. VІ Үйгетапсырма беру. Ситуациалықжағдай. Мысалыүйінеқонақкелді. Қонақты қалай қарсы аласың? Шақырылмағанқонақкелсене істейсің? VІІ Бағалау. | |
Просмотров: 4976 | Загрузок: 291 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|