Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
2014-08-18, 5:28 PM | |
Пән: қазақ әдебиет Сынып: 5 Сабақтың тақырыбы: Ыбырай Алтынсарин «Әке мен бала» Сабақтың мақсаты: білімділік:өткен сабақтың білімін қайталап толықтыру, «Әке мен бала» әңгімесін жан-жақты лалқылау. дамытушылық: логикалық ойлау қабілетін дамыту,әңгіме арқылы көркем шығарманы талдау,біліктігін қалыптастыру. тәрбиелік:педагог –жазушының халыққа берген бағыт-бағдарын оқушылар бойына дарыту,үлгі ету,еңбекке баулу. Сабақтың түрі: жаңа сабақ Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап,түсіндіру. Сабақтың көрнекілігі: портрет,суреттер. Сабақтың барысы. І.Ұйымдастыру кезеңі: Сыныпқа кіріп оқушылармен амандасып, кезекші арқылы сыныпты түгендеймін. ІІ.Жаңа тақырыпты жариялау,мақсатың айту. Психологиялық көңіл күйі: Балалар , сендер бір-біріңізге қарап қолдарыңыздан ұстап осы сабақта бір-біріне жақсы тілейтін тіліктеріңізді айтуға болады. Осы сабақта қалай жұмыс істейміз. Оқу-ойланып, Жазу-сауатты. Тыңдау-ықыласпен, Сөйлеу дұрыс,түсінікті. Жаңа сабақ: Балалар бүгін біз сабақта «Алтын қоры» кімнің есімдері кіреді деп ,қазақ еліміздің мақтанышы кім екен білеміз? Сегодняшнего урока мы начнём говорить о людях,чьи имена вошли в «Золотой фонд» казахской литературы и составляет гордость казахского народа. На доске надпись: «Кел, балалар, оқылық!» -Балалар тақтаға қарап , кім туралы бүгін сөйлесеміз? -Дұрыс, Ы. Алтынсарин туралы. Мұғалім кластер бойынша сабақтың тақырыбын түсіндіреді. Ы.Алтынсарин 1841 жылы 20 қазан күні қазіргі Қостанай облысы,Затобол ауданында дүниеге келген . Әкесі Алтынсары ерте қайтыс болып, Ыбырай атасы Балғожа бидің тәрбиесінде өседі.Ыбырай ұстаздықты,мектептер ашып,қазақ балаларын оқытуды армандайды. ХІХ ғасырдың ІІ жартысы мен ХХ ғасырдың басында өмір сүрген әдебиет өкілі Ы.Алтынсарин. «Қазақ балалар әдебиетінің атасы-Ыбырай» деп аталады.Өз өлендерінде өнерге,білімге,оқуғашақырған,еңбекті сүюге,адамгершілігі мол,тәрбиелі азамат болуға. Работа с учебником,чтение автобиографии,переход к произведению «Әке мен бала» ІІІ.Үй тапсырмасын тексеру. Авторский стул: Әссе «Менің әкем мен үшін...........» шағын әңгіме. IV.Мәтін бойынша сұрақ –жауап: мұғалім мәтінді оқиды ,оқушылар жалғастырады. Сұрақ: Балалар сіз қалай ойлайсыңдар бала тағаны көтере ме ? жоқ па? Тағаны кім көтерді? Балалар сендер баланың орнында болсаңыз не істередіңдер? Последний абзац ученики читают самостоятельно. Сұрақ: Мітінде қандай мақал- мәтел бар?Ребята как вы думаете какие слова в тексте стали пословицей. Мақал: «Аз жұмысты қиынсаң,көп жұмысқа тап боласың» Оқушылар мақал-мәтелді дәптелеріңе жазады. Сұрақ: балалар тағы қандай мақал-мәтел білесіңдер? Тақтаға назар аударамыз (задание по карточкам) Сұрақ: Осы әңгіме бізді неге үйретеді? Чему учит это произведение? (не лениться,слушать старших) V. Бекіту кезеңі.Сұрақтарға жауап беру.Оқушыларды бағалау. VI.Үй жұмысы: Мәтінді оқып сұрақтарға жауап беріңдер,әңгімелеу. | |
Просмотров: 1004 | Загрузок: 0 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|