Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
2014-08-21, 11:03 AM | |
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні Оспанова З. С. 7 «а, б» Ақмола облысы Бурабай ауданы № 3 -орта мектебі Сабақтың атауы Менің сүйікті затым -кітап Есім сөздерді қайталау (зат есім, сын есім, сан есім, есімдік, етістік) Сілтеме Жалпы мақсаты 1.Кітап рухани қазына, білімнің кітап арқылы берілетінін ұғындыру, кітаптың адам өміріндегі маңызы, есім сөздерді дұрыс қолдана білуге дағдыландыру, білімнің пайдасы жайлы түсіндіру, кітапқа деген қызығушылықтарын арттыру, қазақ тілінде өз ойларын жеткізе білу дағдыларын қалыптастыру, оқушылардың білімге деген құштарлығын арттыру, ұқыптылыққа, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу. Міндеттер Кітап жайлы ұғым беру, өз білетіндерін айтқызу, сұрақтарға жауап беруге үйрету жаңа тақырыпқа оқушылардың білетін білімі арқылы кіру Сабақтың түрі,әдіс тәсілдері Жаңа сабақты меңгерту Топпен жұмыс Ой қозғау, сұрақ- жауап, Сабақтың көрнекілігі Интерактивті тақта, бағалау парақтары, ақ парақтар, түрлі- түсті қаламдар Күтілетін нәтиже Кітаптың пайдасы, оның өмірде қажеттілігі қандай деген жаңа сабаққа үлкен қызығушылық тудыру Ұйымдастыру кезеңі - Сәлемдесу; - Оқушыларды тізім бойынша 3 топқа бөлу, топ жетекшілерін белгілеу - Бағалау парқтарымен таныстыру - Сыныпта ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру Әрбір адам – досым, сыныптасым Әрбір сөзің – шындық, адалдық Әрбір сабақ – оқу, үйрену, іздену -ендеше балалар оқып үйрену үшін, бігінгі сабағымызға ат салысып, білімдерімізді көрсетейік. Сабақтың жүрілуі бойынша мұғалімнің жазбалары: мұғалім немен айналысады және оқушылар немен айналысады. Тақырыбы: Менің сүйікті затым -кітап Сабақтың барысы 2. Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті 1. Қызығушылығын ояту: Слайд. «Сөзжұмбақ» шешу 2. Топтық жұмыс өз білімдеріңді және қосымша мәліметті пайдалана отырып, «кітап » туралы ойларыңды флипчарт бетіне түсіріңдер, топтан бір оқушы шығып қорғаңдар. 3. Слайд тағы сызба арқылы грамматиканы қайталап, еске түсіру, мысалдар келтіру 1. Оқушылар сөзжұмбақтың жауаптарын тақтаға жазады. 2. Оқушылар флипчартты толытырып, қорғайды 3. Есім сөздерді атап, мысалдар келтіреді Бекіту 3. Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Жеке жұмыс – Слайдта берілген сызба бойынша сөз тіркестерін құру Сергіту сәті : берілген мақал –мсәтелдерді шешіп, мағанасын түсіндіру Жұптық жұмыс Берілген мәтін бойынша диалог құрастыру (3 сұрақ) Жеке- жеке тапсырмаларды дәптерлеріне орындайды. Мақалдың мағынасын түсіндіреді Диалог құрастырады Қорыту 4 .Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті «Жағдаят» 3 топқа сұрақтар беріледі , топта талдап, ойларын дәлелдейді. «Кітап » Бес жоды өлең құрастыру Топта талқылап, ойларымен бөліседі. Өлең құрастырылып, топтан бірнеше өлең тыңдалады. Бағалау 5. Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Топ жетекшілері талдау жасайды күнделіктеріне қойғызады Үйге тапсырма 6. Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті «Кітап –киелі мұра» эссе жазу Күнделіктеріне жазады 1 жол –1 сөз- 1 Зат есім (тақырыпқа қатысты) 2 жол – 2 сөз- 2 Сын есім 3 жол – 3 сөз – 3 Етістік 4 жол – 4 сөзден тұратын 1 сөйлем 5 жол – 1 сөз - Синоним | |
Просмотров: 2590 | Загрузок: 0 | Комментарии: 2 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|