Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
2014-08-22, 10:00 AM | |
10 «А» сыныбына арналған қазақ тілінен қысқа мерзімді жопар Бөлімі: «Отбасы ынтымағы» Өткізген орны: Астана қаласы № 20 орта мектеп, 11-ші кабинет Мезгілі мен уақыты: 4 сабақ I ауысым (1035 - 1120) Мұғалім: Қожабекова Назгуль Уәлиқызы Тақырыбы"Қазақ отбасы". Мақаты: нағыз отбаы қандай болу керек екені туралы, отбаының адам өміріндегі рөлі туралы білу, оқшау сөздерді сөйлем құрастыру барысында пайдалана білу;отбасы құндылықтарын түсіну; өз ойын айта білу, отбасы құндылықтары туралы айта білу, әңгіме, сөйлем құрастырғанда жаңа сөздерді пайдалана білу Міндеті: Білімділік: оқшау сөздер туралы түсіндіру; Дамытушылық: оқушылардың ой өрістерін дамытуға, талдауға, қорытынды жасауға ықпал ету; шығармашылық қабілеттерін дамыту Тәрбиелік: өз отбасын, отбасы құндылықтарын қастерлеуге тәрбиелеу Құрал-жабдықтар : интерактивтік тақта, интернет ресурстары, флипчарттар Демонстрация: видеоматериал Сабақтың барысы: Сабақ кезеңдері Жұмыс түрлері Мұғалімнің қызметі Оқушының қызметі Бағдарлама модульдері Ұйымдастыру кезеңі Видеороликті көру Отбасы құндылықтары жайлы видеоролик көрсету Видеороликтен алған әсерлері жайлы айту Диалог, әңгімелесу Актуализация знаний Видеороликтің негізгі ойын табу Оқушыларды сабақтың мақаты мен міндетін анықтауға бағыттау Өз ойларын, идеяларын айтады. Бір ойға келіп, сабақтың мақсаты мен міндетін анықтайды. Дәптермен жұмыс жасайды Сыни тұрғыдан ойлау,оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту. Жаңа тақырыпты қабылдауға дайындау Түстер арқылы топтарға бөлу. Топта жұмыс істеу ережелерін анықтау Бодрячок «жаңбыр» (тыңдау қабілеттерін қалыптатыру үшін). Топқа бөліп отырғызу, әр топқа берілетін тапсырма түрін анықтау (қызыл, сары, жасыл) болып,үш топқа бөлініп отырады.Әр топ топта жұмыс істеу ережесін құрастырып, ортаға салады, содан жалпы сыныпқа ортақ ереже жасалады. Берілген тапсырманы ортаға салып талқылайды Диалог, қалай оқу керектігін үйрету. Жаңа тақырыпты меңгеру Жеке жұмыс, топтық жұмыс Оқушыларды қосымша материалдармен қамтамасыз ету (қосымша әдебиет, анықтамалықтар, энциклопедиялар, ғаламтор). Бақылау жасау Топ ішінде әр топ мүшесінің қызметі анықталады. Сұрақты шешу жолдары қарастырылады. Қосымша мәліметтермен жұмыс жасап, ақпарат іздейді. Керектісін дәптерге жазып алады. АКТ пайдалану, диалог, талантты және дарынды балаларды оқыту. Бекіту Топтық жұмыс (жасалған жұмысты қорғау) Флипчартты қорғау үшін керекті матриалдармен қамтамасыз ету (қағаз, қарындаштар, маркерлер, бояулар) Оқушылардың жұмыстарын бақылау Өз тапсырмаларына сәйкес табылған ақпарат бойынша өз ойларымен, идеяларымен бөліседі Бағалау (түрлі түсті стикрлер мен тілектер), диалог, талантты және дарынды балаларды оқыту Үйге тапсырма. Рефлексия Шығармашылық тапсырма. Ұлттық тәрбиенің отбасындағы қызметі туралы эссе жазу. Рефлексия стикерларға сабақтан алған әсерлері жайлы жазу( не білдім, не білдік,нені білгім келеді) Үй тапсырмасын түсіндіру Тапсырманы күнделікк жазып алады. Әр топ мүшесінің топқа қоқан үлесі бағаланады, флипчарттарға түрлі түсті стикерлер жабсырылады. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, бағалау | |
Просмотров: 1756 | Загрузок: 0 | Комментарии: 2 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|