Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
2014-09-21, 5:19 PM | |
Сабақ жоспары Қазақ тілі пәні. 7-сынып Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні Абишева Гульназ 7 «К» сыныбы. Оқушының саны 25 Ақмола облысы Бурабай ауданы Бурабай кенті С,Сейфуллин атындағы орта мектебі 3 Апта 17.09.2014 2 Сабақ. 9.05 № 21 дәрісхана Сабақтың атауы Мәтін түрлері Сілтеме 7- сынып оқулығы. - бет. Жалпы мақсаты Шығармашылық жұмыс жүргізу барысында оқушыларға мәтін құрауға, тақырыпты аша білуге үйрету. Сөздік қорларын, тіл байлығын, дүниетанымын, ойлау қабілеттерін дамыту. Міндеттер: 1. Дәптермен жеке жұмыс. 2. Мәтінді жалғастыр 3. Оқулықпен жұмыс 4. «Адасқан сөздер» ойыны 5. Сергіту сәті 6. Дарынды оқушымен жұмыс: 7. Мақал-мәтелдер мен қанатты сөздерді оқып, бір қанатты сөзді тақырып етіп шығарма жазыңдар. Күтілетін нәтиже Шығармашылық жұмыс жүргізу барысында оқушыларға мәтін құрауға, тақырыпты аша білуге үйрету. Сөздік қорларын, тіл байлығын, дүниетанымын, ойлау қабілеттерін дамыту. Тапсырмалар wiki беттерінен жүктелген дереккөздер 1 сабақ. тақырыбы: Мәтін түрлері дыбыс жайлы ойларын дамыту Белгіленуге арналған түйінді сөздер Мәтін түрлері Мәтін түрлері Сабақтың жүрілуі бойынша мұғалімнің жазбалары: Мұғалімдер немен айналысады және оқушылар немен айналысады. Оқушыларды ұйымдастыру, сәлемдесу 0,5мин СТО сұрақтары Сабақ барысында жасаған мұғалім мен оқушының іс-әрекеті Сабақтың маңыздылығы не? -оқушылар не алады? -бұрынғы білімін қалай пайдалана алады? -өмірден алған тәжірибесінің әсері? -сабақтың болашақта оқушыға қандай пайдасы бар? -оқушыларды ой қозғау арқылы тақырыпқа әкелу -тақырып жайлы бұрынғы білетіндерін анықтау, соған сүйену жолдарын табу Топқа бөлу: қағаздардың түсіне қарай І. Қызығушылығын ояту Видеофильм тамашалау Тапсырма: Видеофильмнен көргендеріңді фличартқа топпен жазыңдар, ат қойыңдар Қорғау 10 мин Сын тұрғысынан ойлау үшін мүмкіндіктер -еркін ойлауға қан-дай мүмкіндіктер жасалды? Мағынаны ажыра-ту сатысы (жаңа ақпарат) -оқушыларды белсе-не қатыстыру -стратегияларды жүйелі қолдану арқылы оқушылар-дың жұмысын ұйымдастыру (сауал қоя білу, талдау жа-сай білу, баяндау және қызу ой талқы-сын жасай білу қабі-леттерін жетілдіру жолдарын беру) -оқушылармен бір-лесіп жұмыс жасау, қарым-қатынас шеберлігін ұтымды пайдалана білу -оқулықтан басқа ақпараттар көзін ашу Толғаныс -әрі қарай не болатынына қызықтыру, белсенділіктерін ояту -алатын білімінің пайдалылығына көздерін жеткізу -білімін, ақпаратты жүйелеуге үйрету ІІ. Мағынаны тану Дәптермен жеке жұмыс. Мәтінді жалғастыр Бала осы бір қоңырқай ғана тіршілігіне риза сияқты еді. Өйткені ең алдымен қарны тоя тамақ іше бастаған. Иығы бүтін киім киген. Бірақ оның есіл дерті тек ауылы ғана, апасы ғана болатын. Кей түндері ұйқысынан «апалап» оянып, қараңғы үйде көз іле алмай қиналар еді. Кетіп қалайын десе жолды білмейді, шыдайын десе, анасын көрмей жүре беруге төзімі таусылғандай…… 6 мин Мәтіннің қай түріне жатады? Оқулықпен жұмыс І топ 10-жаттығу. Мәтіннің мазмұнын айтындар. Мәтінде неше абзац бар? Әр абзацта айтылған ойды анықтап, ойға негіз болған тірек сөздерді табыңдар. ІІ топ Публистикалық мәтінге мысалы келтіріп жаз. 7 мин Сергіту сәті «Адасқан сөздер» ойыны І топ хабарланады, баяндалады, Мәтінде Оқиға құбылыс сипатталады, әңгімеленеді суреттеледі ІІ топ Әңгімелеу (не істеді?) (неліктен?) (қандай?) Сипаттау Пайымдау Мәтін дегеніміз не? Мәтінде Оқиға құбылыс сипатталады, суреттеледі хабарланады, баяндалады, әңгімеленеді Әңгімелеу (не істеді?) Сипаттау (қандай?) Пайымдау (неліктен?) 3 мин Сергіту сәті Дарынды оқушымен жұмыс: Мақал-мәтелдер мен қанатты сөздерді оқып, бір қанатты сөзді тақырып етіп шығарма жазыңдар. 1. Тіл – адам ойының ... . 2.Аңдамай сөйлеген ... ... . 3. Ойнап сөйлесең де, ... ... . 4.Тисе терекке, тимесе ... . 5.Айтылған сөз - ... оқпен тең. 6.Бал тамған тілден ... тамар. 7.Көп сөз - ... ... . 8. Көп сөз – күміс, аз сөз - ... . 9.Жасыңда қылжың болсаң, өскенде ... ... . 10.Таза сөйлеу – биік ... . 11.Көңілсіз ... – ойға олақ. Керекті сөздер: құлақ, мылжың боласың, мәдениеттілік, у, атылған, бос сөз, айнасы, ауырмай өледі, ойлап сөйле, алтын, бұтаққа. 7 мин 7 мин (рефлексия) -сабақта үйренген-дерін бекіту, қолдану жолдарын беру -жаңадан үйренгенін пайдалана отырып, білімін жүйелеу жауап шешімі осыған байланысты жұмыс-тар беру арқылы түсінік деңгейін тексеру ІІІ. Ой қорытынды Бағалау (түрлері) -оқушының өзін-өзі бағалауы -топтың өзін-өзі бағалауы Бағалау: /2мин/ Өзін-өзі және достарын бағалау парағы Оқушының аты-жөні Топта сөйлеп, идея айтқанды-ғын бағала Белсенділігін бағала 1 2 3 4 -сабақты қалай аяқтауды жоспарлау Сабақты аяқтау түрлері -үйде жалғастыру... Үйге тапсырма жазып ал Сипаттау мәтінін жазып келу /1 мин/ 45 мин. Сабақтың соңы Сабақ барысын ұйымдастырудағы қосымша іс-әрекеттер немесе сабақ бойынша өзгертулер -оқушы алған білімінің деңгейін қандай дәлел арқылы білуге болады? - оқушының білмегенін жеткізе аламыз ба? -мүкіндіктер мен уақыт жеткілікті болды ма? -қандай әдіспен олардан топ құрамын? (білім деңгейі, өз қалаулары, өзара үйрету топтары) Кері байланыс парағы. Стикерлер жапсырады. Сабақ ұнады сабақ ұнамады | |
Просмотров: 1767 | Загрузок: 0 | Комментарии: 2 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|