Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
2014-11-14, 7:57 AM | |
Сабақтың тақырыбы: Көкөністер. Мақсаты: 1. Оқушыларға көкөністер туралы түсінік беру және сұрақтар қоя отырып толық мәлімет беру , ойларын жүйелеу. 2.Тілін, сөздік қорын, логикалық ойлау, есте сақтау, сөйлеу қабілеттерін арттыру. 3.Білімділікке, ұқыптылыққа, ұйымшылдыққа, қазақша дұрыс сөйлеуге, еңбекқорлыққа, бірін-бірі тыңдай білуге тәрбиелеу. Сабақтың түрі: аралас сабақ Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, жарыс сабақ Сабақтың көрнекілігі: Суретті қағаздар,жеміс ағашы, жемістер, көкөністер, себеттер, жыл мезгілдерінің суреттері,кластер, ребус, әріпті кесте. Пәнаралық байланыс: дүниетану. Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру ІІ. Үй жұмысын тексеру Алма ағашынан алма алу арқылы сұрақтарға жауап беріп үй жұмысын тексереміз: 1.Жеміс атауларын ата. 2. Суреттегі жемістерді көрсете отырып,атауларын тап. Қайталау: Алма пісті, алмұрт пісті, Алша пісті, жерге түсті. ІІІ. Жаңа сабақ. Сабақты бастамас бұын мына ребусты шешейік.(Көкөністер) Ал қазір жаңа сөздермен танысайық. Жаңа сөздер: Қарбыз-арбуз Қауын-дыня Қызанақ -помидор Қияр -огурец Сәбіз -морковь Балалар, көкөніс деген не? Көкөністер сөзі қалай аударылады? Олар қайда өседі? Көкөністер бізге пайдалы ма? Олар қайда өседі?(Оқушылар жауабы.) Ойын ойнау: Үстелдің үстінде жатқан қағаз қиындыларын құрастыру. (әр үстелде көкөністердің суреттері құрылады. Сергіту сәті: Хлоп-хлоп, топ-топ. Мы играем с другом доп Доп взлетает к облакам И летит обратно к нам. Суреттерді бояу. Сөйлесу: Мынау не? Мынау сәбіз Мынау алма? Жоқ, мынау қартоп Мынау қызанақ? Иә, мынау қызанақ Қорытынды. - Балалар біз бүгін көкөністер мен жемістердің қазақша атауларын біліп үйрендік. - Мен сендердің жұмыстарыңды өте жақсы деген бағамен бағалаймын. | |
Просмотров: 952 | Загрузок: 0 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|