Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
2015-05-19, 5:29 PM | |
Cаржанова Айжан Жақанқызы , Семей қалаасы, «№ 25 жалпы орта білім беретін мектеп» КММ Апта Күні Сабақ: қазақ тілі Сабақ тақырыбы: Қысқарған сөздер Жалпы мақсаты Қысқарған сөздердің жасалуын үйрену Күтілетін нәтижелер Қысқарған сөздердің жасалуын біледі Сабақ түрі Жаңа сабақ Тапсырмалар Терминдік сөздікпен жұмыс жүргізу Керекті жабдықтар Стикерлер, флипчарт, сөздіктер Әдіс-тәсілдер Дискуссиялық карта, «Блум ромашкасы», «Ыстық орындық» , Құндылық сызығы стратегиясы Сабақ кезеңдері Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті І кезең «Миға шабуыл» Ұйымдастыру кезеңі а/ Тренинг «Желпуіш» сұрақтар жазу ә/ Ертегі суреттері арқылы топқа бөліну (пазл) Табыс критерийлері ұсынылады Желпуішке жауап жазу Балалар 2 топқа бөлінеді Табыс критериилерімен танысады Дискуссиялық карта. Сөздердің қысқартылып жазылуы дұрыс па? Иә Жоқ 1 2 3 Өз пікірлері жазылады ІІ кезең «Блум ромашкасы» бойынша 2 топқа сұрақтар ұсыну 1. Қысқарған сөздер дегеніміз не? 2. Басқа күрделі сөздерден қандай айырмашылығы бар? 3. Неліктен сөздер қысқартылып жазылады, қандай сөздер білесің? 4. Егер де сөздер қысқартылып жазылмаса не болар еді? Сұрақ жауаптарын тақырыптан оқып, іздеу Оқулықпен жұмыс Таратпа қағазбен жұмыс Топта бірлесе отырып өз жауаптарын жазады , қорғайды өздік жұмыс жасайды ІІІ кезеңОй толғаныс «Ыстық орындық» әдісі арқылы оқушылар тақырып бойынша өткен білімдерін пысықтайды Үйге: жаттығу жұмысы Қорытынды жасалады. Сабақты табыс критерийлері арқылы қорытындыланады Құндылық сызығы стратегиясы Топ жұмысын, оқушыларды дискрипторлар арқылы бағалап, жиынтық баға қойылады. Сұрақтарға жауап беру Балалар күнделіктерін ашып үй тапсырмаларын жазып алды. | |
Просмотров: 1210 | Загрузок: 0 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|