Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
[ Скачать с сервера (18.3 Kb) ] | 2015-06-23, 9:08 AM |
Қарағанды облысы,Теміртау қаласы «№14 мектеп-лицей»КММ қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Тұрыспекова Бақыт Хамидақызы Сабақтың тақырыбы: «Менің сыныптас досым». 5 сынып. Сабақтың мақсаты: 1.білімділік: достық туралы оқушылардың білгендерін жан-жақты толықтыру арқылы мағлұмат беру. Теориялық білімдерін практикалық тұрғыда тексеру,кеңейту. 2.дамытушылық: алған білімдерін жинақтай отырып, сөздік қорларын молайту.Оқушылардың ойлау қабілетін дамытып, өз ойын жүйелі түрде жеткізуге үйрету. 3.тәрбиелік: қазақ тіліне деген сүйіспеншілігін арттыру; достықты құрметтеуге, қадірлеуге тәрбиелеу. Сабақтың түрі: аралас сабақ. Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, жекелеме, жұппен жұмыстар. Көрнекілігі: компьютер, интерактивтік тақта,үлестірмелі карточкалар, кестелер, сөзжұмбақ. Сабақтың барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңі: а) тілге кіру:сұрақтарға жауап беру(мұғалім-оқушы); ә) кезекшімен сұхбат б) психологиялық демеу өткізу 2.Үй жұмысын тексеру: а) «Кезекші» өлеңі – жатқа; ә) берілген сөздерді аудару (кесте) 3.Жаңа сабақ. 1. «Адам досымен, ағаш тамырымен мықты» деген мақал-мәтелді оқып, оқушылардан ассоциациялар күту. Оқушылар өздері сабақтың мақсатын белгілейді,мұғалім қорытып айтады. Сабақ жоспары. а) мәтінмен жұмыс (аудирование); Менің жақсы досым бар. Оның аты - Алмас.Ол бесінші сыныпта оқиды.Біз екеуіміз балабақшадан доспыз.Бір сыныпта оқимыз, бірге сабаққа дайындаламыз, бос уақытымызды бірге өткіземіз.Сыныпта да бір партада отырамыз. Біз жақсы оқимыз.Алмастың көзі қара, шашы бұйра, бойы ұзын.Мінезі жұмсақ.Ол спортпен шұғылданады. Достықты бағалай біледі. Қиын жағдайларда көмек беруге дайын. Ол - менің сенімді досым. ә) жаңа сөздерді оқып, мәтіннен табу, аудару; дос, жолдас - друг сыныптас - одноклассник сенімді - верный мінез - характер бағалай біледі - ценит бос уақытымызды - свободное время қиын жағдайларда - в трудных ситуациях көмек беруге дайын - готов помочь жұмсақ - мягкий б) мәтінді бір-бірден оқып аудару. II. Бекіту кезеңі: оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді, достық туралы білген мақал-мәтелдерін жатқа оқиды. Мәтінде не туралы айтылады? Достық не үшін керек? Достық туралы қандай мақал-мәтелдер білесіңдер? III.Сергіту кезеңі. IV.Тақырып бойынша диалог құрастыру (берілген сөздерді дұрыс пайдаланып,сөйлемдерді толықтыру). - Сенің ... бар ма? немен - ... , ... . спортпен - Оның ... кім? ол - Оның ... - ... . сыныпта - Нешінші ... оқиды? қалай - Ол ... ... оқиды. бар, жоқ - Ол ... оқиды? бесінші - Ол ... оқиды. сенімді - ... мінезі қандай? аты - Оның мінезі ... . жақсы - Досың ... шұғылданады? қандай - ... ... шұғылданады. досың - Ол ... дос ? оның - ... ... дос. жұмсақ V. Деңгейлік жұмыс жасау. 3- деңгей. 1.Достық сөзіне фонетикалық талдау жасаңдар. 2.Сұрақтарға жауап беріңдер. Сенің досың бар ма? Оның аты кім? Нешінші сыныпта оқиды? Ол қалай оқиды? Немен шұғылданады? 2- деңгей. 1.Төменде берілген сөздер мен сөз тіркестерін қазақ тіліне аударыңдар. Дружба,одноклассник, занимается спортом, ценит дружбу, верный друг, хороший друг. 2. Берілген сызбалар бойынша 3-4 сөз тіркесін құраңдар. есімдік + зат есім сын есім + зат есім зат есім + етістік 1- деңгей. «Менің сыныптас досым» туралы шағын шығарма жазыңдар. VI. Сөзжұмбақты шешіңдер. Сабақты бекіту, қорыту (рефлексия), оқушылардың білімдерін бағалау. Үйге тапсырма беру. | |
Просмотров: 1473 | Загрузок: 32 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|