Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
[ Скачать с сервера (34.5 Kb) ] | 2015-09-15, 1:08 PM |
11-сынып Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Қожантаева Ә. Ж. Амангелді орта мектебі 2015 - 2016 Тақырыбы: Сәкен Сейфулин «Көкшетау» поэмасынан үзінді Мақсаты: поэманың жазылу тарихына, көтерген мәселесіне тоқталу Міндеттері: А. Поэмадағы көркемдегіш құралдарды ажырата білу Ә. Ойлау шеберлігі мен сөйлеу мәдениетінің дамуына ықпал жасау Б. Туған жерге деген сүйіспеншілікке, адалдыққа тәрбиелеу Түрі: аралас сабақ Қолданылатын әдістер: салыстырмалы-зерттеу әдісі, талдау, хабарлама. Ой толғау, мәнерлеп оқу. Көрнекілігі: портреттер (Абылай, Сәкен), кітаптар көрмесі, сызбалар. Техникалық құрал: интерактивтік тақта. Пәнаралық байланыс: орыс тілі, ағылшын тілі, тарих. Барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық дайындық. Сабақтың тақырыбын хабарлау. Құрметті балалар, бүгінгі сабағымыздың эпиграфы ретінде Г. Серебрякованың «...Қазақстан – байтақ өлке, бай өлке...Ең бастысы – онда табығат артықша дарынды етіп жаратқан талапкер жұрт бар. Мен таныған Сәкен Сейфуллин Қазақстанның бәр бөлшегі сияқты» деген сөздерін алып отырмын (2 м) 2. Үй тапсырмасын қайталау: а) С. Сейфуллинның өмірі мен өлеңдері. ә) ақын-жазушылардың сөздеріне тоқталу. б) сызбаға шолу жасау (7 м). 3. Жаңа тақырыпты түсіндіру: С. Сейфуллин өз кезінің тақырыбына арналған шығармалармен қатар, туған жер сұлулығын, аңыздары мен тарихын арқау ете отырып, зор шабытпен әсерлі суреттенген атақты «Көкшетау» дастанын жазды. Ұшқыр қиял, мөлдір сезім, өткір ойдың ақыны Сәкен Сейфуллин Көкшетау өңіріндегі жер-су, тау-тас аттары жөніндегі қазақ халқының ежелгі аңыздары негізінде жазылған поэзиялық шығармасы «Көкшетау» поэмасы 4 бөлімнен 47 тараудан тұрады. (дәптерге жазып алу) «Бурабай» видеофильмді тамашалау (4 мин). «Көкшетау» поэмасынан үзінді оқу: (2 оқушы оқиды, орысша, қазақша). Оқулықпен жұмыс: оқушылар алдындағы үзінді мәнерлеп оқу - 2 оқушы. Сызбаға шолу: Есенин және Сәкен (ортақ белгіліне толтыру). Өлеңді талдау: сызба бойынша (5 м). Салыстыра оқыту: 5 мин «Батыр Баян» «Көкшетау» Абылай хан бейнесі Үзінділерден Абылай хан бейнесін тауып оқу. Баян – басшы, кішіпейіл, намысқой, ержүрек кейіпкер. Адақ – адал, батыр, халық өкілі, әділдікті жақтаушы. Музыкалық үзіліс: «Тау ішінде» әні (4 м). Топпен жұмыс: С. Сейфуллин шығармаларындағы көркемдігіне құралдар (6 м).:Суреттеу Градация Теңеу (берілген шығармалар «Көкшетау», «Ақсақ киік», «Дала») Сөздік жұмысы: майын тамызып әңгімелейміз, өмір тауқыметі, өз үлесін қосты, құрбан болды. «Хат жазу» - берілген сөз тіркестерін пайдалана отырып ұлы тұлға хат жолдау. 1 топ. Лера, Дариға, Нұрсұлтан, Данияр, Люда (қазақша). 2 топ. Катя, Айсұлу, Оля, Эльмира, Азамат (ағылшынша) 3 топ. Вика, Оля, Аманхан, Самал (орысша). Бекіту: «Ой толғау» Сәкен – ақын, әнші Сәкен – патриот Сәкен – күрескер (ойларын айту) «Сәкен бар жан-жүрегімен туған елдің, өз халқының бел баласы еді, халқына жаны пида жақсылардың бірі еді» деген сөздермен сабағымды аяқтағым келеді. Үйге тапсырма: Үзінді жаттау; Шығармашылық жұмыс: «Ескерткіш қоямын басыңа | |
Просмотров: 1473 | Загрузок: 15 | Комментарии: 2 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|