Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
[ Скачать с сервера (17.9 Kb) ] | 2015-09-17, 9:38 PM |
Есенберлина Айнұр Ермекбайқызы - қазақ тілі мен қазақ әдебиет пәнінің мұғалімі «Жезқазған қаласының № 4 орта мектебі» КММ Тақырыбы: Әдеп пен тәртіптің басы – тіл. Сыныбы: 1 «В» Мақсаттары: Білімділік : ағылшын, орыс тілдері әлемдік тілдер қатарына жататындықтан жас шәкірттерге олардың маңыздылығын сезіндіру, ана тілінің қадір қасиетіне, болашағына қамқор болып, дамыту үшін өз үлестерін қосуы керек екендігін ұғындыру. Дамытушылық:оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту. Тәрбиелік: оқушылардың ана тілін біліп өзге тілдерді құрметтеуге шақыру. өзге елдің тілін , мәдениетін, әдебиетін білетін дара тұлға даярлау; Сабақтың түрі: нәтиже сабағы Сабақтың әдісі:сұрақ-жауап, жұптық жұмыс, топтық жұмыс,ойын , суретпен жұымс. Пәнаралық байланыс:орыс, ағылшын тілдері. Көрнекілігі: сабақтың тақырыбы жазылған плакат, сабақ барысында қолданылатын көрнекі құралдар, қиынды қағаздар, «жұлдызша», оқу құралдары бейнеленген суреттер: 1. Кітап 2. Қалам 3. Қарындаш 4. Күнделік 5.Дәптер Барысы: І .Ұйымдастыру кезеңі -Сәлеметсіздер ме бүгінгі мерекенің қадірлі қонақтары! Бәріміз осы жерде дүниеге келіп, бәріміз осы таңғажайып Қазақстан мемлекетінде тұрамыз, әр алуан тілде сөйлейміз. Себебі Қазақстан көпұлтты мемлекет. Бүгінгі мейрам - тілдер күні! Здравствуйте, дорогие гости нашего праздника! Жители необъятного Казахстана! Все мы родились в этой прекрасной земле, а говорим на разных языках. И все потом, что Казахстан – многонациональное государство. Сегодня мы празднуем День языков.қош келдіңіздер! ІІ.Үй тапсырмасын сұрау «Жұлдыз жолы» ойыны арқылы мен сіздерден үйге берілген сөздікті сұрап шығамын, дұрыс жауап берген оқушыға «жұлдызша» беремін.4 оқушы әр қатардың артына барып тұрсын, дұрыс жауап берген жағдайда бір қадым алға басып отырады. Привет, пока, школа, ручка, мальчик, девочка, учитель, как тебя зовут?, ученик, один, пять, досвидания, книга, меня зовут - , стерка. 1.Тақтамен жұмыс: Тақтада ұл,қыз баланың суреті және әже мен мұғалімнің суреті бейнеленген оқушы қалай амандасып- қоштасатынын айтады. 2. Жұптық жұмыс : Екі оқушы өзара диалог құрып сөйлеседі: -Сәлем! -Сәлем! -Сенің атың кім? -Менің атым – Игорь.Ал сенің атың кім? -Менің атым- Аня. Сен неше жастасың? -Мен алты жастамын. Сен ше? -Мен де алты жастамын. -Сен қайда барасың? -Мен мектепке барамын. -Сау бол! -Сау бол , Аня! ІІІ. Сергіту сәті: Тербеледі ағаштар, Алдымнан жел еседі, Кіп – кішкентай балалар, Үп- үлкен боп өседі. 3. Жалпылама жұмыс: Мұғалім оқушылармен оқу құралдарын бірге қайталап еске түсіреді де , өзі көрсете отырып оқушылардан жалпылама көрсете қайталауды тыңдайды. Қарындаш, қалам, кітап, дәптер, өшіргіш, сызғыш. 4.«Тіл білгірі» сайысы оқушылар үйге берілген тақпақтарын айтады: Мен мектепке барамын. Қолыма гүл аламын, Дайын дәптер қаламым. Мен мектепке барамын. Мен қазақтың тілімін! Мен қазақтың тілімін! Беретін көп білімім, Достасатын сендермен Жаңа пәннің бірімін. Тілім барда мақтанам. Тілім менің аппақ ән, Бірлігімді бүгінгі Ана тілім сақтаған. 5. «Бәйге» сайысы: Еліміз көп ұлтты болғандықтан еліміздің әр тұрғыны үш тілді бірдей меңгеретіні анық. Сайысымызды бастамас бұрын тіл құдіретін қастерлей білетін оқушыларымызды шақырамыз.Мұнда қазақ, орыс ағылшын тілдері бойынша сұрақтар беріледі. Берілген сұрақтарға тез, шапшаң жауап беру керек. Белгі картасын бірінші көтерген оқушы жауап береді, жауап дұрыс болмаған жағдайда келесі көтерген ойыншы жауап беруге болады. «Бәйге» Сұрақтар: 1. «Тіл» сөзі қалай аударылады? Жауабы: язык, 2. Сендер қайда келдіңдер? Жауабы: мектепке, в школу, 3. Сенің атың кім? Жауабы: Менің атым - . 4. Мынау не? Жауабы: қалам, ручка, 5. Онға дейін сана қазақша, орысша, ағылшынша. Жауабы: 6. Суретпен жұмыс: Тақтада суреттер берілген соларды ашып, орысша – қазақшасын айтады; Кітап, қалам, қарындаш, өшіргіш, сызғыш. ІҮ. Сабақты бекіту: 1. Топпен жұмыс : әр қатарға «қиынды қағаз» беріледі олар оны құрастырып, аудармасын айтады. Олар: мұғалім, қыз бала, ұл бала. Сұрақ мұғаліммен, ұл баламен, қыз баламен қалай амандасамыз? Жауабы: Сәлеметсіз бе, мұғалім! Сәлем, Антон! Сәлем, Оля! 2. Сұрақ – жауап жүргізу: Мынау не? Мынау – қалам, күнделік, қарындаш, өшіргіш. Мынау кім? Мынау – мұғалім, оқушы, ұл бала, қыз бала. Ү. Бағалау. Оқушылырдың сабақ бойында көрсеткен ынта – жігеріне, біліміне қарай тиісті бағасын қою. | |
Просмотров: 1157 | Загрузок: 13 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|