Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
[ Скачать с сервера (25.0 Kb) ] | 2015-12-01, 12:58 PM |
Сабақтың тақырыбы:Тіл-ел тірегіміз Сабақтың мақсаты: Мемлекеттік тілдің деңгейін көтеріп,білімдерін насихаттап тілге деген қызығушылықтарын арттыру.Ауызекі тілің дамыту.Білім деңгейін көтеретін тапсырмалар арқылы білімдерін толықтыру.Тілді құрметтеуге,тілді үйренуде құштарлыққа тәрбиелеу. Сабақтың түрі: сайыс сабақ Сабақтың көрнекілігі:Слайдттар,интерактивті тақта Сабақтың өдіс-тәсілдері:сұрақ-жауап,әңгімелесу,ойын Сабақтың барысы Ұйымдастыру кезеңі Кіріспе сөзі:Сәлеметсіздер ме,құрметті ұстаздар мен оқушылар мен қонақтар!Жыл сайын 22 қыркүйек күні Қазақстанда Тілдер мерекесі атап өтіледі Шаттық шеңбері Оқушылар шеңбер құрып тұрады, бір - бірімен, мұғаліммен сәлемдеседі. Мұғалім сабақ тақырыбымен таныстырады және мына өлеңді бірге айтуды ұсынады: Ана тілім - ұраным, Ана тілім - құралым. Ана тілім болмаса, Болмас еді жыр - әнім. Ана тілім - елдігім, Ана тілім - ерлігім. Ана тілім болмаса, Бүтінделмес кемдігім... Жаңа сабақ Топқа бөліну. 1топ Шешендер 2 топ Тапқырлар 1 слайд Мақал-сөздің мәйегі. Мақал-мәтелдер сайысы. 2 слайд Сөз тапқанға қолқа жоқ. Сөйлемдерді дұрыс құрастыр 1 топ:Полиглот,көп,адамды,білген,тіл,деп,атайды 2 топ:Өмір,әрбір,тіл,адамға,бойы,керек 3 слайд Аудармашы 1-топ Тонкий-толстый Алыс-жақын Үлкен-кішкентай Правда-ложь Поздно-рано Биік-аласа Ыстық-суық Грязный-чистый 4 слайд Мәтін құрастыру 1-топ Мектеп 2-топ Отбасы 5 слайд Викториналық сұрақтар. 6 слайд «Полиглот» ойыны. 7 слайд Тіл туралы өлең сайысы. 8 слайд Сиқырлы сандық. 9 слайд Сөзжұмбақ шешу Қорытындылау:Релаксация Сұрақ-жауа Сабақтың тақырыбы:Кітап Сабақтың мақсаты:1)Түрлі ойын элементтерін пайдалана отырып,жаңа сөздерді меңгерту. 2)Оқушыларға дұрыс оқуды,сұрақтарға жауап бере білуді үйрету. 3)Ауызекі тілде сөйлеуге дағдыландыру,кітапты сүюге оны күтіп ұстауға баулу. Сабақтың түрі:Саяхат сабақ Әдіс-тәсілдер:әңгімелесу,сұрақ-жауап,оқу,аудару,ойын Көрнекілік-құралдар: компьютер,интерактивті тақта Сабақтың барысы 1.Ұйымдастыру кезеңі Амандасу.Сәлемдесу. Сәлеметсің бе,алтын кун! Сәлеметсің бе, көк аспан! Сәлеметсіз бе, Сіз! Сәлеметсіз бе,Біз! 2.Өткенді қайталау. Диалог «Менің сыныбым» 3.Жаңа сабақ Кіріспе.Жұмбақты шеш Балалар мен жұмбақ жасырамын,ал сендер жауабын табыңдар. Ол не?(Кітап) Ендеше бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Кітап» Өте жақсы.Олай болса бүгін сабақта біз кітапханаға саяхатқа барамыз. Кітапханаға бармастан бұрын өзімізге бағыт таңдап алайық. Тақтада саяхат жоспарымен танысамыз. Осы бағытпен келісесіңдер ме? -Иә,олай болса кітапханаға барайық. 1.Кітапханада «Кітап» мәтінің оқып аудару. Сөздік жұмысы:а)хормен оқу ә)жеке-жеке оқу өсімдіктер-растения жазушылар-писатели ақындар-поэты ғалымдар-ученые сүйікті-любимый(,ая,-ое,-ые) қызық-интересно Венн диаграммасымен жұмыс жасайық 2.Қазақ тілі кабинеті «Кітап» сөзіне фонетикалық немесе дыбыстық талдау жасау 3.Сергіту сәті. 4.Ағылшын тілі кабинеті «Полиглот» ойыны Мақалдағы көп нүктенің орнына тиісті сөзді қойып,оны қазақ,орыс және тілдерінде айту. А) Мектеп-кеме Білім-теңіз (мектеп-школа-скул) Ә)Кітап- білім бұлағы Білім-өмір шырағы (кітап-книга-бук) Б)Оқы да біл Ойна да күл (оқы-читай-рид) 5.Сынып кабинеті Тәуелдік жалғау(притяжательные окончания к слову КІТАП ( П-Б)-қосарлы әріптер (парные звуки) Менің кітабым Сенің кітабың Сіздің кітабыңыз Оның кітабы Кластер жасау КІТАП 6 Директордың кабинеті Кітап туралы қандай мақал-мәтел,өлең,жаңылтпаш білесіңдер? 7.Кітапханаға келдік Синквэйн жасау 5 жолдық өлең кұрастыр Кітапхана Үлкен,жарық Оқиды,кітап алады Дайындалады Оқушылар өленің оқиды Сабақты қорыту. Сабақ ұнады ма? Смайлик арқылы стикерге жазу. Үйге тапсырма:Жаңа сөздер,диалог құрастыр. Бағалау. | |
Просмотров: 809 | Загрузок: 5 | Комментарии: 2 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|