Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
[ Скачать с сервера (14.1 Kb) ] | 2016-01-16, 7:58 AM |
«Достық» ересектер тобының танымдық ойындық ұйымдастырылған оқу іс әрекетінің технологиялық картасы. Білім беру саласы: Таным, Тіл дамыту, Қоршаған орта. Ұйымдастырылған оқу іс әрекетінің түрі: Қазақ тілі. Тақырыбы: Өткен сабақтарға саяхат Мақсаты: Өткен сабақтарды бекіту.Балалардың қазақ тілінде сөздік қорларын молайту, белсенді диалогқа шығуларын дамыту,жағдай туғызу арқылы және модельдеу әдісі арқылы өз ойларын байланыстыра айтуларын дамыту. Балаларды толық қазақ тілі ортасына кіргізу. Тәрбиелік кезеңі: Балалардың мемлекеттік тілге қызығушылығы және сыйлауы. Қолданылатын көрнекі құралдар: Ойыншықтар мен отбасы суреті Әдіс тәсілдері: Сұрақ жауап, ойын, практикалық. Сөздік жұмыс: Күз-осень, Суық -холодно, қар жауады -снег идет, ойыншықтар аялдамасы -остановка игрушек, отбасы аялдамасы -остановка Семья,үлкен -большой, кішкентай -маленький, синий- көк, красный -қызыл, сары -желтый. Сабақ барысы: Сәлеметсіздер ме балалар! Жалғыз саусақ тіпті де Ұстай алмас жіпті де Екі саусақ бірікті Ине қолға ілікті Үш саусағым орамды Жүгіртеді қаламды Өнерлі екен он саусақ Қала салсақ ,жол салсақ! Сұрақтармен мотивациялаймын: Балалар, қазір қандай жыл мезгілі? Ауа райы қандай? Не жауды? Диалогқа шақырамын: Сенің атың кім? - Менің атым Михайл. Сенің жасың нешеде? - Менің жасым бесте. Сен кімісң? - Мен ұл баламын. Сен қайда тұрасың? - Мен Қазақстан Республикасында тұрамын. Іс әрекет жасауға шақырамын: Қане, балалар өткен сабақтарға саяхат жасаймыз ба? Саяхатқа немен аттанамыз? Ұшақпен? Мәшинемен? Барлығымыз ұшақпен ұшып барайық! Ұшақ болып ұшады. Ізденістік. Бірінші аялдамадағы суреттерге сұрақтар қою арқылы, балаларды суреттер, белгі бойынша сөз тіркестерді моделдеуге шақырамын: Мынау не? - Мынау доп. Доп қандай? - Доп кішкентай. Мынау не? - Мынау Қуыршақ. Қуыршақ қандай? - Қуыршақ әдемі. Мынау не? - Мынау шар. Шар қандай? - Шар көк. Мынау не? - Мынау мәшине. Мәшине қандай? - Мәшине үлкен. Қуыршақ қандай? - Қуыршақ үлкен. Саяхатты жалғастыру үшін жағдай туғызу: Балалар саяхатымызды жалғастырамыз ба? Саяхатқа ары қарай немен аттанамыз? Мәшинемен әлде ұшақпен? Барлығымыз мәшинеміз! Екінші аялдамадағы суреттерге сұрақтар қою арқылы, балаларды суреттер, белгі бойынша сөз тіркестерді моделдеуге шақырамын: Мынау кім? - Мынау ата. Ата қандай? - Ата үлкен. Мынау кім? - Мынау ана. Ана қандай? - Ана әдемі. Мынау кім? - Мынау аға. Аға қандай? - Аға жігерлі. Мынау кім? - Мынау әпке. Әпке қандай? - Әпке сымбатты. Мынау кім? -Мынау әже. Әже қандай? - Әже мейірімді. Мынау кім? - Мынау әке. Әке қандай? - Әке мықты. Балалар балабақшаға ораламыз ба? Немен ораламыз? Барлығымыз ұшақпыз! Ұшақ болып топқа оралады. Рефлексиялық түзетушілік. Балалар саяхат ұнады ма? Саяхатта болған материалдарды бекіту.Оқушылар белсенді сөздік қорды хормен қайталайды. Күтілетін нәтиже: Біледі: жанұя, ойыншықтар туралы түсініктерді. Игереді: сұрақтар қояды, жауап беру дағдысын. Меңгереді: Қоршаған ортадағы заттардың қазақша атауларын күнделікті өмірде қолдануды. | |
Просмотров: 782 | Загрузок: 11 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|