Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
[ Скачать с сервера (149.3 Kb) ] | 2016-02-05, 10:52 AM |
Сабақтың тақырыбы: Ғылым деген не? Қазақстан ғылымының тарихы. Сабақтың мақсаты: ұй жұмысын тексеру, жаңа тақырып түсіндіру. Тілдік қабілетін дамытып, дұрыс пайдалана білуді үйрену. Білімділік: тақырып бойынша мәлімет беру, меңгеру. Алған білімдеріне қорытынды жасау және дәлелдей білуге үйрету. Дамутышылық: ойлау қабілетін, тіл байлықтарын дамыту, бір –бірінің пікірлерін тыңдауға үйрету. Тәрбиелік: оқушылыр алған тәрбиелерін, білімдерін болашақта жүзеге асыра алуы қажет. Оқушыларды ұқыптылыққа, тиянақтылыққа үйрету. Отанын, халқын құрметтеуге тәрбиелеу керек. Сабақтың көрнектілігі: слайдтар Сабақтың барысы I. Ұйымдастыру. II. Жаңа тақырып Бүгінгі сабақтың тақырыбы: Ғылым және Қазақстан ғылымының тарихы. Ғылым деген сөзге ассоциациялар жазыңдар. (3 минут). Оқушылар жазған сөздерін оқып, тақтаға жазады. Сол сөздермен сөйлем немесе сөз тіркестерін құрайды. Мұғалім: Ғылым - бұл әлем оның құрылымы туралы білімдерді іздестіру. Ғылым пайда болғанға дейін ежелгі адамдар неге Күн аспанмен жылжиды, мұхиттардың арғы жағында нелер бар және т.б сұрақтарға түсіндіру үшін аңыздарға сүйенген. Өздерінің болжамдары болған. Содан кейін адамдар өз идеяларының дұрыстығын тексере бастаған кезде ғылым бастау алды. Осыдан 3000 жыл бұрын ғылым пайда болғаннан бері біздің біліміміз өзгерді және дамыды. 1) Оқушылыр оқулықтың 196 беттегі ғылым хронологиясымен танысады және естеріне сақтап қалуға тырысады. Слайдтаға сұрақтарға жауап береді. Аристотельдің идеясы қандай ғылым салаларын салуға көмектесті? Роберт Гук нені дәлелдеді? Д. Менделеев туралы не білесіңдер? Бәрі дұрыс, ал енді Қазақстан ғылымының тарихы туралы не білесіңдер? 2) 198 беттегі мәтінмен жұмыс. а) Жаңа сөздермен жұмыс. Оқушылыр жаңа сөздермен танысып, сөздік дәптерлеріне көшіріп алады. Сөздік жұмыс. Мұғалім жаңа сөздерді орыс тілінде оқиды, оқушылар қазақ тіліне аударады. древний век- прикладное искусство- хранилище- правдолюбивый- родословие- уникальный труд- фундамент- влияние- Оқушылыр жазғандарын мұғалімге тапсырады. б) 3-4 оқушы 198 беттегі «Қазақстан ғылымының қалыптасуы» атты мәтінді мәнерлеп оқиды. в) Тапсырмалар Мәтін бойынша 6 оқұшы кестені толықтырады Ғалымдардың аты - жөні Жазған еңбектері Сөздерді септеу: ежелгі гылым, қүрделі еңбек Сөздерді тәуелдеу: шежіре, тарих Сөздерді жіктеу: ғалым, ойшыл Сөздерді құрамына талдау: ғылыми, замандардан, белгілі, қазақ ғалымдары, ұйымдастыру, шыншыл III. Үйге тапсырма: Қ Сәтпаев және қазіргі Қазақстан ғалымдары туралы эссе жазу. IV. Рефлексия: оқушылар сабақ боиынша өз пікірлерін айтып,ойларын қорынтылайды. V. Қорытындылау: мұғалім оқушылар арасында жағымды психологиялық жағдай жасап, сабақты аяқтайды. VI. Бағалау. | |
Просмотров: 3066 | Загрузок: 95 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|