Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
[ Скачать с сервера (15.8 Kb) ] | 2016-05-12, 7:00 AM |
«Көйлекті маған кім берді?» тақырыбы бойынша 5 кластағы қазақ тілі сабағы Баядилова Ш.У. – Ақтөбе қаласындағы №25 ЖОМ қазақ тілі мұғалімі Сабақтың мақсаттары: • оқушыларға тігінші мамандығы туралы мәлімет беру, сөздік қорын толықтыру; • оқушылардың ауызекі сөйлеу тілін, логикалық ойын эвристикалық технологиялар арқылы дамыту; • оқушыларды еңбекке баулу, әр мамандықтың адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіру. Сабақ барысы 1. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу. Дәптерлеріне күннің жадын жазу. 2. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау. -Балалар, біз мамандықтармен танысуды және етістіктің шақтарын бекітуді жалғастырамыз. 3. Үй тапсырмасын тексеру. - Өткен сабақтың тақырыбы «Отбасы мүшелерінің мамандықтары» болды, сондықтан қалағандарың осы тақырып бойынша шығармашылық жұмыс дайындадыңдар және де мақал-мәтелдерді жаттау тапсырмасы берілді. 4. Жаңа тақырып. - Ал енді, балалар, мынадай сұрақтарға жауап табайық: - Нан дастарқанға қалай келді? - Кітап партамызға қалай келді? (суреттермен жұмыс) - Бұл сұрақтарға жауап таптық. Бүгінгі сабағымызда «Көйлекті бізге кім берді?» деген сұраққа жауап береміз. 5. Сөздік жұмыс. а) мұғалімнің оқуы; ә) қайталап оқу; б) екі оқушының оқуы; в) жаңа сөздермен сөйлем құрастыру (ауызша) 6. Мәтінмен жұмыс. №2 тапсырма, 129 бет. а) мұғалімнің алғаш оқуы; Мақсатты сұрақ: Бұл әңгімедегі рөлдер санын анықтау және ол кімдер? (ағасы мен інісі) ә) рөлге бөліп оқу; б) суретпен жұмыс: -Сонымен, бұл әңгімеден біз не білдік? Біздің үстіміздегі көйлекке әр түрлі маман иелері еңбегін салды. Сол мамандықтарды атап көрейік : дүкенші, қоймашы, тігінші, тоқымашы, мақташы, дизайнер. в) Мына етістіктерді жазып алып, шақтарын анықтаңдар: берді, алдым, тоқылады. г) 130 бет, 3 тапсырма (етістікті үш жақта жіктеу) 1ж. Мен келіп тұрмын, келемін, келдім 2ж. Келіп тұрсың, келесің, келдің Келіп тұрсыз, келесіз, келдіңіз 3ж. Келіп тұр, келеді, келді 7. Сергіту сәті «Қай мамандық?» ойыны. 3 оқушы қиықшада берілген мамандықты ым-ишарат арқылы көрсетеді, қалған оқушылар табуы керек (егінші, тігінші, аспаз). 8. Жаңа тақырыпты бекіту. а) «Сұрақ-жауапқа құрылған хат» ойыны. (авторы итальян жазушысы Дж.Родари) 5 оқушыға 5 түрлі сұрақ беріледі. Әрқайсы өз сұрағына жауап береді. Бір-бірінің жауабын көрмеу керек. Сұрақтары: 1. Кім? 2. Қай жерде? 3. Не істеді? 4. Ол не айтты? 5. Адамдар не деді? 3 топқа 3 түсті қиықшаларға жазылған сұрақтар берілген. ә) 129 бет, 1 тапсырма – өлеңмен жұмыс: мұғалімнің оқуы, оқушылардың мәнерлеп оқуы, аудару. 9. Қорытындылау. - Балалар, бұл өлеңде әр түрлі мамандықтар аталды. Енді тақтаға назар аударып, мамандықтарды тағы бір қайталап шығайық. Презентациямен жұмыс. 10. Бағалау. Үйге тапсырма: 129б. №1 өлең жаттау, сөздік, 130 б. №3 аяқтау. | |
Просмотров: 1252 | Загрузок: 12 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|