Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
[ Скачать с сервера (132.0 Kb) · Скриншот ] | 2016-05-12, 10:30 AM |
Сұлтанбекова М.Д Қазақ тілі және әдебиет пәнінің мұғалімі Қарағанды теміржол колледжі Пән/Предмет: қазақ әдебиеті Тараудың атауы/Наименование раздела:19 ғ. 2 жартысындағы әдебиет Сабақтың тақырыбы: Мәшһүр Жүсіп Көпейұлы «Хал-ахуал» өлеңі Сабақтың мақсаты/Цель урока: 1.Білімдік/Учебная: өлеңнің мазмұнын меңгерту, көркемдік ерекшелігін ашу. Әдеби талдау жасау.Өлеңдегі әртүрлі жағдайлар туралы түсініктерін кеңейте отырып, болыс, билердің әрекетіне өз көзқарастарымен баға бергізу 2.Дамытушылық/Развивающая:шығармашылық белсенділіктерін шыңдау, логикалық ойларын дамыту. Танымдық көзқарасын қалыптастыру. 3.Тәрбиелік/Воспитательная: сабақты өмірмен байланыстыра отырып, кейіпкерлер әрекетіне сыни тұргыдан баға беру арқылы рухани- адамгершілік тәрбиесін беру. Сабақтың түрі/Тип урока:аралас сабақ Сабақтың әдісі/Метод проведения: сұрақ-жауап, түсіндіру,әңгімелеу, өзіндік жұмыс, логикалық сұрақтар қою. Оқу материалын жабдықтау/Учебно- материальное оснащение: 10 сынып қазақ әдебиеті оқулығы, интерактивті тақта Күтілетін нәтиже: -өлеңге толық теориялық талдау жасау, өлеңнің мазмұнын толық ашу. Сабақтың барысы/Ход урока Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі. Амансың ба алтын күн. Амансың ба қонақтар. Амансың ба шәкірттерім Сіздерді көрсем қуанам! Психологиялық дайындық: - Мұғалім: Оқушылар: - Әрбір адам? Туысым, досым, жұрағат. - Әрбір сабақ? Үйрену, ұғу, ұлағат Әрбір ісің? Тірлік, тірек, адамдық. Әрбір сөзің? . Шындық, бірлік, адалдық. 1. Балаларды түгендеу 2. Үй тапсырмасын сұрау Топ үшке бөлініп отырады. Әр топ өздеріне берілген тапсырма бойынша айтып шығады. 1-ші топ. «Зерттеушілер» Өмір жолы (4 мин) 2-ші топ. «Ізденушілер» Мәшһүр Жүсіптің өлеңдерінің тақырыптары,шығу тарихына талдау. Ақындығы туралы айту 3- ші топ. «Мұрагерлер». Айтылған пікірлер және өзге мәліметтер. (3 мин) Жаңа сабақ Балалар, бүгін біз сабағымызда сіздермен Мәшһүр Жүсіптің «Хал –ахуал» өлеңін өтеміз. Мақсатымыз осы өлеңнің мазмұнын меңгеру, көркемдік ерекшелігін ашу.Бүгінгі күнді, сосын сабақтың тақырыбын жазып алыңдар.Енді осы өлең жолдарын 3 топ кезек-кезек оқып шығындар. (1 мин) ІІ.Мағынаны тану. 1-топ.Әңгімелеу. (4 мин) 2-топ.Өлеңді құрлысына қарай талдау (3 мин) 3-топ. Өлеңдегі әдеби троп түрлерін табу.(3 мин) Өлеңдегі кейбір сөздерге түсінік бере отырып түсіндірме сөздігін жазғызу. (3 мин) Тапсырма. Ақынға арнау Өлең тармақтарының соңғы сөздері берілген. Сол сөздерді байланыстырып өлең жазу. ------------------------------------ арнаған --------------------------------- бар адам. --------------------------------------------------- ------------------------------------ тараған. (3мин) Бекіту: 1. «Хал –ахуал» өлеңі қай бағытта жазылған? 2. Өлеңдегі өзекті мәселе не? Бағалау; Үйге тапсырма: Мәшһүр Жүсіптің «Гүлшат – Шеризат» дастаның оқып келу. | |
Просмотров: 990 | Загрузок: 11 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|